Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä varaa helsinkiläiseen naiseen?

Vierailija
24.08.2015 |

Nyt on jonkinverran tullut selailtua Tinderissä 35 - 40 v naisten profiileja. Aika samat mielihalut tuntuvat olevan vallalla. Matkustelu olisi kivaa sekä hyvä ruoka ja viini myös. Profiilissa sitten matkakuva jostain kaukomaasta. Lasketaanpa karkeasti tuollaisen elämäntavan kustannukset. Ne kaukomatkat lienevät luokkaa 3000 e/hlö. Kerran vuodessahan sinne on päästävä. Todennäköisesti se ei kuitenkaan riitä, vaan yksi shoppailureissu Lontooseen tms. pitänee saada. Kustannut 1000 e/hlö. Hyvä ruoka ja viini tarkoittaneet hienoja ravintoloita. Herrasmies tietysti maksaa. Kerran viikossa lienee päästävä ts. 52 x 140 e = 7280 e/vuosi. Noita kun summaa ja vaikka nainen omat matkansa maksaisikin, niin kuukausikulu on luokkaa 940 e. Siihen sitten vielä kiva kämppä kantakaupungista päälle. Pentti Perusinsinööri voinee unohtaa tuollaisen luxusrouvan pitämisen. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:13"]No jaa... Miksei perusinsinööri tuollaiseen pystyisi. Olen itse nainen ja insinööri, ja harrastan elämäntapaa jota kuvaat. Olen sinkku joten itse maksan matkani ja ravintolasyömiseni ja muut luksukseni. Jos olisi kumppani, niin en toki alkaisi odottaa hänen maksavan minun osuuttani vaan maksaisin itse kuten aina ennenkin. Kyllä perusinsinöörin tuloilla hyvin pystyy tuommoiseen, riippuu muista valinnoista mitä elämässä tekee. Esim. asumsieen saa uppoamaan isojakin summia jos haluaa. Minä taas olen valinnut asua halvalla ja käyttää tuloni makeaan arkeen. 
[/quote]

Joo. Ei mullakaan mene kuin 650 kuussa Kalliolaisyksiön lyhennykseen ja vastikkeeseen. Terv. Pentti Perusinsinööri.
[/quote]

Mutta ei sitä älyttömän monilla treffeillä silti kuussa pysty käymään, jos joka kerta menee sen ~100€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla