Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annettujen tavaroiden edelleen myynti

Vierailija
24.08.2015 |

Ottaa päähän kun annoin ystävälleni kaikkea vauvatavaraa sitterin, leikkimaton, vaatteita jne. Iloisesti otti kaikki vastaan. Nyt kertoi että oli myynyt eteenpäin sitterin kun tykkää enemmän toisenlaisesta.
Olisin itsekin voinut sen myydä ja ottaa eurot itselleni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Olisit sanonut, että olisit antanut sen jollekin toiselle! Törkeä ystävä!

Vierailija
2/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat tavaroita pois ilman reunaehtoja, niin et voi närkästyä siitä mitä niille tapahtuu. Minäkin olen antanut paljon vauvatavaraa ja lasten vaatteita eteenpäin, eikä pätkän vertaa kiinnosta mitä niillä tehdään. Saatesanat: tehkää näillä mitä tykkäätte, takaisin ei niitä tarvita, kiitos. Jatkossa sinun kannattaa antaa tavaroita ja sanoa, että voit ottaa takaisin mikäli jokin ei ole sopiva tai mieluinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit myyny ite? Itepähän ne tavarat annoit.

Vierailija
4/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa olen viisaampi. Ja saa ottaa päähän, omaa tyhmyyttähän oli kun ei tullut edes mieleen että myy eteenpäin. Olisi edes antanut eteenpäin. Itse ainakin kaikki ilmaiseksi saadut vaatteet yms annan kiertoon.

Vierailija
5/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 siis ap

Vierailija
6/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut tarpeettomia tavaroita kavereille ja näin auttanut heitä. Ei harmita vaikka ovat myyneet niitä eteenpäin, itse en olisi viitsinyt tai kehdannut.

Vierailija
7/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut tavaroita lahjaksi ja sanonut että saa jakaa eteenpäin, myydä tai heittaa vaikka uffin keräykseen.

Jos on jotain rakkaampaa tavaraa, niin sitten olen miettinyt tarkemmin kenelle sen anna ja olen joskus antanut lainaan, eli pyytänyt palauttamaan kun tarve loppuu. Toki tässä lainaamistapaukssakin olen henkisesti varautunut siihen että tavaraa ei enää näe tai se on tärvelty.

Vierailija
8/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut vaatteita, leluja ja myös arvokasta vauvatavaraa ystävilleni ja aina painottanut, että lainaan tavarat ja haluan ne takaisin sitten kun eivät enää käytä. En ole saanut yhtään ainutta tavaraa tai vaatetta takaisin ja "ystäväni" ovat sanoneet, että veivät keräykseen tai ovat antaneet ne eteenpäin. Näin tapahtunut useammankin kaverin kohdalla. Enää en lainaa edes lapseni sukkia, vaikka jäisivät pieneksi. Sen verran v#tuttaa tuo käytös vaikka asiat oli puhuttu ennen lainaamista.

Vierailija
9/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa kenellekään enää mitään. Siitä ei tule kuin paha mieli.