Mitä teette, jos teidän on pakko olla sisällä, vaikka ilma on noin mahtava?
Kommentit (16)
No töitähän minä teen, kuten joka päivä. Olen siitä onnekas, että työni on vakituisesti (siis muulloinkin kuin korona-aikana) etänä tehtävää.
Ilman en ole havainnut olevan erityisen "mahtava".
Lähden ulos. Mikä PAKKO on olla sisällä?
Olen tosi onnellinen siitä, että saan olla sisällä, erityisesti tähän vuodenaikaan. Kirkas auringonpaiste + valkea lumi on meille migreenikoille satavarma kohtauksen lähde.
Ilma on aurinkoinen, mutta ainakin meillä päin jalankulkukeli vittumainen.
Minä olen silti sisällä vaikka voisin mennä ulos koska siellä on vain lunta ja jäätä eikä mihinkään voi mennä. Vihaan talvea ja elän puolihorroksessa odotellen kesää.
Nyt on oikeastaan enemmän valoa silmiin kuin kesällä. Lumi heijastaa tehokkaasti. Minulle tulee kirkas olo tällaisista valokylvyistä.
Väärä kysymyksenasettelu. Minun ei ole pakko olla sisällä, vaan minä saan olla sisällä. Töitä on onneksi riittänyt, kop-kop.
Töitähän tässä pitää henkensä pitimiksi tehdä. Ei onnistu ulkona, mutta verhot on auki ja ikkuna
Mitäkö teen? No töitä (tai no taukoa pidän nyt, mutta siis muuten). Muuten olisin jo ulkona.
Koronaa sairastan. Jos olisin terve, istuisin toimistossa töissä.
Eipä tuolla ulkona juuri ole mitään tekemistä. Lumen sulamistako pitäisi ihailla? Kinokset ovat vielä niin korkeita että vaikea uskoa että Etelä-Suomessa asuu, pakkasta oli -5 aamulla eli hyvä jos juhannukseen mennessä saa haravoida pihaa.
Sisustan Helsingin kuntavaakunan muotoista rakentamani taloa The Sims 4-pelissä. Kyllä mä käyn tänään vielä hiihtämässäkin ennen pimeetä. Oon hurahtanut täysin noihin Suomen eri kuntien kuntavaakunoiden muotoisiin rakentamiini taloihin The Sims 4 - pelissä. Tähän mennessä oon rakentanut 7 Suomen eri kunnan kuntavaakunan pohjalta jo talot tohon peliin.
T: vaakunafriikki M27
Teen töitä ulkona, en siis istu jossain lämpimässä koneen hytissä, ympäri vuoden ja olen ulkona 7-8 tuntia päivässä ja se riittää kyllä. Töitten jälkeen harrastan sisäilyä, en pidä auringonpaisteesta.
Ap ei kaikkia kiinnosta ulkolu,ihan sulle tiedoksi vaan. Eikä siellä mikään lämmin ilma ole.
Järjestän valokuvia tietokoneella kuvakirjoja varten. Voin sit heti laittaa tilaukseen, kun tulee seuraava tarjous. Eilen kävin läpi lasten vaatekaapit, nyt on pienet vaatteet lähdössä kiertoon ja isommat tilalla.
PS. ulkona on aurinkoista, mut ei mikään kevätsää vielä =)
En kärsi mitään omatunnon tuskaa siitä.
Mua kiinnostuu ulkoilu ja rannalla makoilu vasta sitten kun tulee yli +22c kelit