Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävä on pissis

Vierailija
24.08.2015 |

Poikani pääsi yliopistoon opiskelemaan ja kannustin häntä etsimään sieltä naisseuraa. Vihdoinkin tärppäsi ja odotin innoissani älykkään nuoren naisen tapaamista, mutta ovesta putkahti tekoripsillä, tatuoinnilla ja blondatulla pyllypituisella tukalla varustettu pimatsu. Puhui ruokapöydässä baareista ja blogeista, jälkiruoka-annoksen jätti syömättä irvaillen pojalle ja lopuksi lähti tupakkatauolle. Mies lähti ulkoiluttamaan koiraa ja näki, miten tyttö otti selfieitä pihalla röökittelyn jälkeen. Juuri tuollaisia tyyppejä inhosin nuorena!

Ovat kuulemma muuttamassa yhteen, eli suhde on vakava. Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vanhakantaista ajatella, että äly ja ulkonäkö/ulkonäköön voimakas panostaminen, eivät mahdu samaan ruumiseen.

Myös naisia aliarvioivaa.

Vierailija
42/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfie-kohta paljasti provoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi naismaku kertoo itse pojastasi ihan tarpeeksi: wt isolla weellä. Huono nainen kelpaa huonolle miehelle, sori.

Vierailija
44/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:45"]

Jotenkin vanhakantaista ajatella, että äly ja ulkonäkö/ulkonäköön voimakas panostaminen, eivät mahdu samaan ruumiseen.

Myös naisia aliarvioivaa.

[/quote]

Mielestäni on naisia aliarvioivaa liittää ulkonäköön panostaminen naisiin. Ja miehiä aliarvioivaa liittää ulkonäkö naisiin.

Vierailija
45/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleekohan munkin appivanhemmat että olen pissis, kun minulla on värjätyt pitkät hiukset, ripsenpidennykset, tatuoinnit ja käytän joskus napapaitoja ja hameita ym. Se on vaan mun tyyli. Mutta olen kyllä ystävällinen ja kohtelias ja avulias. Ainakin yritän olla. Ja tottakai syön jos tarjotaan. Toivottavasti kukaan ei tuomitse pelkän ulkonäön perusteella vaan katsoo kokonaisuutta. En väitä että sinä tuomitsisit ulkonäön perusteella ap, sanon vaan yleisesti. Ainakin kirjoituksesta sai sen kuvan että kiinnitit enemmän huomiota käytökseen kuin ulkonäköön. Toivotaan että pojan tyttöystävällä oli vain huono päivä eikä oikeasti ole noin ajattelematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi