Pojan tyttöystävä on pissis
Poikani pääsi yliopistoon opiskelemaan ja kannustin häntä etsimään sieltä naisseuraa. Vihdoinkin tärppäsi ja odotin innoissani älykkään nuoren naisen tapaamista, mutta ovesta putkahti tekoripsillä, tatuoinnilla ja blondatulla pyllypituisella tukalla varustettu pimatsu. Puhui ruokapöydässä baareista ja blogeista, jälkiruoka-annoksen jätti syömättä irvaillen pojalle ja lopuksi lähti tupakkatauolle. Mies lähti ulkoiluttamaan koiraa ja näki, miten tyttö otti selfieitä pihalla röökittelyn jälkeen. Juuri tuollaisia tyyppejä inhosin nuorena!
Ovat kuulemma muuttamassa yhteen, eli suhde on vakava. Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin. [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe. [/quote] Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin. [/quote] Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee. [/quote] Sanoo sentään päin naamaa, sinä natkutat ja arvostelet häntä netin keskustelupalstalla.... -sivusta [/quote] Siis ei hyvää päivää. Jos tuo on sinusta parempi tapa niin, ok. Anoppi on tehnyt itsensä ihan naurettavaksi tämän yli 20 v aikana muiden silmissä minun mollaamisellani. Minua sen sijaan arvostetaan, mm. siksikin, koska osaan käyttäytyä... Mutta näitä "päin naamaa" räyhääjiähän ja niiden ihailijoita tännekin palstalle mahtuu. [/quote] Niin minä minä minä minä. Osaat käyttäytyä ja kumminkin olet palstalla naukumassa ja miehesi äitiä morkkaamassa ja haukkumassa. Voin ymmärtää, miksei anoppisi ole alusta pitäenkään pitänyt sinusta. Olet näköjään semmoinen ihmistyyppi, joka ei näe koskaan itsessään mitään vikaa. Oma vävyni on saman lainen.
[/quote]
Ahaa, johan löytyi syy. Olet anoppi itsekin. Anoppi ei alunperin hyväksynyt minua, koska ei halunnut pajalleen ylipäätään ketään naista, ei tosin kyllä miestäkään. Minä olin alussa(kin) ystävällinen ja avoimin mielin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin. [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe. [/quote] Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin. [/quote] Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee. [/quote] Ei sinun suoraa tarvitse sanoa olevasi parempi tyyliin "minä olen parempi", kuten varmasti kouluttautuneena tiedät. " Ainoat elämänsisällöt..", "kouluja käymätön.." "elämiin puuttuminen..", "minä en jynssää hammasharjalla.." jne. Aivan kuin omat ominaisuutesi jotenkin automaattisesti olisivat parempia. Ehkä anoppisi ei koskaan ole pitänyt sinusta, koska olet omahyväinen. Et tietenkään itse huomaa sitä. Tämä on useiden omahyväisten ihmisten ominaisuus.
[/quote]
No mikäs yksinoikeus anopilla sitten on julistaa omaa paremmuutaan? Miten se tekee hänestä paremman ihmisen sitten? Anoppi ei pidä minusta, ok, en minäkään hänestä. Minä sentäs yritän tulla toimeen.
[/quote] Oma kehu haisee. Kerran eräs viisas mies sanoi: "rakastakaa vihamiehiänne, sillä mitä erinomaista siinä on, että rakastatte vain niitä, jotka rakastavat teitä? Niinhän pakanatkin tekevät."
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin. [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe. [/quote] Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin. [/quote] Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee. [/quote] Ei sinun suoraa tarvitse sanoa olevasi parempi tyyliin "minä olen parempi", kuten varmasti kouluttautuneena tiedät. " Ainoat elämänsisällöt..", "kouluja käymätön.." "elämiin puuttuminen..", "minä en jynssää hammasharjalla.." jne. Aivan kuin omat ominaisuutesi jotenkin automaattisesti olisivat parempia. Ehkä anoppisi ei koskaan ole pitänyt sinusta, koska olet omahyväinen. Et tietenkään itse huomaa sitä. Tämä on useiden omahyväisten ihmisten ominaisuus.
[/quote]
No mikäs yksinoikeus anopilla sitten on julistaa omaa paremmuutaan? Miten se tekee hänestä paremman ihmisen sitten? Anoppi ei pidä minusta, ok, en minäkään hänestä. Minä sentäs yritän tulla toimeen.
[/quote]
Heittäydyt kynnysmatoksi ja marttyyrinä haet sitten sympatiaa esim. näiltä palstoilta? On varmasti parempikin keino. Ensinnäkin kenenkään ei pitäisi kuunnella vuosia, saati vuosikymmeniä, ilkeilyä. Ei keneltäkään. Jos ei keskustellen ko. henkilö osaa muuttaa käytöstään niin sitten et tapaa häntä. Piste.
Toiseksi, mä uskon kyllä että sun anopissa on vikaa ja mä uskon että sä olet myöskin puhunut hänestä paljon pahaa. Jos ette saa asioita puhumalla selviksi ettekä osaa antaa anteeksi ja unohtaa, niin älkää nähkö enää. Tuollainen sonta vaan myrkyttää mielen, turhaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin. [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe. [/quote] Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin. [/quote] Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee. [/quote] Sanoo sentään päin naamaa, sinä natkutat ja arvostelet häntä netin keskustelupalstalla.... -sivusta [/quote] Siis ei hyvää päivää. Jos tuo on sinusta parempi tapa niin, ok. Anoppi on tehnyt itsensä ihan naurettavaksi tämän yli 20 v aikana muiden silmissä minun mollaamisellani. Minua sen sijaan arvostetaan, mm. siksikin, koska osaan käyttäytyä... Mutta näitä "päin naamaa" räyhääjiähän ja niiden ihailijoita tännekin palstalle mahtuu. [/quote] Niin minä minä minä minä. Osaat käyttäytyä ja kumminkin olet palstalla naukumassa ja miehesi äitiä morkkaamassa ja haukkumassa. Voin ymmärtää, miksei anoppisi ole alusta pitäenkään pitänyt sinusta. Olet näköjään semmoinen ihmistyyppi, joka ei näe koskaan itsessään mitään vikaa. Oma vävyni on saman lainen.
[/quote]
Ahaa, johan löytyi syy. Olet anoppi itsekin. Anoppi ei alunperin hyväksynyt minua, koska ei halunnut pajalleen ylipäätään ketään naista, ei tosin kyllä miestäkään. Minä olin alussa(kin) ystävällinen ja avoimin mielin.
[/quote] Olen itsekin anoppi (sinun kanssasi kyllä vänkää täällä ainakin kaksi muutakin). Minä en ole koskaan arvostellut vävyäni kenellekään. Hän on vain samanlainen ihmistyyppi kuin sinä, että aina on itse olevinaan parempi ja muut ovat aina sivistymättömiä ja ties sitä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:51"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin. [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe. [/quote] Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin. [/quote] Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee. [/quote] Ei sinun suoraa tarvitse sanoa olevasi parempi tyyliin "minä olen parempi", kuten varmasti kouluttautuneena tiedät. " Ainoat elämänsisällöt..", "kouluja käymätön.." "elämiin puuttuminen..", "minä en jynssää hammasharjalla.." jne. Aivan kuin omat ominaisuutesi jotenkin automaattisesti olisivat parempia. Ehkä anoppisi ei koskaan ole pitänyt sinusta, koska olet omahyväinen. Et tietenkään itse huomaa sitä. Tämä on useiden omahyväisten ihmisten ominaisuus. [/quote] No mikäs yksinoikeus anopilla sitten on julistaa omaa paremmuutaan? Miten se tekee hänestä paremman ihmisen sitten? Anoppi ei pidä minusta, ok, en minäkään hänestä. Minä sentäs yritän tulla toimeen. [/quote] Oma kehu haisee. Kerran eräs viisas mies sanoi: "rakastakaa vihamiehiänne, sillä mitä erinomaista siinä on, että rakastatte vain niitä, jotka rakastavat teitä? Niinhän pakanatkin tekevät."
[/quote]
Anopilla haisee joo, siinä olet oikeassa. Nyt pitää kuitenkin palata työn pariin, tämä muutenkinmeni tällaiseksi tyhjän jankkaamiseksi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:51"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin. [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe. [/quote] Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin. [/quote] Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee. [/quote] Ei sinun suoraa tarvitse sanoa olevasi parempi tyyliin "minä olen parempi", kuten varmasti kouluttautuneena tiedät. " Ainoat elämänsisällöt..", "kouluja käymätön.." "elämiin puuttuminen..", "minä en jynssää hammasharjalla.." jne. Aivan kuin omat ominaisuutesi jotenkin automaattisesti olisivat parempia. Ehkä anoppisi ei koskaan ole pitänyt sinusta, koska olet omahyväinen. Et tietenkään itse huomaa sitä. Tämä on useiden omahyväisten ihmisten ominaisuus. [/quote] No mikäs yksinoikeus anopilla sitten on julistaa omaa paremmuutaan? Miten se tekee hänestä paremman ihmisen sitten? Anoppi ei pidä minusta, ok, en minäkään hänestä. Minä sentäs yritän tulla toimeen. [/quote] Oma kehu haisee. Kerran eräs viisas mies sanoi: "rakastakaa vihamiehiänne, sillä mitä erinomaista siinä on, että rakastatte vain niitä, jotka rakastavat teitä? Niinhän pakanatkin tekevät."
[/quote]
Anopilla haisee joo, siinä olet oikeassa. Nyt pitää kuitenkin palata työn pariin, tämä muutenkinmeni tällaiseksi tyhjän jankkaamiseksi.
[/quote] Sinähän täällä olet itseäsi kehuskellut minkä kerkeät
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:28"]Juu, minäkin inhosin nuorena selfienottajia ja blogeistapuhujia.
[/quote]
Niin mäkin! Varsinkin kun 20 vuotta sitten oli pilvin pimein blogeja mistä puhua ja selfieitä oli filmikameralla todella helppoa ja halpaa ottaa!
Pidä sormet ristissä että a) nainen aikuistuu ja jättää nukkeleikit kehollaan muualle b) eroavat c) ovatkin oikeasti oikein sopiva pari.
Voihan se likka olla räpsyttimien ja piiskahäntien alla oikein mukavakin nainen. Eihän se sinänsä sinulle kuulu että pojallasi on sitten kiinnostusta pissis-lookkiin (ja ehkä näemmä vähän käytökseenkin)
Asiasta kukkaruukkuun, selfieitä on ollut niin kauan kuin on ollut kameroitakin. Joskus ne omakuvat on vaan otettu kamera jalustalla keikkuen, aivan kuten nykyään pääpirun keksintö "selfiekeppi", eiköhän se puhelinkin kohta seiso sitten vanhalla kunnon jalustalla. Eli toisin sanoen: selfie = duck face, ja ei, selfie ei ole mikään viime vuosien keksintö. Todellakin vanhaa perua koko asia.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:28"]Juu, minäkin inhosin nuorena selfienottajia ja blogeistapuhujia.
[/quote]
Ironiaako? Tai sitten taidat olla hyvin nuori vieläkin.
Itse taidan olla sinkku ja kunnolla seurustelematon vielä nykyään (21-vuotias) nimenomaan siitä syystä että en mitään Torpan Maisaa tms. halua :D Mieluummin yksin ku huonossa parisuhteessa.
Ette sitten vanhempaan provoon menneet?
-m35
Blogeista ja baareista "appi"vanhemmille jutteleminen kuulostaa hieman erikoiselta, mutta ehkäpä koki teidän niin nuorekkaiksi ja rennoiksi, että se olisi ok. Tupakanpoltosta miinusta. Kuitenkin, toisen ulkonäön arvostelu ja pissikseksi haukkuminen taitaa kertoa hieman enemmän ap:sta itsestään kuin tästä tytöstä. Jostain syystä poikasi on tähän tyttöön tykästynyt, joten kannattaisi yrittää suhtautua tyttöön ihan ihmisenä tai työnnät poikasi vaan kauemmas itsestäsi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"]
Inhosit nuorena? :D Oliko sinun nuoruudessassi muka hiusten ja ripsienpidennyksiä tai selfien ottoja?
[/quote] Ap ei kertonut ikäänsä, mutta kyllä jo 15 vuotta sitten nuoriso kuvasi omaa naamaansa ja laittois herutuskuvia nettiin, irc-galleriat ja mitä niitä oli. Ei niitä silloin toki selfieiksi kutsuttu mutta ihan samaa touhua.
Sauhuttelua pois, muuten niin kuin minä yliopistoaikana. Päädyin kuitenkin korkeasti koulutetuksi, hyvään ammattiin ja työhön. Nytkin 15v myöhemmin olen uskollinen, rakastunut ja paketti on kasassa. Panostan lapsiin, perheeseen, työhön jne normaaliin asioihin. Ja niitä tekoripisiä pitäisin nytkin, elleivät silmät olisi arat.
Koita suhtautua avoimesti ja huumorilla. Voihan noin erilaisen ihmisen touhuja olla jännäkin seurailla. Oma siskoni on aika pissis, ja samalla todella välittävä ihminen. Ei me toisiamme tajuta, mutta itse ainakin pidän siskoa lopulta aika kiehtovana hahmona. Se nyt elää omalla tavallaan ja on ihan tyytyväinen.
No se antaa pillua, siinähän se pointti on. Mitäs kuvittelit?
Mistäs sinä tiedät miten hyväsydäminen ja lämmin se tyttö on? Ulkonäkö on tuskin jäänyt pojalta huomaamatta ja on todennäköisesti viehättynyt juuri siitä.
-Mies 29v + 1v-
Meikissä, tekoripsissä, pitkissä hiuksissa tai seksikkyydessä (jos ei mene todella pahasti yli) ei ole mitään pahaa ja se ei sulje pois järkevyyttä ja korkeaa koulutusta. Tupakoinnista en itsekään pidä, mutta ei siihen maailma kaadu. Monilla ihmisillä on lapsellisia harrastuksia, joista jaksavat vauhkota esim. blogit. Ei se tatuointikaan maailmaa kaada varsinkin jos sen saa töissä piiloon.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin. [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe.
[/quote]
Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin.
[/quote]
Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee.
[/quote]
Sanoo sentään päin naamaa, sinä natkutat ja arvostelet häntä netin keskustelupalstalla....
-sivusta
[/quote]
Siis ei hyvää päivää. Jos tuo on sinusta parempi tapa niin, ok. Anoppi on tehnyt itsensä ihan naurettavaksi tämän yli 20 v aikana muiden silmissä minun mollaamisellani. Minua sen sijaan arvostetaan, mm. siksikin, koska osaan käyttäytyä... Mutta näitä "päin naamaa" räyhääjiähän ja niiden ihailijoita tännekin palstalle mahtuu.
[/quote] Niin minä minä minä minä. Osaat käyttäytyä ja kumminkin olet palstalla naukumassa ja miehesi äitiä morkkaamassa ja haukkumassa. Voin ymmärtää, miksei anoppisi ole alusta pitäenkään pitänyt sinusta. Olet näköjään semmoinen ihmistyyppi, joka ei näe koskaan itsessään mitään vikaa. Oma vävyni on saman lainen.