Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävä on pissis

Vierailija
24.08.2015 |

Poikani pääsi yliopistoon opiskelemaan ja kannustin häntä etsimään sieltä naisseuraa. Vihdoinkin tärppäsi ja odotin innoissani älykkään nuoren naisen tapaamista, mutta ovesta putkahti tekoripsillä, tatuoinnilla ja blondatulla pyllypituisella tukalla varustettu pimatsu. Puhui ruokapöydässä baareista ja blogeista, jälkiruoka-annoksen jätti syömättä irvaillen pojalle ja lopuksi lähti tupakkatauolle. Mies lähti ulkoiluttamaan koiraa ja näki, miten tyttö otti selfieitä pihalla röökittelyn jälkeen. Juuri tuollaisia tyyppejä inhosin nuorena!

Ovat kuulemma muuttamassa yhteen, eli suhde on vakava. Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et voi tehdä mitään. Ei ole sinun suhteesi.

Vierailija
2/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Poikasi valitsee itše tyttöystäväsi, sä et voi siihen vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissikset ovat helvetin rasittavia. Saan niistä päänsärkyä.

Vierailija
4/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on myös oma pelkoni, että poikani löytäisivät aikuisina jonkun kaamean pissisakan. Yök! Toisaalta tärkeintä olisi poikieni onni, joten manailisin vain itseksekseni.

Vierailija
5/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu.

Vierailija
6/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"]

Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu.

[/quote]

Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin. 

Vierailija
7/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minäkin inhosin nuorena selfienottajia ja blogeistapuhujia.

Vierailija
8/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele heille lomamatkaa Pissikselle. On nimittäin komea vuori tuo Mount Pissis.

Vierailija
9/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"]

[/quote]

Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin. 
[/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe.

Vierailija
10/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin.  [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe.

[/quote]

Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin.

Vierailija
11/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin.  [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe.

[/quote]

Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin.

[/quote]

Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee.

Vierailija
12/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosit nuorena? :D Oliko sinun nuoruudessassi muka hiusten ja ripsienpidennyksiä tai selfien ottoja?

Vierailija
13/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhön nekin eroa niinkuin kaikki muutkin. älä huolehdi.

Vierailija
14/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kasvattanut poikasi paremmin. Tyhjäpää pissis tulee sukuun jos suhde kestää etkä voi sitä valitettavasti estää. Toki voit tehdä pissikselle jäynää ja muuta kepposta.

Vierailija
15/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla nuoruuden epävarmuuttakin ja oman identiteetin etsimistä, anna tytölle mahdollisuus. Ehkä sieltä tekoripsien ja pidennysten alta löytyy mukava nuori nainen.

Vierailija
16/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee.

[/quote]

Sanoo sentään päin naamaa, sinä natkutat ja arvostelet häntä netin keskustelupalstalla....

-sivusta

Vierailija
17/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Ei sinun suoraa tarvitse sanoa olevasi parempi tyyliin "minä olen parempi", kuten varmasti kouluttautuneena tiedät. " Ainoat elämänsisällöt..", "kouluja käymätön.." "elämiin puuttuminen..", "minä en jynssää hammasharjalla.." jne. Aivan kuin omat ominaisuutesi jotenkin automaattisesti olisivat parempia. Ehkä anoppisi ei koskaan ole pitänyt sinusta, koska olet omahyväinen. Et tietenkään itse huomaa sitä. Tämä on useiden omahyväisten ihmisten ominaisuus.

Vierailija
18/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:18"]

Poikani pääsi yliopistoon opiskelemaan ja kannustin häntä etsimään sieltä naisseuraa. Vihdoinkin tärppäsi ja odotin innoissani älykkään nuoren naisen tapaamista, mutta ovesta putkahti tekoripsillä, tatuoinnilla ja blondatulla pyllypituisella tukalla varustettu pimatsu. Puhui ruokapöydässä baareista ja blogeista, jälkiruoka-annoksen jätti syömättä irvaillen pojalle ja lopuksi lähti tupakkatauolle. Mies lähti ulkoiluttamaan koiraa ja näki, miten tyttö otti selfieitä pihalla röökittelyn jälkeen. Juuri tuollaisia tyyppejä inhosin nuorena!

Ovat kuulemma muuttamassa yhteen, eli suhde on vakava. Onko mitään tehtävissä?

[/quote]

Mitä vikaa pitkässä vaalennetussa tukassa on? Nuori on nuori, kauniskin. Anna olla äläkä kadehdi ja leimaa.

Vierailija
19/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sanoo sentään päin naamaa, sinä natkutat ja arvostelet häntä netin keskustelupalstalla....

-sivusta

[/quote]

Siis ei hyvää päivää. Jos tuo on sinusta parempi tapa niin, ok. Anoppi on tehnyt itsensä ihan naurettavaksi tämän yli 20 v aikana muiden silmissä minun mollaamisellani. Minua sen sijaan arvostetaan, mm. siksikin, koska osaan käyttäytyä... Mutta näitä "päin naamaa" räyhääjiähän ja niiden ihailijoita tännekin palstalle mahtuu.

Vierailija
20/45 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:24"] Kuulostat juuri samalta kuin anoppini yli 20 v sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Anoppi en nähnyt tai näe vieläkään minussa kuin puuteeni, kaikelta hyvältä sujuvasti sulkee silmänsä. No, nyt 20 myöhemmin minä olen se paremminkoulutettu. [/quote] Niin, minä en ollut enkä ole pissis, mutta vastasin, koska omakaan anoppini ei koskaan hyväksynyt minua, koska meidän elämänarvomme ovat niin erilaiset: hän on koulujakäymätön, siivous, ruuanlaitto ja leipominen ainoat elämänsisällöt aikuisten lasten elämiin puuttumisen lisäksi. Minä taas halusin kouluttautua, hankkia hyvän ammatin ja en puunaa hammasharjalla jokaista nurkkaa talossa enkä leivo pullaa päivittäin.  [/quote] Et se sinäkään sen parempi ole. Pakko vähän lytätä anoppia ja nostaa oma elämäntapansa paremmaksi. Tuskin olet ihmisenä sen parempi kuin anoppisikaan. Ei niitä omia virheitään vain samalla tavalla näe. [/quote] Missä kohtaa väitin olevani parempi? Kerroin olevani erilainen. Erona meillä on mm. se, etten minä ääneen arvostele häntä ja valehtele siihen päälle. No, ehkä se tekeekin musta paremman kuitenkin. [/quote] Vastaa kysymykseeni äläkä alapeukuta pelkästään. Anoppini tekee juuri tuota, että arvostelee ja valehtelee ja kun pyydän perusteluja suunsa sulkeutuu ja vaan virnistelee. [/quote] Ei sinun suoraa tarvitse sanoa olevasi parempi tyyliin "minä olen parempi", kuten varmasti kouluttautuneena tiedät. " Ainoat elämänsisällöt..", "kouluja käymätön.." "elämiin puuttuminen..", "minä en jynssää hammasharjalla.." jne. Aivan kuin omat ominaisuutesi jotenkin automaattisesti olisivat parempia. Ehkä anoppisi ei koskaan ole pitänyt sinusta, koska olet omahyväinen. Et tietenkään itse huomaa sitä. Tämä on useiden omahyväisten ihmisten ominaisuus.

[/quote]

No mikäs yksinoikeus anopilla sitten on julistaa omaa paremmuutaan? Miten se tekee hänestä paremman ihmisen sitten? Anoppi ei pidä minusta, ok, en minäkään hänestä. Minä sentäs yritän tulla toimeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän