Onko mitään treffipalvelua mihin ei tarvitsisi kuvaa laittaa?
En halua kuviani nettiin niin onko mitään palvelua mihin ei tarvitsisi kuvaa.
Kommentit (31)
Ymmärrän kyllä miksi joku haluaa olla kuvaton, itseäkin epäilytti ensin laittaa kuvaa, mutta samalla asiallahan siellä kaikki on. Useimmilla on kuva ja huomaan etten itsekään svaippaile oikealle kuvattomia. Kuva kertoo tosi paljon ja sen puute myös. Kaikki kuvattomat profiilit on tuntuneet vähän hämäriltä. Ajattelen että jos olen itse uskaltanut kuvani laittaa pällisteltäväksi niin edellytän samaa rohkeutta potentiaaliselta deitiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä kuvaa laittaa, jotain salattavaa? Naimisissa/ suhteessa ja pettämässä puolisoa?
Ei kiitos, näihin kissa-hiirileikkeihin en lähtisi ilman kuvaa.
Jos rehellinen, oikeesti vapaa, on pokkaa laittaa kuva!Osaatko kuvitella tilannetta, että olet vaikka opettaja, pappi, poliisi tms pienellä paikkakunnalla.
Eikä nykyään kaikki ole sallittua? Onko se papille kauhea synti etsiä kumppania netistä? Onko salattu synti vähemmän synti?
Julkisissa ammateissa olevat ei halua levitellä kuviaan missään sovelluksissa eikä netissä.
Itsellä toimi lähes kuvaton ja profiiliton Tinderi aivan hyvin. Kukaan ei edes vaatinut mitään kokovartalokuvia lähemmissä yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut kuvattomanana deittipalvelussa. Ollaan sitten kuvia vaihdettu jos sopiva mielenkiinnonkohde löytynyt ja juttu luistanut. Monille treffeille on tultu mentyä. Minulla vaikuttaa vallan muut arvot ihmisessä kuin ulkonäkö.
Jos näin on käynyt aina, niin lienet sitten kaunis nainen jonka perään joka mies kuolaa. Onnenpekka sitten se jota arpaonni suosii kun et kerran ulkonäöstä piittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut kuvattomanana deittipalvelussa. Ollaan sitten kuvia vaihdettu jos sopiva mielenkiinnonkohde löytynyt ja juttu luistanut. Monille treffeille on tultu mentyä. Minulla vaikuttaa vallan muut arvot ihmisessä kuin ulkonäkö.
Jos näin on käynyt aina, niin lienet sitten kaunis nainen jonka perään joka mies kuolaa. Onnenpekka sitten se jota arpaonni suosii kun et kerran ulkonäöstä piittaa.
Siinä vaiheessa kun kirjoittelet toisen kanssa ja tutustut ja toinen alkaa vaikuttamaan sinulle sopivalta ja kiinnostavalta sen ulkonäön merkitys vähenee. Kuvaa toisesta katsoo eri silmällä kuin täysin vieraan kuvaa. Osaat liittää kivoja juttuja siihen kuvaan. Kuva ei koskaan pysty vangitsemaan ihmistä sellaisenaan kuin hän on, ilmeet, eleet ovat tärkeitä. Ethän katso ystäviesi kuvia kriittisesti?
Jännä että heti epäillään että on jotain salattavaa tai ruma tai läski tai jotain jos ei kuvaa halua laittaa.
Olen käynyt sokkotreffeillä monesti ja löysin jopa kumppanin vaikka ei kuvaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on sama asia, kun tapaisi ihmisen livenä pussi päässä.
Se on vähän eri asia.
Deittisivustolla voi lähettää sen kuvan sellaiselle jonka kanssa haluaa keskustella, mutta niin ettei kaikki näe kuvaasi
Tuohan voisi toimia, mutta jos siellä on seassa kuvallisia niin kukaan ei valitse keskusteluun kuvatonta tapausta.
Kyllä minulle, kuvattomalle, on tullut viestejä. Ihan liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on sama asia, kun tapaisi ihmisen livenä pussi päässä.
Se on vähän eri asia.
Deittisivustolla voi lähettää sen kuvan sellaiselle jonka kanssa haluaa keskustella, mutta niin ettei kaikki näe kuvaasi
Tuohan voisi toimia, mutta jos siellä on seassa kuvallisia niin kukaan ei valitse keskusteluun kuvatonta tapausta.
Kyllä minulle, kuvattomalle, on tullut viestejä. Ihan liikaakin.
Samoin itselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ehkä vain on käynyt hyvä tuuri ja olen saanut viestejä ihmisiltä jotka sopivat profiliini? Tai olenko osannut vastata oikeille? En tiedä`? Ehkä kaikki miehetkään ei halua että heidät valitaan ulkonäön perusteella?
Jotkut ihmiset eivät esim. ole lainkaan somessa, joten heillä erityisesti voi olla korkea kynnys kuvien laittamiseen johonkin deittipalveluun.
Itse deittailen myös kuvattomana toisia kuvattomia, eikä ikinä ole tullut mitään ikäviä yllätyksiä, kun kuvat on lopulta vaihdettu. Usein on jopa antoisampaa tutustua ilman niitä kuvia, ainakin omien kokemusten perusteella.