Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja akne

Vierailija
24.08.2015 |

Leukapielet täynnä isoja, kipeitä patteja. Muuallakin satunnaisia näppyjä. Kun yhdestä pääsee eroon, seuraavana aamuna on tilalle tullut kolme. Harmittaa todlla, missä se paljon puhuttu raskausajan hehkeys on?

Ajattelin kysyä lääkäriltä tästä seuraavalla kerralla, mutta osaisiko joku sanoa, onko tähän muuta hoitoa kuin se synnytys sitten lopulta? Alkaa masentaa nimittäin toden teolla, naama on järkyttävässä kunnossa. Tuntuu, että näiden on pakko olla hormoniperäisiä finnejä, mikään puhdistusaine tuskin auttaa? Mutta saako lääkkeitäkään syödä raskaana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään tietoa?

Vierailija
2/5 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostavat hormoniperäisiltä, ei niihin auta kuin tavalliset hoitotoimenpiteet, eikä lääkkeitä tosiaan saa syödä. Ovat tosi kipeitä, mulla tuli tyttöä odottaessa ihan jatkuvasti noita. Nyt on poika tulossa ja naama on oikeasti hehkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli e-pillereiden lopettamisesta vastaavaa ja sain sen kuriin Basiron-voiteella. Raskaus laukaisi samat ongelmat. Terkkari mulle sillon sanoi, että raskausaikana voi käyttää kehon ulkopuolisia lääkkeitä eli just lääkevoiteita. Mutta tuo basiron on tosi tujua kamaa, kysäise lääkäriltä vielä. Itse käytin sitä ihan muutaman kerran, vaiva meni ohi raskauden edetessä.

Vierailija
4/5 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Akne vieläpä periytyy. :( Käy sääliksi lastaI. Onko mahdollista vielä ottaa abortti?

Vierailija
5/5 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:15"]Yäk. Akne vieläpä periytyy. :( Käy sääliksi lastaI. Onko mahdollista vielä ottaa abortti?
[/quote]

Kiitos vinkistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi