Oudot oireet
Ma oli pääkipua. Kävin kävelyllä, tuntui hieman huimausta ja heikotusta. Tulin kotiin ja nukahdin. Pääkipua ja vilunväreitä. Tärisin. Välillä liian kylmä, välillä liian kuuma. Nivelkipuja rystysien välissä.
Ti vilunväreet ja liian kuuma vaihteli. Väsymys. Heikotus.
Ke olin koko päivän sängyssä, nukuin monta pätkää päivällä. Liian kuuma. Lepo ei auttanut väsymykseen ja heikotukseen. Ei ole ripulia mutta oli sellainen kouristuksen omainen vessareissu, jonka jälkeen vapisin vilunväreissä.
To heräsin jyrän alle jääneeseen oloon, vaikka nukuin 8h unet eilisistä päiväunista huolimatta . Heikottaa.
KP 12, viime viikolla oli minulle tyypilliset, runsaat kuukautiset.
En ole raskaana.
Koronatestit negatiivisia.
Ei ole kuumetta edes silloin kun hikoilen ja keho tuntuu kuumalta. Lämpö 35,4 ja 36,3 välillä aina kun mittaan.
Ei nuhaa tai yskää.
Ideoita?
Kommentit (22)
Onko tämä terveyskeskusvastaanotto?
Vierailija kirjoitti:
Korona?
Siis korona nyt kuitenkin? Valitettavasti eikös nuo oireet sovi myös todella vakaviin sairauksiin, kuten leukemiaan?
No ei kaikki ole koronaa, mutta niihin kotitesteihin ei kannata sokeasti luottaa. Yhdelle meidän perheessä ei missään vaiheessa näyttänyt positiivista, vaikka oli korona.
Korona. Seuraavaksi tulee ne flunssan oireet.
Vierailija kirjoitti:
Koronatestit negatiivisia.
Teitkö varmasti testin oikein? Mulla oli samoja oireita ja vasta kaksi päivää pahimmasta testi näytti aivan haaleaa positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä terveyskeskusvastaanotto?
Tämä on av-mammojen tietovisa- aiheena lääketiede.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi lisääntynyt jano.
Diabetes. Onko tullut syötyä hiilihydraatteja reippaasti viime aikoina?
Korona ei näy heti testissä ,se on otettava joka pv jos oireita. Kotitesti kannattaa tehdä ensin nielusta ja sitten nenästä! Siis vaikka testi on nenästä otettava. Korona voi näkyä aiemmin nielusta, näin kävi myös minulle. Pyöräytä tikkua varoen ensin nielusta,sitten ohjeen mukaan nenästä.
Flunssa tai vatsatauti. Ei ne kaikki niin selkeitä oireita kuumeineen tai oksenteluineen aiheuta, välillä keho saa taisteltua vastaan niin, että oireet ovat lievät. On se kumma, kun nykyään tavalliset oireet aiheuttavat niin paljon kummastusta.
Korona?