Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen diagnosoitu psykopaatti. Kysyttävää?

Vierailija
24.08.2015 |

Antaa tulla.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:12"]Mulle tuli paha mieli sinun puolestasi. Harmittaa kaikki mistä jäät paitsi, ja minun näkökulmastani monelta osin tyhjä elämä. Toisaalta, ei tämäkään myötätunto ole kauhean mukava tunne, etenkin kun tiedän ettei tämä merkitse sinulle mitään, tämän tunteen ainoa merkitys on tuottaa minulle surkufiilis. Kumpi sitten on se onnekas, kumpikin kai omasta mielestään :) Milloin huomasit ettet ole samanlainen kuin muut? Millainen lapsuutesi oli? [/quote] Ei kannata surra ihmistä jolla ei oo tunteita, se on sama kuin surisisit patsasta. Yhtä järjetöntä. Ja yleensä psykopaatti käyttää juuri tuota piirrettä sinussa hyväksi. Muista ihminen on vain kohde psykopaatilla minkä se näkee. Ei kannata ikinä ajatella psykopaattia emotionaalisesti näkökulmasta.

[/quote]

Ap, tuntuuko pahalta, kun et pysty rakastamaan edes lähimpiäsi? Menetät nimittäin elämästä sen oleellisimman.

Vierailija
2/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:54"]Oletko sortunut käyttämään päihdyttäviä aineita? Oletko käyttänyt huumausaineita jos olet, miten ne ovat sinuun vaikuttaneet? [/[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:16"]Hyvä Ap, - Tunnetko tunteita? Mitään tunteita? Entä myönteisiä? - Osaatko rakastaa? Onko sinua koskaan rakastettu? - Miten suhtaudut muiden ihmisten inhimillisyyteen? Siihen että ihmiset tekevät virheitä? Entä ihmisten heikkouteen? - Uskotko, että voisit parantua? Kiitos vastauksistasi! [/quote] Tunteiden tunteminen on subjektiivinen kokemus, joten kysymykseesi on aika vaikeaa vastata tyhjentävästi. Koen tuntevani mielihyvää esimerkiksi menestymisen kokemuksista. Samoin turhautumista, jos asiat eivät suju. Rakkauden konseptia en kokemuksen tasolla oikein ymmärrä. En varmaankaan osaa rakastaa, ihmiset ovat minulle lähinnä yhdentekeviä, eivätkä heidän elämänsä liikuta minua. Tuskin minuakaan on rakastettu, koska jos olisi, niin varmaan tietäisin, mitä se tarkoittaa. Suhtautumiseni muihin ihmisiin on varsin välinpitämätöntä. Suurta osaa normina pidetystä ihmisten käyttäytymisestä ja "ihmisyydestä" on minun vaikea ymmärtää. Tuskin tulen tästä mihinkään muuttumaan, enkä oikein näe dille tarvettakaan. [/quote] Oletko kokenut yhteenkuuluvuuden tunnetta kenenkään kanssa? En oikeasti usko, että kirjoitan psykopaatin kanssa. [/quote] Et uskoisi, vaikka tapaisit minut. [/quote] Niinkö luulet? [/quote] En luule, tiedän. [/quote] Et voi tietää.Valitettavasti. [/quote] Osaan olla ihmisten kanssa. Jos en osaisi, en olisi edennyt urallani näin hyvin. Joten tiedän. Vai tekisitkö sinä kauppoja ja bisnestä ihmisen kanssa, jota pitäisit "hulluna"? [/quote] No ennemmin terveellä tavalla hullun kanssa, ja ominaisuudet mitkä viehättävät on lämpö, tunnen kyllä ihmisiä, jotka ovat menestyneet "lämpimällä sydämellä" ja myös tulosta on tullut. Psykopaatti on hullu. [/quote] Eli en tekisi töitä psykopaatin kanssa. Psykopaatin mielenmalli ei istu omani kanssa yhteen.

[/quote]

Mulla klikkaa kans heti pahasti. Psykot kilahtelee mulle kun mä oon umpisuora, enkä rupee niiden hovineidoks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:12"]Mulle tuli paha mieli sinun puolestasi. Harmittaa kaikki mistä jäät paitsi, ja minun näkökulmastani monelta osin tyhjä elämä. Toisaalta, ei tämäkään myötätunto ole kauhean mukava tunne, etenkin kun tiedän ettei tämä merkitse sinulle mitään, tämän tunteen ainoa merkitys on tuottaa minulle surkufiilis. Kumpi sitten on se onnekas, kumpikin kai omasta mielestään :) Milloin huomasit ettet ole samanlainen kuin muut? Millainen lapsuutesi oli? [/quote] En tunne aptä, mutta psykopaattigeeni voi jäädä piileväksi jos kasvatuksellinen tulos on hyvä. Ei lapsuuden tarvitse olla aina traaginen, kasvatus voi olla hyvä, mutta ihmisestä kasvaa silti tunteeton. Vai ap onko sinulla tähän jokin oma perustelu? Kerro ihmeessä. [/quote] Ei lapsuudessani mitään ihmeellisen traagista ollut. Väittävät, että otsalohkon fyysiset rakenne-erot selittäisivät kokemusmaailman erilaisuuden. Ja kun yhteisö kohtelee pienestä pitäen erilaisena, niin kyky "normalisoitua" lapsuudessa häviää nopeasti. Vanhemmalla iällä pystyy älyllisesti kompensoimaan asioita ja oppia "elämään ihmisiksi", mutta silloin kyse on pintapuolisten maneerien opettelusta. Toisin sanoen voi oppia käyttäytymään niin kuin "normaali" ihminen käyttäytyy tietyissä tilanteissa, vaikka ei olekaan normaali.

[/quote]

Eli huijaamaan.

Vierailija
4/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 03:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:12"] Psykopaatti-diagnoosia ei todellakaan saa helposti. KoitA jo tajuta. Ap ei ole oikea Psyko, siksi hän ei korjaa noita viestejä mitenkään missä hän paljastuu valheeksi. Totuutta kun on vaikea kumota. Mutta kysykööt nyt itseltään kysymyksiä kun on harhainen persoona. Psykopaatilla on 99% AINA rikollista käyttäytymistä ja pahoja rötöksiä takanaan. Siinä provolle vähän uutta tietoa.

[/quote]

Diagnoosin saaminen voi tosiaan olla vaikeaa, kun psykopatia kerran on viralliseen tautiluokitukseen kuulumaton persoonallisuushäiriö, mutta tuo on kyllä ihan paskaa, että 99% AINA olisi rikollista käyttäytymistä tai pahoja rötöksiä takanaan. Suuri(n) osa psykopaateista ei syyllisty rikoksiin, itseään voi toteuttaa muullakin tavalla. Toimareista ja valtaapitävistä esimerkiksi normiväestöön verrattuna moninkertainen osa napsii aika hyvät pinnat Haren testistä.

[/quote]

Jos ne ei vaan oo jääny kiinni, tai valehtelee itsensä irti kiinni jäädessään? "En se minä ollut, se olit sinä. "

Vierailija
5/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 03:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 03:03"]Miltä se tuntuu? [/quote] Vastaan apn puolesta. Se ei tunnu miltään muulta kuin kakkosluokan postikortilta. Tasokkuus puuttuu.

[/quote]

Eikä sitä voi feikata samppanjalasilla tai juhlamekolla, jos se puuttuu muuten.

Vierailija
6/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:45"]

Tämä kyseinen psykopaatti kenet tunsin eli kahdessa eri maailmassa, toisessa väkivaltaisesti pahoinpiteli muita ihmisiä, huijasi rahaa, sekoitti naitinnollisesti ihmissuhteita ja psyykkasi mielentilaltasn ihmisiä huonoon kuntoon, pelottelu ja käyttäytyi sadistisesti, nautti siis ihmisten pelottelusta ja käyttäytyi näiden tilanteiden jälkeen täysin normaalisti kuin mitään ei olisi tapahtunut. Piti yllä tiettyä kuvaa itsestä, ja ei mitään omaa tuntoa. Ja tuhoaminen kuvas hyvin psykopaatin maailmankuvaa - ihmisarvolla ei ole merkitystä. Psykopaatit on alinta pohjasakkaa mitä tiedän. Ihmisyyteen kuuluu toisen ihmisen arvostaminen, mikä psykopaatilta puuttuu. Ollaan herkkiä aistimaan pelkoa ja käytetään sitä hyväksi. Sairasta se on.

[/quote]

Ja jos toinen ei pelkää, viedään siltä vaikka lapsi, johan na alkaa pelkäämään.

Vierailija
7/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:45"]

Tämä kyseinen psykopaatti kenet tunsin eli kahdessa eri maailmassa, toisessa väkivaltaisesti pahoinpiteli muita ihmisiä, huijasi rahaa, sekoitti naitinnollisesti ihmissuhteita ja psyykkasi mielentilaltasn ihmisiä huonoon kuntoon, pelottelu ja käyttäytyi sadistisesti, nautti siis ihmisten pelottelusta ja käyttäytyi näiden tilanteiden jälkeen täysin normaalisti kuin mitään ei olisi tapahtunut. Piti yllä tiettyä kuvaa itsestä, ja ei mitään omaa tuntoa. Ja tuhoaminen kuvas hyvin psykopaatin maailmankuvaa - ihmisarvolla ei ole merkitystä. Psykopaatit on alinta pohjasakkaa mitä tiedän. Ihmisyyteen kuuluu toisen ihmisen arvostaminen, mikä psykopaatilta puuttuu. Ollaan herkkiä aistimaan pelkoa ja käytetään sitä hyväksi. Sairasta se on.

[/quote]

Tän mäkin tunnistan 3 psykoämmästä, jotka elämä on tielle heittänyt. Muiden hengellä ja mielenterveydellä pelaaminen ja manipulointi on näille kivaa peliä. Ja kostaminenkin on vaikeaa kun vain julkinen häpeä saa heidät polvilleen. Ne uhraa vaikka omat lapsensa manipulointiinsa. Esim. Kun normaali vanhempi ottais lapsen tekemän rikoksen omiin nimiinsä, psyko tuuppaa omat rikoksensa lapsiensa nimiin.

Vierailija
8/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:43"]

Juu et  ole. Kunhan keksit päässäsi tavan piristää tylsää yötäsi. Ei muuta sanottavaa. Heihei. Ps. Suomessa ei ole diagnosoitu ketään muita kun henkirikoksen tehneitä ihmisiä psykopaateiksi että siinä sulle mietittävää provo.

[/quote]

Väitteesi  ei pidä  paikkaansa. Muitakin kuin henkirikoksen tehneitä on diagnosoitu psykopaateiksi. Kaikki  psykot eivät tapa tai joudu vankilaan.

Vierailija
9/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää perinteinen kysymys, miltä nyt tuntuu?

Vierailija
10/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
11/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen?

Vierailija
12/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:36"]No tää perinteinen kysymys, miltä nyt tuntuu?
[/quote]

Ihan hyvältä.

Vierailija
13/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:37"]Mies vai nainen?
[/quote]

Nainen.

Vierailija
14/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ottaa kuvan pillustasi ja linkittää sen?

Vierailija
15/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sairautesi ilmenee arjessa? 

Vierailija
16/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se näkyy käyttäytymisessäsi jokapäiväisessä elämässä?

Vierailija
17/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:37"]Voitko ottaa kuvan pillustasi ja linkittää sen?
[/quote]

Miksi ottaisin?

Vierailija
18/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko säilöny kesän makuja vai oliko pakkanen jo täynnä?

Vierailija
19/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko tappanut/vahibgoittanut jotain muuta kuin hyönteisiä? jos, niin mitä?

Vierailija
20/156 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T?
Jos olet, et voi kertoa, missä sait diagnoosin, koska paljastut. Etkä muutenkaan voisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi