Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskiontelontulehdus!? Voiko sen hoitaa itse ja miten?

Vierailija
01.10.2006 |

Onko pakko mennä jo tänään lääkäriin, poskia pakottaa... Kuumetta ei ole. Päivystys vasta huomenna, en viiti mennä ensiapuun oottelemaan moneksi tunniksi

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää pää kohoasennossa ja syö särkylääkettä. Ei ole mitään syytä lähteä lääkäriin tänään, jos ei helpota 3-4:ssä päivässä niin sitten lääkäriin

Vierailija
2/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelontulehdukset ovat monesti viruksen aiheuttamia. Itse odotan tulehduksen kanssa aina ainakin viikon ennen kuin menen lääkäriin. Monesti ontelot ovat tyhjentyneet itsekseen, oikein rytinällä, niin että lammikko on valunut lattialle. Mutta jos näin ei käy, niin pakkohan ne antibiootit on hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virustulehdukset paranevat itsestään, mutta bakteerin aiheuttamaan tulehdukseen tarvii antibioottikuurin..

Vierailija
4/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenähuuhtelukannu (ns sarvikuono) auttaa jonkin verran. Olen sekoittanut mukaan tea tree öljyä, jolla on luonnon oma desinfoiva vaikutus.

Homeopatialla olen saanut sitä hoidettua, mutta se on niin vaikea taito, ettei sitä voi opettaa.

Vierailija
5/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, onko virus vai bakteerin aiheuttama? Mulla oli kova flunssa viime viikolla, ja nyt räkä on ikäänkuin jumittunut poskiin. tahmeaa vihreetä limaa. Yöks.

Vierailija
6/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kannata kiirehtiä lääkäriin menoa. Kuume voi olla merkki bakteeritulehduksesta.

Vierailija
7/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä olo tulee yleensä niin kipeäksi, että kävelykin tuntuu pahalta (kovat päänsäryt). Voit vielä kotikonstina kokeilla höyryhengitystä / huuhtelua sarvikuonolla. Joillekkin saattaa olla apua. Muistakaa et tulehdus voi hoitamattomana mennä otsaonteloon ....

Vierailija
8/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nenähuuhtelukannu auttavat!

Vierailija
9/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samea (keltainen tai vihreä) on merkki bakteeritulehduksesta, sanoi minun lääkärini.

Vierailija
10/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei se ainakaan aina meinaa sitä, että tarvitsisi antibioottikuuria. Yleensähän lima muuttuu flunssan lopussa kellertäväksi tai vihertäväksi. Jos siihen joka kerta hakisi antibiootit, niin kyllä niitä saisi syödäkin.

Vierailija
11/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lääkäriin on silloin syytä mennä tutkittavaksi!

Minulla on poskiontelotulehdus levinnyt näköhermoon, joten niiden kanssa kannattaa olla varovainen.

10

Vierailija
12/12 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeopaatilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä