missä ovat n. 40-vuotiaat miehet?
Olemme ystävieni kanssa huomanneet että nelikymppisiä miehiä on liikenteessä todella vähän. Baareissa on sekö nuoria miehiä että ns. Vanhoja mutta ikähaarukassa 35-45 vuotta on selkeästi vähemmän miehiä. Ovatko kaikki tuon ikäiset miehet jo varattuja ja niin kiinni perheessään ettei heitä juuri baareissa näy? Vai mistä tämä johtuu? Vai onko heillä niin paljon vientiä että haetaan jo kotoakin eikä baareista tarvitse etsiä?
Kommentit (26)
Mä olen täällä. Mutta mua on naisten turha etsiä :)
Ne ovat pääosin jo juoneet itsensä hengiltä.
Omassa tuttavapiirissä tuon ikäluokan miehet ovat varattuja ja käyvät harvemmin baareissa. Muutama on sinkku ja ihan syystä.
Valtaosa tuon ikäisistä on parisuhteessa/naimisissa ja pienten lasten/nuorten isiä.
Mutta kun tuonikäisiä naisia on kuitenkin baarit pullollaan? Ovatko miehet siis vain kotona hoitamassa lapsia kun naiset juhlivat? Ja kun monet eroaa neljänkympin korvilla, niin mihin ne miehet silloin katoaa? Vai onko heillä jo uusi aina valmiina? Ap
Ne jotka ei ole varattuja/puenten lasten isejä ovat niin raihnaisessa kunnossa, että et näe heitä siellä missä käyt. Omalla kohdallani luulen myös (samas juttua pohtiessani), että en myöskään oikein hahmoita tässä kohtaa omaa ikääni (37). Kaikki siis vaikuttavat joko itseäni vanhemmilta tai nuoremmilta, ikään kuin kukaan ei olisi juuri tämän ikäinen. Mutta älä huoli, miehet tulevat takaisin baareihin muutaman vuoden päästä kun lapset kasvaa ja avioliitot rakoilee. Nyt vaan on vähän haastava ikä menossa...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:19"]Mutta kun tuonikäisiä naisia on kuitenkin baarit pullollaan? Ovatko miehet siis vain kotona hoitamassa lapsia kun naiset juhlivat? Ja kun monet eroaa neljänkympin korvilla, niin mihin ne miehet silloin katoaa? Vai onko heillä jo uusi aina valmiina? Ap
[/quote]
Neljääkymppiä lähestyvät sinkkunaiset eivät repsahda/rappioidu samassa mittakaavassa kuin perheettömät sinkkumiehet.
Hyvät on kotona hoitamassa lapsia ja ne jämämiehet sit ryyppäämässä lähipubissa.
Täällä ollaan, en käy koskaan baareissa, koska en pidä juopottelusta, ja ei muutenkaan kiinnosta se meno siellä. T. mies.
Tämä nelikymppinen sinkkumies ei ole baarissa, koska ei viihdy siellä. Aika kuluu harrastuksissa, lasten kanssa puuhaillessa, matkaillessa, jne. Ja naisen etsin aina tarvittaessa netistä, ei tarvitse pelätä että saa ainaisen bilettäjän tai pubiruusun.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:19"]
Mutta kun tuonikäisiä naisia on kuitenkin baarit pullollaan? Ovatko miehet siis vain kotona hoitamassa lapsia kun naiset juhlivat? Ja kun monet eroaa neljänkympin korvilla, niin mihin ne miehet silloin katoaa? Vai onko heillä jo uusi aina valmiina? Ap
[/quote]
Oliskohan siitäkin kyse, että monet suomalaiset miehet on vanhemmiten aika erakkoluonteita ja introvertteja, eikä baarielämä todellakaan kiinnosta. Naisiakin löytää nykyisin netistä joten ei ole pakko sitäkään varten käydä yöelämässä, jos se ei kiinnosta.
Naisissa on paljon enemmän sellaisia sosiaalisia ja meneviä, jotka tykkäävät käydä iästä riippumatta juhlimassa kaverien kanssa jne.
Kyllä mä baareissa käyn. Ja en todellakaan ole missään raihnaisessa kunnossa, vaan 188cm ja 82kg. 37-vee ja sinkku. Just lauantaina vein kotiin baarista ihan hyvännököisen 38-vuotiaan naimisissa olevan naisen. Ei ole minun ongelma jos joku pettää. Itse kun en sitä tee.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:19"]
[/quote]
Oliskohan siitäkin kyse, että monet suomalaiset miehet on vanhemmiten aika erakkoluonteita ja introvertteja, eikä baarielämä todellakaan kiinnosta. Naisiakin löytää nykyisin netistä joten ei ole pakko sitäkään varten käydä yöelämässä, jos se ei kiinnosta.
Naisissa on paljon enemmän sellaisia sosiaalisia ja meneviä, jotka tykkäävät käydä iästä riippumatta juhlimassa kaverien kanssa jne.
[/quote]
Tunnustan kyllä olevani osittain erakkoluonteinen ja baarielämä ei kiinnosta. Lisäksi netissä on helpompi tutustua naiseen ja hänen ajatuksiinsa, kuin meluisassa baarissa ystäviensä kanssa joraavaan naisen ajatuksiin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:48"]Kyllä mä baareissa käyn. Ja en todellakaan ole missään raihnaisessa kunnossa, vaan 188cm ja 82kg. 37-vee ja sinkku. Just lauantaina vein kotiin baarista ihan hyvännököisen 38-vuotiaan naimisissa olevan naisen. Ei ole minun ongelma jos joku pettää. Itse kun en sitä tee.
[/quote]
Niin, ja baarista löytää paljon mielenkiintoisempia naisia, kuin netistä, tottakai osa on ollut sekaisin kuin seinäkello myös. Mua ei oikein tavispirkot kiinnosta. Lapsia en koskaan ole halunnut, enkä oikein sitoutuakkaan.
Vaihtoehtoja:
-metsästävät teinipillua baanalla
-ovat kotona pallo jalassa
-rappioalkkiksia ja ryyppäävät kotona
-oman tiensä kulkijoita ja erakoita
-luovat uraa, vapaa-aikakin menee töitä tehdessä
-homoja tai tuoreita herännäishomoja
-mt-ongelmaisia ja masiksessa, sos.kanssakäyminen ei kiinnosta
Ero on siinä, että[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:19"]Mutta kun tuonikäisiä naisia on kuitenkin baarit pullollaan? Ovatko miehet siis vain kotona hoitamassa lapsia kun naiset juhlivat? Ja kun monet eroaa neljänkympin korvilla, niin mihin ne miehet silloin katoaa? Vai onko heillä jo uusi aina valmiina? Ap
[/quote]
Johtusko siitä, että tuon ikäiset miehet ovat parhaassa työiässä ja tekevät pitkää työpäivää. Kiinnostus baareihin on kumman vähäistä...
Naisia taas ylipitkät työpäivät ei kiinnosta ja on energiaa sitten roikkua baareissa.
Terveellisemmin elävät miehet eivät käy baareissa. Useimmiten noin 40v ikäluokan miehet ovat joko töissä, kotona, mökillä, kaupassa. kavereiden luona, harrastuksissa( esim kalastaminen, kuntosaliharjoittelu. Hiihtäminen tai laskettelu, pilkkiminen ovat hyvin yleisiä aikuisten miesten talviharrastuksissa), matkustamassa ulkomailla.
40v ikäluokassa on enemmän omasta tahdostaan sinkkuna,seksitöntä elämää eläviä miehiä kuin nuoremmassa ikäluokassa. P*nis/seksuaalisuus ei enää kontrolloi miestä kuten ennen, joten ei seksitönkään elämä mikään vaikeakaan asia enää ole osalle miehistä ainakaan silloin kun mies on sinkku. Jos miehellä on huonoja kokemuksia naisista niin voi olla etteivät he enää ikinä halua mitään naista elämäänsä, sillä tuossa iässä naisten torjuminen elämästä ilman oman tunnon tuskia on jo moninkertaisesti helpompaa kuin nuorena.
Nuorempana miehet yleensä tekevät enimmäkseen valintoja lähinnä tunteiden perusteella. Vanhempana isompi osa miehistä tekee elämänsä valinnat enemmän rationaalisella hyödyt vs haitat/kulut analyysilla. Analyysien tuloksen ollessa miehille tarpeeksi negatiivinen saa monet miehet välttämään joidenkin valintojen tekemistä.