tummensin hiukseni ja minua sanotaan Jenni Vartiaisen näköiseksi! :)
Sanottu monta kertaa :) Ainoa mikä harmittaa on, etten tehnyt tätä jo aiemmin. Tumma on mun värini! Ja Jenni Vartiainen on kyllä kauneimpia ihmisiä joita olen nähnt, niin otan kyllä kohteliaisuutena! :)
Kommentit (48)
Höngitkö kaiken puheesi ulos sillai muka-eteerisesti niin kuin Jenni?
Yhteenveto av-mammojen mielipiteistä: jos yhtään muistutat JV:tä olet helllvetin ruma. Eli värjää hiukset takaisin vaaleiksi jos jotain olisi vielä pelastettavissa.
Sinun pitää opetella hönkimään puhuessasi niin olet kuin Jenni itse.
Hih, ai tänne oli tullut vastauksia! :) Tosiaan vaaleampanakin ulkonäköäni on kehuttu, mm. kauniit korkeat poskipäät ja aistikkaat silmät, mutta nyt tummana kehuja on tullut potenssiin 100 ;) Otin selfien (juu en todella kehtaa laittaa sitä tänne ettei tutut tunnista) ja kyllä muuten muistutan Jenniä hiemat omastanikin mielestä! Olen saman ikäinenkin, piti oikein googlata hänen ikänsä. Tämä oli vain tämmöinen ilon purkaus pinnallisesta aiheesta, hyvää yötä! :) T. ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:36"]
Hih, ai tänne oli tullut vastauksia! :) Tosiaan vaaleampanakin ulkonäköäni on kehuttu, mm. kauniit korkeat poskipäät ja aistikkaat silmät, mutta nyt tummana kehuja on tullut potenssiin 100 ;) Otin selfien (juu en todella kehtaa laittaa sitä tänne ettei tutut tunnista) ja kyllä muuten muistutan Jenniä hiemat omastanikin mielestä! Olen saman ikäinenkin, piti oikein googlata hänen ikänsä. Tämä oli vain tämmöinen ilon purkaus pinnallisesta aiheesta, hyvää yötä! :) T. ap
[/quote]
Taidat olla vähän simppeli kun et ymmärrä että nämä vastaukset eivät tosiaankaan ole kehuvia...
Suurin osa miehistä kehuu Jenniä kauniiksi mutta naiset ilmeisesti ei.
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:41"]
Suurin osa miehistä kehuu Jenniä kauniiksi mutta naiset ilmeisesti ei. T: Mies
[/quote]
Taidat olla puolisokea hinttapuli etkä mikään mies?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:41"]
[/quote]
ja tämä johtuu.... hmmm... no mistäköhän? *vetää kateuskortin hihasta*
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:41"]
[/quote]
Taidat olla puolisokea hinttapuli etkä mikään mies?
[/quote]
Mitä tunnen esim. Opiskelukavereitani niin kaikki on tätä mieltä.
Siis voi että ku mä oon kaunis!:) siis mulla on tosi korkeet poskipäät!:) ajatelkaa!:)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:41"] Suurin osa miehistä kehuu Jenniä kauniiksi mutta naiset ilmeisesti ei. T: Mies [/quote] Taidat olla puolisokea hinttapuli etkä mikään mies? [/quote] Mitä tunnen esim. Opiskelukavereitani niin kaikki on tätä mieltä.
[/quote]
Olette joku YMCA hinttijengi?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:47"]
Siis voi että ku mä oon kaunis!:) siis mulla on tosi korkeet poskipäät!:) ajatelkaa!:)
[/quote]
niinpä, eihän nyt suomalainen voi ulkonäöstään mitään positiivista sanoa saati iloita siitä.
Jaa-a, onko sillä Jennillä edes korkeat poskipäät. Ei kai ne kovin korkealla sijaitse, enemmänkin ovat ulkonevat.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:52"]
Jaa-a, onko sillä Jennillä edes korkeat poskipäät. Ei kai ne kovin korkealla sijaitse, enemmänkin ovat ulkonevat.
[/quote]
KArsean ruma palloposki sen on. Ei kai kukaan nyt sen näköiseksi suostu tunnustautumaan?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:41"]Suurin osa miehistä kehuu Jenniä kauniiksi mutta naiset ilmeisesti ei.
T: Mies
[/quote]
Jenni on ihana!
T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:41"] Suurin osa miehistä kehuu Jenniä kauniiksi mutta naiset ilmeisesti ei. T: Mies [/quote] Taidat olla puolisokea hinttapuli etkä mikään mies? [/quote] Mitä tunnen esim. Opiskelukavereitani niin kaikki on tätä mieltä.
[/quote]
Olette joku YMCA hinttijengi?
[/quote]
No jos olet sitä mieltä, että oikkarit on :) Sinunkin pienen teinin pitäisi olla jo nukkumassa.
Jenni on kaunis. En ymmärrä tätä vihaa, joka täällä tulvii. Kateelliset pullasorsat mussuttavat ;) t. N20
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:12"]
Noin suurta loukkausta en itse sietäisi, vaan vetäisisin haukkujia turpaan kunnolla. Värjää äkkiä takaisin!
[/quote]
No tähän suuntaan minäkin ajattelisin. Älä nyt ainakaan kehu tuollaisella, koska kyseessä on ulkonäkövirhe eikä mikään kehumisen aihe!