Heli Palsanmäellä syöpä
” …
Palsanmäellä on neljän sentin kokoinen pahalaatuinen kasvain kohdussa. Syöpä on ehtinyt levitä kohdun ulkopuolelle ainakin yhteen imusolmukkeeseen. Syöpä löydettiin tammikuussa.
Palsanmäki luottaa hoitoihin.
– Mitä enemmän olen pystynyt käsittelemään syöpäshokkia järjellä, sitä vankemmin olen päättänyt selvitä tästä. Uskon, toivon ja tiedän, että hoito auttaa. Päihitän tämän pirulaisen!”
IL.fi
www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/dc60ad34-08e2-4e84-86a2-c706b772f8e3
Voimia taisteluun ja paranemisia!
Kommentit (32)
Ainakin on rahaa parhaisiin hoitoihin.
Onneksi Helillä on rakastava mies, joka tukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kohdusta levinnyt imusolmukkeisiin niin kyseessä on levinneisyysaste 3... Onnea matkaan ❤️
Mikä tässä skenaariossa olisi selvitymis prosentti?
"Kun syöpä muodostaa etäkasvaimia, on potilaan ennuste aina huono. Usein ensimmäiset etäpesäkkeet löytyvät imusolmukkeista.." lähde yle uutiset
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa? Miksi siitä kerrotaan vasta nyt? Häh?
Oli tulossa huutokauppa, jossa häneen poissaolonsa olisi huomattu, joten päättivät antaa asiasta haastattelun.
Minultakin leikattiin 1,5 vuotta sitten syöpäkasvain, mutta kerron teille siitä vasta nyt!
Jos maailmassa olisi mitään oikeudenmukaisuutta, niin kaikki syövät hyppäisi Putiniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kohdusta levinnyt imusolmukkeisiin niin kyseessä on levinneisyysaste 3... Onnea matkaan ❤️
Mikä tässä skenaariossa olisi selvitymis prosentti?
"Kun syöpä muodostaa etäkasvaimia, on potilaan ennuste aina huono. Usein ensimmäiset etäpesäkkeet löytyvät imusolmukkeista.." lähde yle uutiset
Hait yksittäisen lauseen vuodelta 2011 🤦♀️
Eri syövissä aivan erilaiset ennusteet. Mulla oli etäpesäkkeitä jo vuonna 2006. Kummasti olen tässä vielä.
Mistä tiedät hänen gynegologilla käymiset/ käymättä jättämiset? Huh huh.
Ylimääräinen verenvuoto alapäästä taitaa olla selvin oire