Syke
Laskeppa paljonko on leposyke. Ilmoita syke, ikä ja sukupuoli.. Itse voin aloittaa eli 57, 26 vuotias ja mies
Kommentit (85)
Okei.. :) kyllä mä toistaseks uskon ettei sydämessä vikaa koska ekg normaali sekä keuhkoröntgen normaali, josta näkee sydämen koon yms. Ärsyttävin oite tässä minkä oon huomannu on se että kävelylenkillä kun sormet on alaspäin niin niitä kihelmöi ja kämmenet tulee todella punatäplikkääksi.. En.tiiä mistä johtuu..
-Ap
En jaksanut laskea, katsoin mittarilla. Nainen 39v ja leposyke 65.
Leposyke uutisia katsellessa on 49 vaikka pörssikurssit romahtaa Kiinassa ja työttömyysluvut on tapissa... M43
Töissä teen istumatyötä niin syke 74 nyt. Stressi taitaa nostaa ;D
-Ap
Tietääkö täällä joku mistä korkea leposyke voi johtua? En just nyt voi mitata mutta tuntuu aika tiheältä kun sormin koittaa ranteesta... :/
-N21
Tietysti jostai erinäisistä sairauksista. Sitte anemiasta, stressistä yms. Ja joillakin luonnostaa korkea.
Oho, ompa teilläkin matalia sykkeitä.. Ite istuin ehkä tunnin sohvalla ja sit mittasin ja oli toi 57 ni tuntu hirmu matalalta.. Mut ehkä se on iha ok.
-Ap
Mulla jotain 46 kun herään. (tavallisin)
N, 55 mutta olen aika hyvässä kunnossa.
Sori, mutta hiukan naurettavaa narista vastausten puutteesta.
Tää on yleinen palsta, mutta täälläkin voi olla tosi hiljaista joskus...
T. 10
Minulla leposyke 75-85. Verenpaine toisaalta alhainen, suurin piirtein 105/50 yleensä. N 33v.
Holter = vuorokausimittaus siis :-) t. 10