Syke
Laskeppa paljonko on leposyke. Ilmoita syke, ikä ja sukupuoli.. Itse voin aloittaa eli 57, 26 vuotias ja mies
Kommentit (85)
Eli 50 tietämillä näyttää monellaki olevan. Onko se noinkin yleistä? :)
voi hitto luulin että tää on siitä sarjasta :(
Aijaa. :D. Ei kuha kyselen millasia sykkeitä ihmisillä on kun esimerkiksi istuu hetken ja sitte mittaa.. :)
Nyt olen tehnyt eri asioita tuolla ja vartin istunut sohvalla niin syke oli 62. Onko liian alhainen?
-Ap
10minsaa istunu sohvalla ja syke 67. Nainen 31v raskausviikkoja 29. :)
Jostain joskus lukenu/kuullu että raskauden aikana syke kohoaisi. Ootko huomannu?
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:56"]Jostain joskus lukenu/kuullu että raskauden aikana syke kohoaisi. Ootko huomannu?
-Ap
[/quote]
Juu on noussut vähän. :) Normaalitilassa syke matalampi.
En pysty laskemaan sitä, kun se katoaa aina välillä. Muutenkin se on ihan epäsäännöllinen. Siis siltä se tuntuu. En sitten tiedä, mitä se oikeasti on. Varmaan jotain 50-65 väliltä. Olen 21-vuotias nainen.
Kotona ollessa rauhallinen oleskelu ja syke tippuu heti 60.. Kävin muista syistä johtuen ekg:ssä ja keuhkoröntgenissä niin niissä ei ollu huomauttamista. Laajentunut sydän kyllä näkyisi siellä.. Eli ehkä tää on normaalia.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:29"]Leposyke n. 40. Nyt 42. Nainen, ikää 22 vuotta. Ja ei, en ole kestävyysurheilija.
[/quote]
Sitten noin matalat sykkeet voi olla jopa vaarallisia.
[/quote]
Laajentunut sydän... :/
(vs urheilijan sydän)
Todella mukava saada tietää millasia keskisykkeitä teil on.. :) lisää vaan kehiin.
Yleensä 70-85 välillä. Verenpaine on 100/60.
Ahaa, jos ap.lla probleemaa jonkinlaista niin...
Yksi juttu, mikä kertoo paljon asioita lääkärille olisi Holter ekg.
Jos ei sitten ole tehty jo :-)
Tämä täti nr 10 lähtee nyt kiipeilemään vuorelle & syömään mustikoita siinä samalla, adjö!
Nostelen