Olipa erikoinen tyyppi rannalla pyöräilemässä
seksikäs mies. Vaikkakin narkin näköinen. Miksi aina ihastun tuollasiin. Seksikkäin mies jota oon varmaan viikkoon nähnyt. Jonkun mielestä pelottvannäköinen varmaan. Kasvoista. Nuoren miehen kroppa. Miksiköhän aina katson tuollasia narkin näkösiä. Ei siis mikään tatuoitu moottoripyörä äijä, ku sellanen nuori jantteri. Plääh.
Kommentit (20)
Minkä ikäinen olet? Minä ihastuin "pahoihin poikiin" joskus yläasteella. Onneksi ammattikoulussa tapasin kunnollisen miehen.
Taas sinä narkkarirakastaja täällä... Etkö vois pitää nuo ihan omana tietonas? Kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi eikä ketään kiinnosta sinun huumefetissisi. On sulle hyvä jos oot löytäny mieltymykses, ja varmaan narkeillekin hyvä jos edes joku heitä rakastaa..joten..mene vaikka jonnekin narkkiluolaan noine fantasioinesi.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:04"]
Taas sinä narkkarirakastaja täällä... Etkö vois pitää nuo ihan omana tietonas? Kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi eikä ketään kiinnosta sinun huumefetissisi. On sulle hyvä jos oot löytäny mieltymykses, ja varmaan narkeillekin hyvä jos edes joku heitä rakastaa..joten..mene vaikka jonnekin narkkiluolaan noine fantasioinesi.
[/quote]Ai meitä on muitakin :D ap
Jotkut narkit voi olla kokenu niin paljon, että ovat avarakatseisia ja ennakkoluulottomia ja syvällisiä. Tämän takiakin ne voi kiehtoa joitakin
Elämän nälkä. Haluaa kokea, tuntea paljon ja lujaa. Ja sitäpaitsi monet narkit ja muut "epäilyttävät" ovat niitä herkimpiä kavereita.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:56"]
Minkä ikäinen olet? Minä ihastuin "pahoihin poikiin" joskus yläasteella. Onneksi ammattikoulussa tapasin kunnollisen miehen.
[/quote]Nuori aikuinen olen -ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:01"]
Elämän nälkä. Haluaa kokea, tuntea paljon ja lujaa. Ja sitäpaitsi monet narkit ja muut "epäilyttävät" ovat niitä herkimpiä kavereita.
[/quote]Niin. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita. En ole itsekkään kovinkaan rauhallinen tallaaja -ap
Olinpa komea tänään. Missä rannalla?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:30"]
[/quote]Ei se komeutta ole kun seksikkyyttä. Täällä pohjoisessa päin . -ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:30"]
[/quote]Ei se komeutta ole kun seksikkyyttä. Täällä pohjoisessa päin . -ap
[/quote]
Pohjoisessa rannalla? Ok, paikka selvä.
Sulla on vaa tollanen pelastaja syndrooma, haluut tehä pahoista narkkimiehistä hyviä ja kunnollisia. Turhaa...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:37"]
Sulla on vaa tollanen pelastaja syndrooma, haluut tehä pahoista narkkimiehistä hyviä ja kunnollisia. Turhaa...
[/quote]Älä aliarvioi minua,äläkä kuvittele tuntevasi millainen olen. En tykkää kunnollisista miehistä, enkä todella haluaisi sellaista. -ap
Muista että jänskästä ja vaarallisenoloisesta pahasta pojasta ei nainen yleensä saa pienellä uudelleenkoulutuksella kelvollista puolisoa. Sitä on yritetty niin monasti. Sellaisen kanssa kun menet yksiin niin teet ihan itse oman valintasi ja kärsit seuraamukset. Jos kaikesta epätodennäköisyydestä huolimatta sattuisit onnistumaan niin huomaat, että uudelleenkoulutuksesi myötä miehestä hävisivät juuri ne asiat jotka sinun kiinnostuksesi herättivät.
Hakusana dark triad.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:39"]
Muista että jänskästä ja vaarallisenoloisesta pahasta pojasta ei nainen yleensä saa pienellä uudelleenkoulutuksella kelvollista puolisoa. Sitä on yritetty niin monasti. Sellaisen kanssa kun menet yksiin niin teet ihan itse oman valintasi ja kärsit seuraamukset. Jos kaikesta epätodennäköisyydestä huolimatta sattuisit onnistumaan niin huomaat, että uudelleenkoulutuksesi myötä miehestä hävisivät juuri ne asiat jotka sinun kiinnostuksesi herättivät.
Hakusana dark triad.
[/quote]Edelleen aliarvioit minua. En ole äidillinen enkä alistuvainen lainkaan -ap
Paitsi että joillakin narkeilla on tosi hyvä kroppa. Sellasilla jotka muistaa syyä ja liikkua.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:38"]
[/quote]Älä aliarvioi minua,äläkä kuvittele tuntevasi millainen olen. En tykkää kunnollisista miehistä, enkä todella haluaisi sellaista. -ap
[/quote]
Oletko katsonut Kasipallon?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:38"]
[/quote]
Oletko katsonut Kasipallon?
[/quote]Olen. Mitä siitä? -ap
Mistä helkkarista teille on tullut käsitys, että narkkarit ovat jotain pahoja sankareita. Heikkoja paskojahan ne on, raukkoja, jotka eivät uskalla kohdata elämää pää selvänä.
Mun ihannemies on oikeasti miehekäs mies, joka huolehtii ja rakastaa perhettään. Suojelee tarvittaessa ja oma perhe ja vaimo on hänelle tärkein maailmassa.
Seuraavaksi joku älypää tulee varmaan tänne ihailemaan häntäheikkejä, joissa ei myöskään ole mitään ihailtavaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:54"]
Mistä helkkarista teille on tullut käsitys, että narkkarit ovat jotain pahoja sankareita. Heikkoja paskojahan ne on, raukkoja, jotka eivät uskalla kohdata elämää pää selvänä.
Mun ihannemies on oikeasti miehekäs mies, joka huolehtii ja rakastaa perhettään. Suojelee tarvittaessa ja oma perhe ja vaimo on hänelle tärkein maailmassa.
Seuraavaksi joku älypää tulee varmaan tänne ihailemaan häntäheikkejä, joissa ei myöskään ole mitään ihailtavaa.
[/quote]Jaa -ap
ap on idiootti jota käy sääliksi, tai itse asiassa ei edes käy