Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nimittelee jatkuvasti -- mikä avuksi?

Vierailija
23.08.2015 |

Tänään olen saanut kuulla olevani "s*atanan kanttura", "v*tun ämmä", "k*sipää", "rokkimummo" ja "pässi" sekä "sittisontiainen", "p*skahousu", "lehmä" jne. (varmaan kymmeniä eri nimittelyitä -- en edes muista kaikkia ja tosiaan tämä on jokapäiväistä). Mutta tuo rokkimummokin oli ärsyttävää, sillä olen hoikka ja ikäistäni hieman nuoremman näköinen 37-vuotias kahden pienen lapsen äiti, mutta tykkään vaan rokahtavammasta musiikista kuin mieheni, joka tykkää 80-luvun synapopista ja George Michaelista. Mies ei vain osaa puhutella minua asiallisesti ja kohteliaasti, vaikka olen sitä vilpittömästi pyytänyt monta kertaa. Millä ihmeen ilveellä saisin miehen siistimään suutaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko vai oletko läheisriippuvainen? Tuollainen käytös on täysin sopimatonta mieheltäsi. Osoittaa ainakin, ettei miehesi rakasta sinua.

Vierailija
22/32 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveetä tekstiä mieheltä, jonka kanssa olet lapsia tehnyt. Mies tarvitsee terapiaa että pystyy edes joskus jonkinlaiseen ihmissuhteeseen. Semmoiseen jossa on jotain tunteita ja niitä osataan näyttää ja omista oloistaan puhua. Kertomasi miehen lapsuudenkodista on ollut traumaattinen eikä mies ole selvinnyt siitä . Pitäisi todella mennä purkamaan niitä tunteita hänen.

Pariterapia ihan turhaa vielä. Koska sinä annat kohdella itseäsi noin, olet itsekin jotenkin traumatisoitunut jostain. Tarvitset omaan terapiaa siihen.

Ehkä sitten joskus teistä tulee ehjiä. Lapsesi kärsivät tässä hirveästi ja tulevat kipuilemaan teidän perhe-elämää (??) jos se vielä jatkuu etkä lähde sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ero mitään?

Vierailija
24/32 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tok sittisontiainen vois vielä mennä hellittelynimenä ja rokkimummo äänenpainosta ja asenteesta riippuen. Muu kyllä ei missään nimessä saisi kuulua repertuaariin.

Vierailija
25/32 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisit tyttärellesi, jos hän tulisi kertomaan, että hänen miehensä käyttäytyy tuolla tavalla?

Vierailija
26/32 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys nyt nainen, kerrot että miehesi on perinyt käytöksensä lapsuudenkodistaan. Haluatko, että omat lapsesi tulevat aikanaan viemään tuota käytöstä myöskin eteenpäin? Koska niinhän siinä käy kun tuollaista tarpeeksi kauan katsoo, siitä tulee normaalia. Lakkaat nyt haaveilemasta, että jotenkin "parannat" miehesi käytösongelmistaan, sitä et tule tekemään, mutta lapsiesi eteen voit vielä tehdä jotain!

Vierailija
27/32 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:03"]

Äsken sain taas haistattelut, kun menin hakemaan lapsia pois kylpyhuoneesta, johon mies oli päästänyt mm. vuoden ikäisen sorkkimaan viemärin kantta. Aiemmin päivällä mies kävi autolla esikoinen mukanaan ja tuli kotiin siten, että lapsi kulki paljain jaloin. Huomautin kenkien puuttumisesta johon mies vaan totesi "haista v*ttu". Mies taannoin repi oven väkisin auki siten, että oven karmi repesi seinästä ja mies alkoi juuri väittää, että joutuu perimään siitä korotettua vastiketta minulta, kun se on kuulemma mun syyni, kun ärsytin häntä ja olin laittanut oven kiinni (ovi oli siis ollut normaalisti lukossa, mutta mies potkaisi oven sisään, jolloin oven karmi repesi, eikä ovi enää pysy kiinni). Sitten kun huomautan siitä miehelleni, niin mies vain haukkui mua hulluksi. Nyt äsken mies alkoi väittää olevansa erilainen, koska on kuulemma "luova nero". Olen aivan kurkkuani myöten kyllästynyt kyseiseen ilkimykseen. Tekisi mieli itkeä.

[/quote]

Lähde nyt heti. Jos mies potkii ovia ilman syytä, seuraavaksi olet sinä vuorossa. Miehesi on päästään sairas ja mitkään puhumiset yms eivät taida auttaa. Lähde siis vielä kun olet(tte) hengissä.

Vierailija
28/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuunnella sovinistia.

Vierailija
29/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haistatteli mulle yhden kerran. Poistuin paikalta ja olin valmis pysymään poissa niin kauan, että kuulen aidon anteeksipyynnön. Ei ole haistatellut toista kertaa.

Vierailija
30/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...mahtaakohan tämä pari olla vielä yhdessä?

Vierailija
31/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä vanhoja nostellaan ? Tämäkin vuodelta 2015.

Vierailija
32/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. mä tekisin niin, että kun ei itse ymmärrä olla hakkumatta veisin häneltä "korvaukseksi" jotain arvokasta. Kun ja jos kysyy miksi teit niin vastaisin mieti. En kumminkaan hukkaisi niitä tavararoita mihinkään. Hakkuminen on henkistä pahoipitelyä eikä ole kunnioitettavaa käytöstä. Miettisin myös, sinulla on tytär niin minkälaisen miehen mallin annan hänelle. Siinä sinulle pohdittavaa, kun mies "älyää" ajaksi.