Onko jossain kielon tuoksuista hajuvettä?
Jostain muistini hämäristä muistelen, että ehkä body shopissa tai yves rocherilla olisi joskus kauan sitten ollut mutta tietääkö kukaan saako sellaista mistään nykyään. Yhden kielon tuoksuinen parfyymin ostin kunnes selvisi, että se haisee mun iholla ihan kauhealta ja vein sen kauppaan takaisin.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 07:34"]
Diorissimo
[/quote]
Tää oli just se minkö ostin ja ei sopinut.
Sellainen pulju joka tuollaista valmisti oli jossain päin Neuvostoliittoa. Ja ilmeisesti taas on saatavissa tätä tuoksua ainakin Baltiassa. Itse elän täällä ja voin selvittää lisää.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 07:36"]
Sellainen pulju joka tuollaista valmisti oli jossain päin Neuvostoliittoa. Ja ilmeisesti taas on saatavissa tätä tuoksua ainakin Baltiassa. Itse elän täällä ja voin selvittää lisää.
[/quote]
No hyvä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 07:44"]
Yves rocherilla ainakin on.
[/quote]
Täällä päin ei ole yvesiä.
Lushin voidemaiden parfyymi Death and Decay tuoksuu kielolta.
t. mies
Jippii! Minäkin olen koko ikäni etsinyt kieloparfyymiä, jota lapsena ollessani oli äidillä!
Olen kuvitellut, että sellaista ei enää ole, mutta olin näköjään väärässä. Lähdenpä tästä Emotioniin.
Kiitti kaikille! :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:08"]
[/quote]
[/quote]
Eikö netistäkään voi tilata?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:08"]
[/quote]
[/quote]
Eikö netistäkään voi tilata?
[/quote]
No voi kai mutta tuon yhden epäonnistuneen kokeilun jälkeen haluaisin kokeilla sitä ennen ostopäätöstä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:32"]
Jippii! Minäkin olen koko ikäni etsinyt kieloparfyymiä, jota lapsena ollessani oli äidillä!
Olen kuvitellut, että sellaista ei enää ole, mutta olin näköjään väärässä. Lähdenpä tästä Emotioniin.
Kiitti kaikille! :)
Mäkin muistan lapsuudesta ihanan kielon tuoksun, mäkin meen nuuskimaan kauppaan :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:57"]
Kenzolla?
[/quote]
l'eau par kenzossa ainakin on kieloa, mutta paljon muutakin.
Kvg