9 luokkalaisen huone kuin kaatopaikka!
En aio siivota tai auttaa. Ihan omaa piittaamattomuutta ja uhmaamista ettei voi siivota. Sanoo että sotku haittaa. Alkaa olla terveysriski. Mitäs tekisitte? Olen väsynyt riitelemään tuon raivoavan möllin kanssa.
Kommentit (28)
Kannattaa kuitenkin kohdella teinejä kuin ihmisiä. En lähtisi rankaisuun ja ylilyönteihin.
Jaa, jos lapsellasi on ADHD, niin turha kysellä normiohjeita.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:50"]Jaa, jos lapsellasi on ADHD, niin turha kysellä normiohjeita.
[/quote]
Niin. Se kyllä surettaa. Ei ole lääkitystä koska pärjää koulussa ilman. Kotona on välillä helvettiä. Miksi juuri minun lapsi ei voi olla normaali.
Mun lapsi oli nuorena tosi sottapytty,karmee huone.Mut kun muutti pois niin kaikki muuttui.On superhyvässä työssä jne..
Me emme ole vastuussa sinun lapsesi huoneen siivoamisesta. Sinä joko annat huoneen olla, tai teet asialle jotain. Etköhän sinä äitinä tiedä, mistä naruista kuuluu vetää. Olet kuitenkin kasvattanut teinin itse.
Anteeksi tyly kommentti, mutta sinun pitää saada itseesi nyt päättäväisyyttä ja tomeruutta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:56"]Me emme ole vastuussa sinun lapsesi huoneen siivoamisesta. Sinä joko annat huoneen olla, tai teet asialle jotain. Etköhän sinä äitinä tiedä, mistä naruista kuuluu vetää. Olet kuitenkin kasvattanut teinin itse.
Anteeksi tyly kommentti, mutta sinun pitää saada itseesi nyt päättäväisyyttä ja tomeruutta.
[/quote]
Kiitos. Olen ollut päättäväinen mutta tämän lapsen kanssa mikään vain ei toimi. Olen kokeillut kaikkeni. Kai halusin lukea muiden kokemuksia, en tiedä. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:56"]Me emme ole vastuussa sinun lapsesi huoneen siivoamisesta. Sinä joko annat huoneen olla, tai teet asialle jotain. Etköhän sinä äitinä tiedä, mistä naruista kuuluu vetää. Olet kuitenkin kasvattanut teinin itse. Anteeksi tyly kommentti, mutta sinun pitää saada itseesi nyt päättäväisyyttä ja tomeruutta. [/quote] Kiitos. Olen ollut päättäväinen mutta tämän lapsen kanssa mikään vain ei toimi. Olen kokeillut kaikkeni. Kai halusin lukea muiden kokemuksia, en tiedä. Ap
[/quote]
Älä tee mitään. Ei ole sinun asiasi ja pääset helpoimmalla.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:29"]Kännykkä pois. Koulusta suoraan kotiin. Viikonloppu kotona. Ei telkkaria. Ei tietokonetta yms.
Joku näistä. Tai kaikki.
[/quote]
Haluatko, että lapsesi alkavat vihata sinua?