Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Kuinka kauan jaksaisit taistella avioliiton puolesta?

Vierailija
28.07.2015 |

Kohta neljä vuotta ollaan käyty pariterapiassa, ja vieläkin jauhetaan ihan samoja juttuja siellä kuin alussakin. Ei ole mitään isoja kriisejä tai traumoja, mutta paljon sellaista pienempää arjessa näkyvää, missä ei näkemykset kohtaa. Alkaa pikkuhiljaa tulla tunne, että oisko sama vaan laittaa eropaperit vetämään kun tästä ei näytä tulevan mitään. Mies on kuitenkin rakas, hyvä isä, ei lyö, ei kännää. Raskasta vaan tämä ikuinen vääntäminen. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väännätte pikkuasioista?

Vierailija
2/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:50"]Miksi väännätte pikkuasioista?
[/quote] Peesaan tätä. En ymmärrä miten suhteissa jokaisesta asiasta saadaan elämää suurempi ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikein mättää? Mikset tyydy avioliittooso sellaisena kuin se on?

Vierailija
4/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai arvioida oma riittävä onnellisuuden taso. Tuskin on tuosta paremmaksi tulossa ne pikkuasiat. Jos ei omalla esim. elämänasenteen tms. muutoksella ole saavutettavissa suurempaa onnellisuutta, niin sitten pitää ratkaista, onko nykyinen onnellisuus riittävää vai ei.

Vierailija
5/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:50"]

Miksi väännätte pikkuasioista?

[/quote]

Sanopa se. Mies lähinnä nillittää arjen jutuista, minä olen aika laissez-faire-tyyppi. Pahoitan sitten mieleni, kun mies nalkuttaa minun asioistani kun itse katson hänen puutteitaan läpi sormien ja toivoisin samaa hienotunteisuutta itsellenikin. Lisäksi mies jatkuvasti ennakoi reaktioitani, mieleen tulee se klassinen "pitäkää tunkkinne" -vitsi, eli mies suuttuu mielessään jo ennen kuin olen ehtinyt sanoa mitään koska arvailee mitä "kuitenkin" sanon. Rasittavaa.

Ap

Vierailija
6/9 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tuosta parane. Mieti mitä itse haluat elämältäsi ja toimi sen mukaan.

Vierailija
7/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että näistä vastauksista on luettavissa oletus, että minä olen tässä suhteessa se tyytymätön valittaja. Näin ei kuitenkaan ole; itse olisin suhteeseen ihan tyytyväinen, jos mies ei keksisi jatkuvasti jotain huomautettavaa ja ongelmanpoikasta siellä, missä mielestäni niitä ei ole.

Ap

Vierailija
8/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko alapeukuttaja avata vähän mietteitään...? Olen aidosti kiinnostunut.

Ap

Vierailija
9/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa antaisin nillittäjälle ja vänkääjälle aikaa muuttaa tapojaan. Minä en tosiaankaan jaksa sellaista parisuhdetta, jossa on jatkuvasti väänöä ja pikkukinaa.