Joudun sheivaamaan päivittäin, normaalia?
Kommentit (11)
Ei ole normaalia. Taidat olla neuroottinen, jos karvankasvu häiritsee noin paljon.
Kyllä vähän epänormaalilta kuulostaa. Minä en nimittäin sheivaa koskaan.
Joku neuroosi sinulla?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:27"]Oletko mies?
[/quote]
En, nainen. Ja 3, sheivaan vaan silloin kun sääret ovat paljaina, eli nyt kesäisin päivittäin, mutta talvisin en laisinkaan. En usko olevani neuroottinen, sillä se ei ole minulle mikään pakkomielle, en vain halua kulkea ihmisten ilmoilla jalat sänkisinä
Ei varmaan kovin tavallista. Miten sun iho kestää sen?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:27"]Oletko mies? [/quote] En, nainen. Ja 3, sheivaan vaan silloin kun sääret ovat paljaina, eli nyt kesäisin päivittäin, mutta talvisin en laisinkaan. En usko olevani neuroottinen, sillä se ei ole minulle mikään pakkomielle, en vain halua kulkea ihmisten ilmoilla jalat sänkisinä
[/quote]Jos et sheivaisi, ei tarvitsisi kulkea sänkijaloilla .
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:31"]Ei varmaan kovin tavallista. Miten sun iho kestää sen?
[/quote]
Rasvaan hyvin sheivaamisen jälkeen
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:27"]Oletko mies? [/quote] En, nainen. Ja 3, sheivaan vaan silloin kun sääret ovat paljaina, eli nyt kesäisin päivittäin, mutta talvisin en laisinkaan. En usko olevani neuroottinen, sillä se ei ole minulle mikään pakkomielle, en vain halua kulkea ihmisten ilmoilla jalat sänkisinä
[/quote]Jos et sheivaisi, ei tarvitsisi kulkea sänkijaloilla .
[/quote]
Mulla on melkeen musta tukka ja karvat ollu aina tummahkot, murrosiän alettua ne sitten tummeni kaikkialta, etenkin sääristä. Ei semmoisilla jaloilla kehtaa kaupungilla kulkea, joten pakkohan se oli alkaa sheivaamaan
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:31"]Ei varmaan kovin tavallista. Miten sun iho kestää sen?
[/quote]
Pöh, ihan tavallista - vaikkei ehkä Suomessa. Terveisiä muualta Euroopasta. Itseänikin aina nuorena hävetti karvankasvuni, mutta kun muutin pois Suomesta tajusin olevani ihan normaali maailman mittakaavassa...
Mäkin varmaan joutuisin, jos sheivaisin ja haluaisin säärieni olevan sileät. Mä kuitenkin epiloin, koska mun mielestä se sheivauksen jälkeinen piikikäs sänki on inhottava. Epiloidakin pitäisi useamman kerran viikossa, jos haluaisin ihan karvattomat sääret.
Oletko mies?