Mistä löytää hyviä hammasharjoja?
Ostin 30 eurolla perheen jordanit- ja niissä lukikin" teen"" eli ne ovat vain teineille eli koulaisillemme sopivia-
ainakin aikuisille liian pehmeitä---
en kyllä enää ostaa 30 e:lla
pirkka-harjat taitaa olla ainoa ratkaisu...
Kommentit (7)
Montaa muuta olen koittanut ja aina palannut takaisin tuohon kolmekuuskytastetta-harjaan. Kaikkein parhaiten puhdistaa alaetuhampaiden takapinnat, joka mulla on ongelmallisin paikka. Herkästi kehittyy hammaskiveä, jos ei puhdista riittävän hyvin. Lisäksi posket puhdistuu hyvin. Ja on riittävän pieni, että mahtuu pesemään myös takimmaiset hampaat.
kävin tossa hammaslekurissa, ja hammaslääkäri sanoi, että paras hara on pehmeä, kaikista pehmein mitä löytyy. Ei vaurioita hammaskiilleettä jne, eli kyllä ne "teen" harjat ovat ihan hyviä aikuisellekkin.
kun kerran kokeilee, niin sen jälkeen muut harjat ei tunnu enää miltään. Se vaan yksinkertaisesti on paras.
Jordania meillä käytetään, ja ovat hyvät harjat. Jos lukutaitoa on, ei osta teinien harjoja aikuisille.
on pyöristetyt harjakset, mulle hammaslääkäri suositteli sitä, koska on hammasystävällisempi kuin mitkään Jordanit tai Pepsodentit ym.
t. ap