Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää hyviä hammasharjoja?

Vierailija
16.08.2008 |

Ostin 30 eurolla perheen jordanit- ja niissä lukikin" teen"" eli ne ovat vain teineille eli koulaisillemme sopivia-

ainakin aikuisille liian pehmeitä---

en kyllä enää ostaa 30 e:lla

pirkka-harjat taitaa olla ainoa ratkaisu...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/7 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras hammasharja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa muuta olen koittanut ja aina palannut takaisin tuohon kolmekuuskytastetta-harjaan. Kaikkein parhaiten puhdistaa alaetuhampaiden takapinnat, joka mulla on ongelmallisin paikka. Herkästi kehittyy hammaskiveä, jos ei puhdista riittävän hyvin. Lisäksi posket puhdistuu hyvin. Ja on riittävän pieni, että mahtuu pesemään myös takimmaiset hampaat.

Vierailija
4/7 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tossa hammaslekurissa, ja hammaslääkäri sanoi, että paras hara on pehmeä, kaikista pehmein mitä löytyy. Ei vaurioita hammaskiilleettä jne, eli kyllä ne "teen" harjat ovat ihan hyviä aikuisellekkin.

Vierailija
5/7 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran kokeilee, niin sen jälkeen muut harjat ei tunnu enää miltään. Se vaan yksinkertaisesti on paras.

Vierailija
6/7 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordania meillä käytetään, ja ovat hyvät harjat. Jos lukutaitoa on, ei osta teinien harjoja aikuisille.

Vierailija
7/7 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pyöristetyt harjakset, mulle hammaslääkäri suositteli sitä, koska on hammasystävällisempi kuin mitkään Jordanit tai Pepsodentit ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän