Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bujoilu, harrastaako täällä kukaan?

Vierailija
16.03.2022 |

Itse olen todella innostunut bujoilusta, mutta minulla se kaatuu jatkuvasti siihen, että haluaisin bujoni olevan liian "kaunis".

Minulla se itse systeemi kyllä toimii, ja siksi haluaisinkin saada sen pysyvästi toimimaan. Bujoa parempaa systeemiä en ole itselleni vielä löytänyt pysyäkseni kärryillä kaikesta tärkeästä ja saadakseni enemmän aikaiseksi. Siksi ärsyttääkin, että aina jossain vaiheessa alan kiinnittää liikaa huomiota siihen, miltä bujoni näyttää. Eihän sitä kukaan ulkopuolinen edes näe. Silti alan aina kaipailla enemmän leikekirjamaista söpöstelyä omaani. Ihmisethän netissä esittelevät tosi upeita bullet journaleita.

Miten teillä sujuu?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitunbujoilu?

Vierailija
2/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan vaan cujoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan baaritiskillä kenoilua.

Vierailija
4/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan valmiin kalenterin ja kirjoitan tarvittavat jutut siihen. Ilman mitään väritystä ja piirtelyä.

Vierailija
5/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitunbujoilu?

"Ihmisethän netissä esittelevät tosi upeita bullet journaleita."

Nokkelampi mamma saa tuosta aika hyvän vihjeen. 

Vierailija
6/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta vielä, mutta tarvikkeita on jo hankittu. Itseni tuntien vähän pelkään, että mulle tulee sama ongelma kuin sullekin :D

Vierailija
7/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on ollut varmaan 4v sopiva vihko siihen, mutta en raaski koskaan aloittaa sitä, koska ärsyttää jos joku sivu menee "pieleen" 😁

Vierailija
8/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks! Mä en vaan jaksa koristella bujooni mitenkään, tykkään yksinkertaisesta tyylistä. Olen tutkinut eri bujoilijoiden vinkkejä, ja niissä varotetaan just asettamasta itselle liikaa rimaa bujoilussa. Muuten siihen väsyy :)

Vierailija
9/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks! Mä en vaan jaksa koristella bujooni mitenkään, tykkään yksinkertaisesta tyylistä. Olen tutkinut eri bujoilijoiden vinkkejä, ja niissä varotetaan just asettamasta itselle liikaa rimaa bujoilussa. Muuten siihen väsyy :)

Tämä olisi voinut hyvin olla myös minun vastaukseni.

Vierailija
10/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan ujoilua 😏

Vierailija
11/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa vittttttuuuuu suomea!

Vierailija
12/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.plannerloversfinland.fi/bullet-journal-mika-se-on/

Vierailija
13/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on, joten en osaa vastata mitään. Kiva kun avasit ap mitä tuo bujoilu on.😳

Vierailija
14/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut bujoilun tapaista kymmenisen vuotta. Kirjoitellut kaikenlaista ylös vihkoihin, faktaa ja fiktiota, vihkojen välissä myös lehtileikkeitä.

Vierailija
15/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta saanut mitään selvää mitä se loppujen lopuksi on.

Vierailija
16/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "harrastanut" vastaavaa jo ennen kuin siitä tuli muoti-ilmiö ja sitä ruvettiin kutsumaan bujoiluksi. Minun muistikirja-kalenteriyhdistelmäni on ihan vain kuulakärkikynällä toteutettu. Toimii minulle paremmin kuin hirveästi koristellut versiot. En toki edes osaisi piirtää mitään nättiä. Parastahan tuossa on se, että omasta kirjasestaan voi tehdä juuri sen näköisen kuin ITSE halua. Sillä, mitä instassa tai pinterestissä tms. näkee ei ole väliä oman kirjasen kannalta. Inspiraatiota niistä voi toki halutessaan ottaa. 

Vierailija
17/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä on, joten en osaa vastata mitään. Kiva kun avasit ap mitä tuo bujoilu on.😳

Toisaalta, jos harrastaisit sitä, tietäisit kyllä mitä se on... ja sitä kysyttiin, että harrastaako täällä joku.

Vierailija
18/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kalenteri,

Vierailija
19/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bujoilu kuulostaa niin paskalta vierassanalta, joten en ihan sen takia harrasta sitä.

Vierailija
20/44 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta saanut mitään selvää mitä se loppujen lopuksi on.

Loppujen lopuksi se on muistikirja, jota täytetään itselle sopivalla tavalla. Useimmilla siellä on kalenteria, tehtävälistoja jne. Joillain sitten taiteellisempaa tuotantoa. Osa kirjaa bujoon käytännössä kaiken. Kukin tavallaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi