Te, joilla vanhempi mies. Miten saitte lähipiirin hyväksymään?
Olen 23-vuotias nainen ja yhdessä 38-vuotiaan miehen kanssa. Suhteeseemme suhtaudutaan todella paheksuvasti ja kuvitellaan kaikenlaista. Varsinkin omat vanhempani ovat vastaan. En kuitenkaan aio luopua miehestä muiden painostuksen takia.
Kommentit (16)
Jos keksit miten tuossa onnistut, kerro mullekkin. Vanhemmat eivät vain tajua rakkautta, koska heidän aikana mentiin yhteen esim. taloudellisista syistä eikä aidosta rakkaudesta, joka ei katso ikää.. :-/
T. N15 yhdessä M28 kanssa
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:13"]
Jos keksit miten tuossa onnistut, kerro mullekkin. Vanhemmat eivät vain tajua rakkautta, koska heidän aikana mentiin yhteen esim. taloudellisista syistä eikä aidosta rakkaudesta, joka ei katso ikää.. :-/
[/quote]15-vuotias on teini, parikymppinen aikuinen. Hiukan eri asia siis.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:15"]
[/quote]15-vuotias on teini, parikymppinen aikuinen. Hiukan eri asia siis.
[/quote]
Ollaan oltu 2v yhdessä joten stfu.
[/quote]
Sinulla on vielä paljon oppimista aidosta rakkaudesta. Aikuinen mies yleensä seurustelee ikäistensä kanssa ei lasten.
Onko sinusta jo tehty lastensuojeluilmoitus?
Hyvin on suhtauduttu ja mies kertoo, että hänen kaverinsa ovat jopa kateellisia minun nuoruudestani, koska heillä on vaimot jo vanhoja :D
Eli ei ole ollut ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:19"]
Hyvin on suhtauduttu ja mies kertoo, että hänen kaverinsa ovat jopa kateellisia minun nuoruudestani, koska heillä on vaimot jo vanhoja :D
[/quote]Minkä ikäisiä olette? :) ap
Ap, miehesi siis tykkää pikkutytöistä?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:27"]Ap, miehesi siis tykkää pikkutytöistä?
[/quote]
Mee vittuun täältä Ikis.
Suhtautua... ei kai outoon ihmiseen suhtauduta mitenkään ennenkuin on tutustuttu. Joten järjestä kutsuja, peli-iltoja, piknikkejä etc... jotta ne ihmiset joista välität, saavat mahdollisuuden tutustua kumppaniisi.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:19"]Hyvin on suhtauduttu ja mies kertoo, että hänen kaverinsa ovat jopa kateellisia minun nuoruudestani, koska heillä on vaimot jo vanhoja :D
[/quote]
Tämä kertoo paljon kyseisten miesten lapsellisuudesta. Toivottavasti pysyvät minusta kaukana! Eikun tietysti pysyvät kun olen jo pian 40 :) Huh!
Meillä ikäeroa 20 v.Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta.Mieheni äiti ei koskaan hyväksynyt minua eikä miehen tytär.Anoppini haudattiin viime keväänä,koskaan ei juteltu mitään:-(.Omat vanhempani hyväksyvät mieheni täysin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:13"]
[/quote]
Sinulla on vielä paljon oppimista aidosta rakkaudesta. Aikuinen mies yleensä seurustelee ikäistensä kanssa ei lasten.
Onko sinusta jo tehty lastensuojeluilmoitus?
[/quote]
Olin tulossa kysymään samaa.
Jos molemmat ovat aikuisia, ikäerolla ei mielestäni ole merkitystä.
Lapsen (alle 16v) kanssa seksuaalinen kanssakäyminen on laitonta, nuoren (alle 18v) monen mielestä paheksuttavaa.
Mutta itse - en hakenut enkä hae sukulaisten hyväksyntää. Hyväksyvät tai ovat hyväksymättä :)
N26 M43
Äiti ei suvaitse asiaa vieläkään kunnolla. Mutta ikäero ei ole suurin ongelma.
Äitiä riepoo se että kun olin 10 - 12 vuotias niin hän oli jonkinlaisen seurustelusuhteen tapaisesss mieheni kanssa, lähinnä siis omasta mielestään, mutta itse toi miehen kotiimme.
Kerroin suhteestamme äidille vasta kun olin yli 18 vuotias ja muuttanut miehen luo.
Muu suku suhtauutuu luontevasti, jopa tätini isäni puolelta, vaikka asui mieheni kanssa jonkin aikaa joskus molemmat olivat suunnilleen minun ikäisiä eli ennen kuin mieheni meni armeijaan.
Tädistä on tullut minulle nyt kovin läheinen, pidämme häneen yhteyttä enemmän kuin äitiini, joka ei edes suostu meillä vierailemaan.
Itsellä menee hermot kun tiedän hänen juoruilevan ja puhuvan takanapäin pahaa miehestäni, aluksi sanoi kyllä aikalailla päin naamaa.
En tiedä mikä vanhemmissa miehissä on erilaista, en ole koskaan kiinnostunut ikäisistäni, en ole edes suudellut ketään ikäistäni, tai muitakaan kuin omaa miestäni.
Jotkut sanoo mille jotka tietävät mieheni iän että hän voisi olla vaikka isäni. Mieheni on aika nuorekas ja hänen ikää on vaikea arvata, mutta se on kyllä reilu kymmenen vuotta, vanhempi kuin isäni, jonka muistan hämärästi, mutta saattaa se olla joku muukin äidin miehistä. Isäni oli paljon poissa kotoa ulkomailla töissä. Olin alle kolme vuotias kun hän kuoli. Jossain liikenneonnettomuudessa ulkomailla. Hautajaisista en kyllä muista mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:22"]
[/quote]
Minä 21v ja mies 42v. Mies on kertonut monesti kavereidensa sanvan pikkukänöissään, että mistä on näin kuuman pakkauksen löytänyt :)
Mies käy todella kuumana minuun ja hellii ja hemmottelee.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:22"]
[/quote]
Minä 21v ja mies 42v. Mies on kertonut monesti kavereidensa sanvan pikkukänöissään, että mistä on näin kuuman pakkauksen löytänyt :)
Mies käy todella kuumana minuun ja hellii ja hemmottelee.
[/quote]
Koittakaa kestää myös ne suhteen talvikaudet :D
Se on aina raskasta aikaa miehille, kun kuuma pakkaus muuttuu nalkuttavaksi akaksi. Yleensä muutos tapahtyuu siinä vaiheessa, kun kuuma pakkaus erehtyy vaatimaan mieheltä jotain tai huomattaa miehen alkoholin käytöstä.
Odotahan vain, kohta tähänkin ketjuun tulee joku huutelemaan että miehesi on jälkeenjäänyt. Av-mammojen vakioargumentti, kun ei muuta keksi eikä jaksa ajatella.