Mies puhui unissaan: Kumpikaan ei saanut kumpaakaan
Mies sanoi siis unissaan: "Kumpikaan ei saanut kumpaakaan" ja tämän jälkeen koski alapäätäni. Sitten sanoi hiljaa"mä tiedän".
Heräsin hänen puheisiinsa ja yritin kuunnella jatkuuko puheet. No ei jatkuneet, joten kysyin, että mitä ihmettä. Mies heräsi eikä osannut vastata.
Oliko tuo jotain eksän kaipuuta tai olenko ihan vainoharhainen?
Kommentit (27)
Mä oon tosi intuitiivinen ihminen. Näen usein unessa ratkaisuja ongelmiini. Joskus näen jopa enneunia, mutta ne ovat pelottavia.
Ehkä sun miehellä on sama ongelma ku mulla: haahuilija ja romantikko. Ei oikein tästä maailmasta. Pää pilvissä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:16"]
Lukekaapas tuolta:
https://fi.wikipedia.org/wiki/REM_(uni)
[/quote]
"REM-unen aikana aivojen tunteisiin liittyvä mantelitumake sekä assosiaatioalueet ovat erityisen aktiivisia, kun taas työmuistin, tarkkaavaisuuden suuntaamisen ja itsehillinnän kannalta tärkeät aivoalueet ovat hyvin passiivisia. Tämä sopii yhteen unien järjettömän kulun ja tunnepohjaisen sisällön kanssa. REM-unen aikana miehen penis on yleensä erektiossa ja naisenklitoris paisuu, mistä kenties johtuu osa unien seksuaalisesta sisällöstä."
Siellä miehen unessa on ollut tunnepohjaisia juttuja ilman itsehillintää.
[/quote]
Siltähän noi kuulostaakin.
[/quote]
Juu. Selvästi pettää siis. Kannattaa erota, mikäli jo unet saa noin varpailleen, ja työstää sitä itsetuntoa sinkkuna.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:21"]
Lukekaapas tuolta:
[/quote]
"REM-unen aikana aivojen tunteisiin liittyvä mantelitumake sekä assosiaatioalueet ovat erityisen aktiivisia, kun taas työmuistin, tarkkaavaisuuden suuntaamisen ja itsehillinnän kannalta tärkeät aivoalueet ovat hyvin passiivisia. Tämä sopii yhteen unien järjettömän kulun ja tunnepohjaisen sisällön kanssa. REM-unen aikana miehen penis on yleensä erektiossa ja naisenklitoris paisuu, mistä kenties johtuu osa unien seksuaalisesta sisällöstä."
[/quote]
[/quote]
Juu. Selvästi pettää siis. Kannattaa erota, mikäli jo unet saa noin varpailleen, ja työstää sitä itsetuntoa sinkkuna.
[/quote]
En epäile, että pettää! Mutta onhan se ikävää, jos jokin vanha juttu kaivelee mieltä. Ja jos kaivelee, niin tuleeko minum tietää siitä?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:21"]
Lukekaapas tuolta:
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En epäile, että pettää! Mutta onhan se ikävää, jos jokin vanha juttu kaivelee mieltä. Ja jos kaivelee, niin tuleeko minum tietää siitä?
[/quote]
Ei, jos mies ei siitä halua puhua.
Mun mies kehui unissaan että on hyvät säät ja taputteli mua pepulle :D
Ehkä se puhui Angelina Jolien kanssa? Unissahan voi vaikka harrastaa seksiä ystävien tai lähisukulaisten kanssa, mutta eihän se tarkoita että sitä oikeasti haluaisi.
Unet on kiehtovia.