Minä en jaksa enää miehiä, en vain jaksa
Kaikki parisuhteeni ja juttuni etenevät samalla kaavalla. Tapaan kivan miehen, joka kehuu minua maasta taivaisiin, että olen täydellinen tyttöystävä. En valita, olen rento, tykkään kokeilla uusia juttuja (osallistun miehen harrastuksiin jos haluaa kokeilla kanssani jotain), nautin omasta rauhastani ja annan sitä myös miehelle, en ole mustasukkainen (joskus olen, mutta en näytä sitä ja tarvittaessa keskustelen asiasta asiallisesti), en mökötä turhasta enkä tykkää riidellä, minusta on kiva yllättää toinen pienillä eleillä, asioilla ja käydä vaikka matkoilla.
Tiedostan että välillä olen liiankin ylitsekäveltävissä, koska rakastuneena en oikein osaa ajatella itseäni. Lopputulos on se, että joka ikinen mies, se kilteinkin, alkaa kohtelemaan minua itsestäänselvyytenä.
Eivät enää jaksa panostaa suhteeseen, eivät pidä yhteyttä, kuvittelevat että voivat puhua minulle miten törkeästi tahansa. En olekaan enää niin "jännä", kun minua ei juurikaan tarvitse miellyttää tai jahdata,
En jaksaisi enää suhteita, joissa minä yksin koitan pitää suhdetta pinnalla.
T. N22
Onneksi voi sentään valita sinkkuuden, mä en miehistä halua muuta, kuin sen mitä niillä on yleensä antaa, eli mulkkua, muven ne ei merkkaa mulle mitään.