Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk verkko-opiskelu

Vierailija
16.03.2022 |

Millaista on työn ohella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimuotopuolella verkkoluennot on iltaisin normaalin työajan ulkopuolella ja ne tallennetaan. Voi katsoa jälkeenpäin ja tehdä paljon työtä itsenäisesti, mutta se vaatii suunnitelmallisuutta ja itsekuria.

Tehtäviä on runsaasti ja monimuotopuolella saa tehdä ryhmätehtävät yksinkin, mutta välillä saattaa olla pakollisia ryhmätöitä ja työssäkäyvänä niiden kanssa sumpliminen saattaa olla hankaa välillä.

Moni lopettaa opinnot kesken.

Vierailija
2/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon koulusta ja alasta. Joissain on h'lvetisti ryhmätöitä, jotka kuormittavat todella paljon (aiemmat opintoni). Osa sitten sellaisia kuin nykyinen opiskeluni eli 100% yksilötyönä tehtäviä. Tähän menneessä olleet aika vähän työllistäviä, joten ei ole ollut ongelmaa yhdistää kokopäivätyön kanssa. Luennot meillä eivät ole koskaan pakollisia, vaan ne tallennetaan ja saa katsoa silloin, kun itse haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monimuotopuolella verkkoluennot on iltaisin normaalin työajan ulkopuolella ja ne tallennetaan. Voi katsoa jälkeenpäin ja tehdä paljon työtä itsenäisesti, mutta se vaatii suunnitelmallisuutta ja itsekuria.

Tehtäviä on runsaasti ja monimuotopuolella saa tehdä ryhmätehtävät yksinkin, mutta välillä saattaa olla pakollisia ryhmätöitä ja työssäkäyvänä niiden kanssa sumpliminen saattaa olla hankaa välillä.

Moni lopettaa opinnot kesken.

Arvelinkin ettei ole välttis helppo yhtälö. Ap

Vierailija
4/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päätoimista kokoaikatyötä. Siltä pohjalta voi miettiä kuormittavuutta. 

Vierailija
5/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu todella paljon koulusta ja alasta. Joissain on h'lvetisti ryhmätöitä, jotka kuormittavat todella paljon (aiemmat opintoni). Osa sitten sellaisia kuin nykyinen opiskeluni eli 100% yksilötyönä tehtäviä. Tähän menneessä olleet aika vähän työllistäviä, joten ei ole ollut ongelmaa yhdistää kokopäivätyön kanssa. Luennot meillä eivät ole koskaan pakollisia, vaan ne tallennetaan ja saa katsoa silloin, kun itse haluaa. 

Ryhmätöitä en itse kaipaisi ollenkaan. Ja oma aikataulu elää niin paljon yrittäjänä, niin olisi hyvä jos luennot voisi katsoa silloin kun itselle sopii. Ap

Vierailija
6/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritin restonomi tutkinnon opiskelemalla pelkästään viikonloppuisin (en ihan joka vkl). Valmistuin 2,5 vuodessa. Olin koko ajan kokopäiväisessä kaksivuorotyössä. Ei se helppoa ollut, mutta mahdollista kyllä. Aikaahan olisin voinut käyttää kaksi vuotta kauemminkin, jolloin kuormittavuus olisi ollut vähäisempi. Halusin kuitenkin tutkinnon pakettiin nopeammin ja panostus oli sen mukaista. Rasittavinta oli ryhmätyöt ja niiden aikataulusumplimiset. 

Vierailija
7/7 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhmätöitä en itse kaipaisi ollenkaan. Ja oma aikataulu elää niin paljon yrittäjänä, niin olisi hyvä jos luennot voisi katsoa silloin kun itselle sopii. Ap

Jos et halua ryhmätöitä, unohda koko AMK.  Sellaista koulutusta ei olekaan, jossa ei jossain vaiheessa tehdä ryhmätöitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän