Tinzelläkö muka lihava takapuoli?
Tuohan on hyvinkin hoikka verrattuna yleiseen tasoon.
Kommentit (56)
Kyllähän tää on hot, vaatii hyvää kuntoa tuo tanssiminen, hoikka keskivartalo
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo akka jostain muustakin tunnettu kuin siitä että se heiluttelee sontaluukkuaan?
Miksi yläpeukutatte u li a?
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen peba! Hirveitä naisilla pienet poikapyllyt.
Älä muuta sano.
Olen muutaman kerran ollut coituksessa poikapeppuisen naisen kanssa. Kyllä sellainen on takaapäin hirviää hommaa. Vaikeaa pitää kuntoaan samalla yllä.
No onhan siinä löysää, ei ihan mäkkärimadallussarja, mutta suunta sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen peba! Hirveitä naisilla pienet poikapyllyt.
Älä muuta sano.
Olen muutaman kerran ollut coituksessa poikapeppuisen naisen kanssa. Kyllä sellainen on takaapäin hirviää hommaa. Vaikeaa pitää kuntoaan samalla yllä.
Totta. Tinze on superseksikäs nainen, jolla on naiselliset muodot. Nykyään naiset ovat näitä sikspäkillä varustettuja poikaperseitä,
Onhan tuolla reippaasti ylipainoa,vaatteilla yrittää korjailla tilannetta joka kuvassa aina.
Aika makkaramallinen ilman kamppeita.
Hyvä kroppa, kiva pyöreä ja muodokas pylly.
todella seksikäs takapuoli.ja pointsit siittä ettei ole hurahtanut mihinkään typerän näköisiin huulitäytteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuolla reippaasti ylipainoa,vaatteilla yrittää korjailla tilannetta joka kuvassa aina.
Aika makkaramallinen ilman kamppeita.
Reippaasti ylipainoa? Mitä ihmettä? Mielestäni juuri sopivasti muodokas.
En itsekään tajunnut tätä twerkkaamisjuttua ennen kuin kokeilin itse. Siis se pitää osata tehdä niin, että perse hyllyy. Minä kun yritän tehdä samaa, en saa persettä hyllymään ja mä oon oikeasti läski! Että pitäis kyllä tytistä kuin hyytelö. Mutta kun sekin pitää saatana erikseen opetella. Onhan tuo typerän näköinen laji, mutta vaatii oikeasti kovaa kuntoa. Kokeilkaa itse.
Jos huono kunto niin kai tuoki tuntuu rankalle urheilulle..
Eiköhän p€rseen heilutus ole maailman vanhin ammatti, ei voi olla vaikeata.
Jos mun tytär esittelisi ”työkseen”perseen hyllyttämistä kokisin itseni totaalisen epäonnistuneeksi vanhemmaksi ja häpeäisin tytärtäni.