Saakeli että isän käytös ottaa päähän
Sanoo aina ett soita jos on jotain tai tarviit apua. No, nyt olisin tarvinnut apua yhden tehtävän kanssa ja soittelin isälle. No, vastaus oli tyyliin ”hmm, etkö sä nyt itse voi tota ratkoo. Mun täytyy nyt mennä ”.
Auta armias jos hän tarvii apua jonkun asian kanssa, niin suuttuu jos en heti siltä istumalta auta. Kaiken maailman veroilmoituksia pitää korjata heti, lääkäriaikoja varata netin kautta kun ei viittii soittaa ja jonottaa kun se maksaa jne jne jne.
Näitä sen avunpyyntöjä voi tulla ihan mihin aikaan vaan esim keskellä työpäivää tai illalla myöhään kun mun pitäis olla jo nukkumassa.
Ottaa niin päähän. Vältän avun pyytämistä häneltä , mutta nyt en saanut tuota asiaa itse ratkaistua ja olin vähän umpikujassa.
Kommentit (11)
Soita nyt isällesi ja kysy miksi ei auttanut ja mitä sitten tehdään, kun hän sinulta apua kaipaa. Puhumalla nämä selviää. Sitten voi hyvällä omalla tunnolla kieltäytyä itsekin, kun asiat on puhuttu selviksi.
Aina pitää muistaa ettei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka kaikkiin pyyntöihin taipuu.
Vierailija kirjoitti:
En vain jaksa enään.
Ap
Mikä on enään??
Vierailija kirjoitti:
En vain jaksa enään.
Ap
Tämä ei ole oikean ap:n kirjoittama
Ap
Isännöitsijä ikä ja kunto?
Sinun ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Soita nyt isällesi ja kysy miksi ei auttanut ja mitä sitten tehdään, kun hän sinulta apua kaipaa. Puhumalla nämä selviää. Sitten voi hyvällä omalla tunnolla kieltäytyä itsekin, kun asiat on puhuttu selviksi.
Aina pitää muistaa ettei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka kaikkiin pyyntöihin taipuu.
Yritetty on. Suuttuu ja heittäytyy marttyyriks.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sitten teet kuten isäsi, helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No anna suuttua. Mitä siinä menetät, jos ei edes auta silloin tarvitset apua?
Älä vingu.