Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahalleen provosoivat mainokset

Vierailija
23.08.2015 |

Kuten nuo venäiläisemännät tuossa.

Ollaankohan mainostoimistossa jouduttu kovastikin pohtimaan että missähän Internetin kolkassa saatais meidän mainoksilla eniten ärsytystä aikaan?
"No hei, av-mammat varmasti kihisee KATEUDESTA kun ne näkee venäläisten "kauneuden". Hei kirjotetaan tähän kaikkea hurjan provosoivaa vielä lisäksi kyllä ne sitte katsoo joka ikisen jakson kun ne tajuaa että tääkin muija elää kaviaarilla."

Meneekö sarja teidän katseluun? Mulla taitaa valitettavasti jäädä välistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on hirveä kirous, kaikki miehet jahtaa mua."

Vierailija
2/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi mun mielestä ole provosoivaa. Ihan tottahan se on, ei naiset täällä laittaudu niin paljoa. Outoa voi olla venäläisille, niillä pakkelit naamaan kauppareissua varten. Mutta esimerkiksi yksi saksalainen tyttö kertoi minulle, että miten ihanaa on kun suomalaiset ovat niin luonnollisia ja eivät välitä noin paljoa merkkivaatteista ja kalliista autoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene katseluun. Hottiksia aion katsoa.

Vierailija
4/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:16"]Ei toi mun mielestä ole provosoivaa. Ihan tottahan se on, ei naiset täällä laittaudu niin paljoa. Outoa voi olla venäläisille, niillä pakkelit naamaan kauppareissua varten. Mutta esimerkiksi yksi saksalainen tyttö kertoi minulle, että miten ihanaa on kun suomalaiset ovat niin luonnollisia ja eivät välitä noin paljoa merkkivaatteista ja kalliista autoista.
[/quote]

Totta kai se on provosoivaa :D Sillähän ne nykyään katsojia kerää esim vrt Hottikset. Toki tuokin on totta että suomalaiset eivät ole yleisellä tasolla niin laittautumisen perään.

Vierailija
5/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3:
"Tavikset suomalaisnaiset saisivat ottaa musta esimerkkiä" - ei provosoivaa? :D
Totta toki on osaksi, en sitä kiellä.

Vierailija
6/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus :-).
Siis katsoin tuota yhtä naamaa, että mikä ihme guminaama sillä.
Vaalea tantta oli - kuin vedetty sillä kameran kauneusfiltterillä vähän kummallisesti?
Iho kuin nukella, silti lörpsähtänyt matami : O

Vierailija
7/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
8/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson televisiosta vain urheilua. Ei sieltä nykyään tule mitään muuta katsomisen arvoista.

N22

Vierailija
9/9 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosoivaa ehkä siinä mielessä, että yritetään uskotella tuollaisen ulkonäön olevan kaikkien kauneusihanne. Monille tietysti onkin, mutta omassa ystäväpiirissäni ei todellakaan näin ajatella. Vähän säälittää ne naiset, joille meikkipakkelinaama ankkaposeerauksella on kauneuden mittari.