Oletteko koskaan tavanneet naista, joka olisi tyytyväinen rintoihinsa
Kysymys otsikossa.
Av täynnä ketjuja, joissa käydään läpi sitä, että tissit
- liian isot, liian pienet, liian roikkuvat, liian terhakat, nännit liian isot/pienet/vääränväriset, eripariset
- jos tissit sattumalta sopivat, niin ovat vääränlaisessa kropassa
- jne
Tunnettko ketään, joka olisi tyytyväinen omiin rintoihinsa.
Kommentit (16)
Olen tyytyväinen d-kuppinainen. Ainoa harmi on sopimattomat vaatteet.
Minä olen tyytyväinen mulla oli ennen c mutta nyt raskaana ollessa joutunut vaihtamaan d-kupin rintaliiveihin en sit tiiä miten myöhemmin... :)
Mä oon aina ollut. Tosin nyt ne on jo riipahtaneet ja rupsahtaneet, mutta ei siltikään valittamista. Koko nuorena oli DD, nyt taitaa olla jo G?
Nuorempana olin erittäin tyytyväinen, välillä en ollut, nykyään olen taas suht tyytyväinen. Suhtautuminen omaan ulkonäköön varmaankin vaihtelee useimmilla ihmisillä ja se on ihan ok.
mä tunnen paljon naisia, mutta mulla ei ole hajuakaan ovatko he tyytyväisiä rintoihinsa.
Harvan ihmisen elämä pyörii rintojen ympärillä, tuttavapiirini ei kuulu ketään joka olisi tehnyt rinnoistaan ongelman itselleen.
Mä oon. Ne on ihan passelit. Tosin olen muutenkin tyytyväinen kroppaani, vaikka täydellinen se ei ole. Miksi edes pitäisi olla? Elämä on kivempaa ilman turhia ulkonäköpaineita. :)
Mä olen tyytyväinen. Pienet kiinteät appelsiininpuolikkaat, voi hyppiä vaikka trampoliinilla ilman liivejä. Näin mukavuudenhaluisena en yhtään isompia haluais. Välillä mietin, että onkohan nää nännit hiukka liika pystyt, mut kun mies tykkää niitä näprätä niin olkoon... :)
Itselläni on todella kauniit ja symmetriset rinnat, koko 70C. En ole törmännyt yhtä nätteihin ennen. Mut kai nää tästä vielä rupsahtaa :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:24"]
Harvan ihmisen elämä pyörii rintojen ympärillä, tuttavapiirini ei kuulu ketään joka olisi tehnyt rinnoistaan ongelman itselleen.
[/quote]Samaa olin kirjoittamassa myös, eli en tunne yhtäkään naista joka tissejään tuskailisi, mutta kaikilla ne näyttävät olevan.
Nuorena en ollut tyytyväinen, silloin sitä nyt vaan oli epävarma kaikesta. Nyt nelikymppisenä olen enimmäkseen tyytyväinen. No alkuraskaudesta en ollut tyytyväinen, kun rinnat olivat tolkuttoman kokoiset ja arat.
Minä olen tavannut, ainakin itseni. Aina kun mies sanoo, että rakastaa rintojani, vastaan hänelle että niin minäkin.
Kolme lasta olen niillä aikanaan imettänyt ja nykyään ne palvelevat miestäni päivittäin. Isot ja ihanat rinnat eikä yhtään haittaa vaikka hieman riippuvat.
Olen 40+ nainen
minä. mulla on aa-kupit.