Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten otatte ulostenäytteitä?

Vierailija
23.08.2015 |

Minun pitäisi sellainen jättää mutta en pysty kun inhottaa koko homma...Mihin purkkiin olette paskoneet tai ihan käytännössä hoitaneet sen asian, en käsitä ja laboratorion ohjeista ei ole mitään hyötyä! Apua. Ja tämä ei ole provo. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkanäytteet jokapäiväisiä, jos toimit vaikka elintarvikealalla. Tapoja on monia... Täälläkin hyviä esimerkkejä.

Käsikakka? Se av:n legenda?

Vierailija
22/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikakka on tässä paikallaan. Voi laittaa kumihanskan tai paperin, jos pelkää koskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu nyt syömään jo 

Vierailija
24/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:27"]

Käsikakka on tässä paikallaan. Voi laittaa kumihanskan tai paperin, jos pelkää koskea.

[/quote]

Käsikakka?! Yyh, en ikinä pysty! Enkä ikinä enää kättele ketään teistä!

Vierailija
25/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Im your mother, maybe you remember! Come now and eat you cow 

Vierailija
26/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:27"]

[/quote]

Käsikakka?! Yyh, en ikinä pysty! Enkä ikinä enää kättele ketään teistä!
[/quote]
Kui sä tiedät kuka mä oon? Mist sä tiedät ketä ei kätellä? Vai tarkotkas sä että et kättele ketään kiskaan enää? Huvittavaa mun mielestä

Vierailija
27/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tOSI hubaaa, hah hah ahh aah haaah hhahahahhaha 

Vierailija
28/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanna vaikka johonkin sellaiseen kertakäyttöiseen kippoon, esimerkiksi viilipurkkiin. Puhtaaseen tietty. Sieltä se näyte sitten. Kipon voit pyyhkäistä ja roskiin sen jälkeen. Miten voitte olla noin avuttomia? Kuinka te muuten pesette esim. oman tai vauvan pyllyn? Joutuu väkisinkin koskemaan paskaan. Vesi on paskan paras lääke, sanoi mun mummuvainaakin aikoinaan..

Vierailija
29/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai paperia ensin reilusti pönttöön. Sen päältä saa kätevästi näytteen ja loput saa vetää äkkiä viemäriin! Hyi hel***ti mitään paskaisia viilipurkkeja, muovikelmuja ja pakastusrasioita alkaisi käsittelemään!

Vierailija
30/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on helppo, kun tulee heti sopivankokoinen pallukka, eikä puolenmetrin kanki kuten teiltä.

Vierailija
31/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on kunnon vesiripuli? Ota siitä nyt sit näytettä kun menee sen vessapaperivuorauksen läpi samantien...

Vierailija
32/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ainakin sellaisen pahvilautasen. Laitoin vessan lattialle sanomalehtiä suojaksi ja lautasen niiden keskelle. Kakkasin lautaselle, otin näytteen sillä mukana tulleella tikulla ja pistin näytepurkkiin. Lehdet, lautasen ja kakan laitoin muovipussiin ja kiikutin ulos roskiin.

Ällöä oli kyllä silti.

Vierailija
33/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:13"]

Mitä jos on kunnon vesiripuli? Ota siitä nyt sit näytettä kun menee sen vessapaperivuorauksen läpi samantien...

[/quote]

Se pakastusrasia!!

Vierailija
34/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaarimalja t-a:lta. Voit laittaa sen pönttöön ja paskoa siihen. Niin kai ne sairaalassakin niitä näytteitä ottaa.