Kuvaile tyypillinen työasusi + kerro ammattisi!
Kuvaile tyypillinen (esim. huomisen) työasusi ja -tyylisi. Kerro myös ammattisi.
Kommentit (170)
T-paita ja pikkuhousut näin helteellä. Talvella pitkähihainen, farkut, villasukat. Yleensä näin myös niissä satunnaisissa töissä, joista seuraa byrokratiahelvetti. Siis tämä talviversio... lämpösemmällä t-paita
T. Työtön
"Siisti ja säädyllinen" lukee työsopimuksessa.
Puhelintyöntekijä omassa työhuoneessaan, mutta kuljen asiakastilojen kautta, ja tietenkin muutenkin kohtaan muita ihmisiä, kuten työkavereita, tavarantoimittajia jne. kun kuljen yrityksen tiloissa.
Huomenna laitan valkoiset kangashousut, jotka on suorat, ei siis ihonmyötäiset. Musta-hopea monikerroksinen toppi, päällimmäiset kerrokset ovat sellaisia, joista näkee läpi. Alin kerros peittävä.
Sit siihen valkoinen jakku aamulle ainakin, kun on kylmää. Sen voin sitten riisua, jos tulee kylmä. Mustat 7cm korkokengät, joissa lyhyt varsi.
Terkuin yläasteen ja lukion opettaja.
Varmaan collarit ja t-paita. Lenkkarit ja varuiks pitkähihanen paita
Lastenhoitaja
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:39"]Huomenna laitan valkoiset kangashousut, jotka on suorat, ei siis ihonmyötäiset. Musta-hopea monikerroksinen toppi, päällimmäiset kerrokset ovat sellaisia, joista näkee läpi. Alin kerros peittävä.
Sit siihen valkoinen jakku aamulle ainakin, kun on kylmää. Sen voin sitten riisua, jos tulee kylmä. Mustat 7cm korkokengät, joissa lyhyt varsi.
Terkuin yläasteen ja lukion opettaja.
[/quote]
Siis jos tulee kuuma. :D aivot narikassa.
Pillifarkut, t-paita ja tennarit. Jos farkut on mustat, paita on vastaavasti värikäs ja päinvastoin. Olen kirjastonhoitaja ja teen eniten töitä nuorten kanssa.
Tummasininen työpaita, valkoiset housut, sandaalit.
Suuhygienisti.
Pitkät housut (farkut siis), t-paita, turvakengät, valkoinen kypärä ja huomioliivi.
Olen suunnittelija/rakennuttaja.
Tänään päällä valkoinen alba, alla mustat vaatteet. Srk:n työntekijä.
Sitruunankeltainen rento, mutta naisellisen mallineen t-paita, jossa pitsiä. Tummansiniset tyköistuvat housut. Kauniit hieman riippuvat tekokiviset korvakorut, joissa mattakultainen kehys. Sirot, mutta tukevat ruskeat nahkasandaalit. Ei meikkiä. Hiukset nutturalla.
Haluan viihtyä työssäni, vaikka teen sitä kotiympäristössä. Enkä aliarvioi lasten esteettistä kykyä. Päiväkodin harjoittelujaksolla eräs poika kysyi kerran miksi mulla on sama villapaita kuin eilen. :D silloin en ollut vielä niin panostanut, että olisi joka päivälle eri paita.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:05"]Sitruunankeltainen rento, mutta naisellisen mallineen t-paita, jossa pitsiä. Tummansiniset tyköistuvat housut. Kauniit hieman riippuvat tekokiviset korvakorut, joissa mattakultainen kehys. Sirot, mutta tukevat ruskeat nahkasandaalit. Ei meikkiä. Hiukset nutturalla.
Haluan viihtyä työssäni, vaikka teen sitä kotiympäristössä. Enkä aliarvioi lasten esteettistä kykyä. Päiväkodin harjoittelujaksolla eräs poika kysyi kerran miksi mulla on sama villapaita kuin eilen. :D silloin en ollut vielä niin panostanut, että olisi joka päivälle eri paita.
[/quote]
Terv. Perhepäivähoitaja
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:05"]Sitruunankeltainen rento, mutta naisellisen mallineen t-paita, jossa pitsiä. Tummansiniset tyköistuvat housut. Kauniit hieman riippuvat tekokiviset korvakorut, joissa mattakultainen kehys. Sirot, mutta tukevat ruskeat nahkasandaalit. Ei meikkiä. Hiukset nutturalla.
[/quote]
Miksi alapeukutus?
Tummasiniset työvaatteet, valkoiset sairaalasukat, sandaalit ja avainnauha kaulassa. Ei meikkiä ja hiukset kiinni.
kätilö
Mustat lappuhaalarit ja valkea pikeepaita sekä jaloissa musta-oranssin väriset turvakumisaapppaat. Päässä musta lakki. Ammatilta olen maatalousyrittäjä ja meillä on lypsykarjaa.
Pikkumusta ja bleiseri, mustat ballerinat.
Ehkä joku kaulakoru ja rannekello.
Konsultti.