Olen naimisissa entisen narkomaanin ja rikollisen kanssa. Mitä haluaisit kysyä?
Mies ollut kuivilla nyt 12 vuotta
ja perheeseemme kuuluu myös 2 lasta
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä kenenkään jeesustella. Aloittajan mies on ilmeisesti kuivilla, hyvä isä ja parisuhteessakin menee hyvin. Noin ei ole edes useilla joilla ei ole mitään rikos-tai päihdetaustaa, vaan yllättäviä luonteenpiirteitä ja ongelmia löytyy päältäpäin kunnollisilta ihmisiltä. Mikseiköhän täällä olla iloisia että joku on saanut elämänsä kuntoon. Taitaa tuo haukkuminen olla vaan vahingoniloa ja oman itsetunnon pönkitystä muiden kustannuksella.
JUURI NÄIN! Hyvin harvat osaa olla onnellisia toisten puolesta ja täällä saamme jälleen kerran todistaa ihmisten tyhmyyttä, ilkeyttä ... yhtään ei katsella mitä huudellaan tai ei edes kiinnosta ajatella omaa nenää pidemmälle tai ei ole kykyä siihen ! Sitten nämä ihmiset pitävät itseään hirmu fiksuina, kun eivät osaa onnellisia toisten puolesta ja lyövät lyötyä, mistä he tietävät kuinka paljon mieheni on joutunut kokemaan jo lapsuudessaan pahoinpitelyä vaikka omien vanhempien osalta ... Kyllähän nyt useiden tulisi j...lauta tajuta että narkomaani ja rikollinen ei useinkaan tule hyvästä perheestä ja vaikka on kova ulkokuori niin ihmisenä voi olla todella rikkinäinen !!! Sitten nämä KORKEASTI KOULUTETUT potkii täällä hyvällä omallatunnolla ihmistä päähän joka on kärsinyt jo paljon ja minä joudun myös kiusaamisen kohteeksi, vaikka en edusta millään tavalla sellaista ihmisluokkaa jota yleensä halveksutaan, kuten olen jo monta kertaa painottanut että en ole rikollinen, ei ole päihdeongelmaa ja käyn töissä. HUOMAA ETTÄ EMPATIAN LAHJAA EI SUURIMMALLA OSALLA IHMISISTÄ OLE JA SE ON KAIKISTA OKSETTAVIN OMINAISUUS, EDES ÄLY EI OLE NIIN TÄRKEÄ, VAAN EMPATIAN AVULLA TÄSSÄ MAAILMASSA NE INHIMILLISET TEOT TEHDÄÄN JA SILLÄ MAAILMA PYSYY HYVÄNÄ !!!
Korkeakoulutus näköjään ei tuo empatiaa, eikä ymmärrystä sille miksi ylipäätään narkomaaniksi päädytään ja miten tälläisten ihmisten kanssa tulisi toimia. Miten tehdä maailmasta parempi paikka ja se ei todellakaan toteudu niin että potkit päähän ihmistä joka on kärsinyt jo paljon.
Rikoksia ja päihderiippuvuutta ei tarvitse hyväksyä, mutta voi ymmärtää että mikä on johtanut mihinkin ja mitä tämä ihminen todella tarvitsee.
Jos minä olisin ihan hirveä elämänkoululainen, älyvajaa, niin tuskin kirjottaisin näin viisaita kommentteja ihmisyyden puolesta. Enkä ikinä tule elämään massan mukana, kun se tarkottaisi juurikin tälläistä julmuutta erilaisia ihmisiä kohtaan. Jotkut ihmiset sysätään ystäväpiiristä tai parisuhde markkinoilta ulos ihottumankin takia ja ajatellaan että et voi olla enää niin houkuttavaa seuraa, niin jokainen voi miettiä että menikö oikein.
Eri, mut tulitko empaattisuuksissasi tänne vauvalle kerjäämään pahaa mieltä itsellesi ja kertomaan kuinka huonoja me palstalaiset olemme ihmisinä. Opetatko palstalaisille empatiaa haukkumalla heidät epäempaattisiksi, ilkeiksi, ymmärtämättömiksi... siksikö postasit tämän? Luuletko, että toimii?
Toki ymmärrän, että kommentit täällä ovat aina ap:ta vastaan, voi tuntua inhottavalta.
Ja sit tuosta "Korkeakoulutus näköjään ei tuo empatiaa, eikä ymmärrystä sille miksi ylipäätään narkomaaniksi päädytään....blablablablablaa". Täällä av:lla tavoittaa ja kommentoi varmaan tavallista vähemmän korkeakoulutettuja. Ihan vaan tuli matalasti koulutettuna mieleen.
Mulla meni hyvä harrastus ex-narkin takia. On tosin jo taas täys narkki. Ne kusettaa aina ja oma etu tärkein.
Pitäkää huolta toisistanne. Mukavaa jatkoa!
Ei kysyttävää
kiltti mies 40v kirjoitti:
Eli ihan siis tyypillinen nainen olet kun kiltti mies ei naiselle kelpaa vaan sen miehen pitää olla narkkari ja rikollinen, mieluiten tietysti vielä naisen hak kaa ja ja rais kaa ja kin joka naista käyttää pelkkänä nyrkkeilysäkkinä ja pa no puu na.
Lopeta sä tuo jatkuva vikinä omasta ns. kiltteydestä. Tuo sun kirjoittamasi kertoo tasan tarpeeksi luonteestasi. Katkeroitunut peräkammarinpoika, joka on hiihdellyt elämänsä varmuuden vuoksi qusi sukassa, silloinkin kun olisi pitänyt antaa palaa. Äitikö kielsi?
Muutama bisse silloin tällöin. Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ap:sta saa sellaisen tietynlaisen kuvan. Sori.
Minkälaisen kuvan? Minkälainen itse olet ihmisenä jos sinulla on varaa arvostella muita?
No... vähän sellaisen elämänkoululaisen. Hieman yksinkertaisen. Itse en olisi kelpuuttanut rikollista narkkaria lasteni isäksi.
Empä ihmettele elämänkatsomustasi. Tuskin kelpuuttaisit ketään muuta kuin akateemisen! Maailma on julma ja ihmiset suurimmaksi osin sinunkaltaisia, mikä on sääli. Mistä tiedät minkälainen on mieheni tausta? Yleensä narkomaaneja ja rikollisia on lapsuudessa hakanneet omat äidit ja isät, että heillä ei mitenkään helppo tausta ole ja sitten kun ei saa hyviä eväitä elämään ja elämä luisuu sivuraiteelle ja ei ole myöskään helppo vaihtaa elämäntyyliään, niin sitten vielä aikuisiällä jotkut ihmiset potkii henkisesti päähän.
Ei tuo ole mitenkään oikein, äläkä käsitä väärin että minä pitäisin ensisijaisesti rikollisuutta hyvänä asiana ja narkkaamisessa en näe yhtään mitään hyvää.
Joten pidä huolta vaan omasta heikkolahjaisuudestasi, koska minä olin koulussa 8 oppilas, minulla ei ole päihdeongelmaa tai rikosrekisteriä, en missään nimessä olisi alkanut suhteeseen henkilön kanssa tai hankkimaan hänen kanssaan lapsia jos päihderiippuvuus on aktiivisella tasolla ja en missään nimessä antaisi mieheni ikinä kohdistaa itseeni tai lapsiini minkäänlaista väkivaltaa. Siinä tapauksessa otan heti eron. En anna lasteni isän olla liian päihtyneenä lasten lähellä, enkä ole itsekkään. Aiomme painottaa terveiden elämäntapojen ja opiskelun merkitystä lapsille. Haluamme ohjata heitä harrastuksiin rötöstelyjen sijaan. Molemmat olemme työelämässä ja minä olen tyytyväinen tarjoilijan työhöni ja ei, en työskentele kolmos kalja juottolassa vaan ravintola-ala on todella monipuolinen! Eikä minun tarvitse perustella kellekkään enempää
Olen tuo kenelle vastasit. Omituista on se, että itse tulit palstalle kysyen, että haluaako joku kysyä jotain. Jos joku kysyy, sinä vastaat. Itse en kysynyt, vaan esitin mielipiteen. Vastauksesi ei muuttanut sitä mielipidettä mikä sinusta tuli.
JUURI NÄIN! Hyvin harvat osaa olla onnellisia toisten puolesta ja täällä saamme jälleen kerran todistaa ihmisten tyhmyyttä, ilkeyttä ... yhtään ei katsella mitä huudellaan tai ei edes kiinnosta ajatella omaa nenää pidemmälle tai ei ole kykyä siihen ! Sitten nämä ihmiset pitävät itseään hirmu fiksuina, kun eivät osaa onnellisia toisten puolesta ja lyövät lyötyä, mistä he tietävät kuinka paljon mieheni on joutunut kokemaan jo lapsuudessaan pahoinpitelyä vaikka omien vanhempien osalta ... Kyllähän nyt useiden tulisi j...lauta tajuta että narkomaani ja rikollinen ei useinkaan tule hyvästä perheestä ja vaikka on kova ulkokuori niin ihmisenä voi olla todella rikkinäinen !!! Sitten nämä KORKEASTI KOULUTETUT potkii täällä hyvällä omallatunnolla ihmistä päähän joka on kärsinyt jo paljon ja minä joudun myös kiusaamisen kohteeksi, vaikka en edusta millään tavalla sellaista ihmisluokkaa jota yleensä halveksutaan, kuten olen jo monta kertaa painottanut että en ole rikollinen, ei ole päihdeongelmaa ja käyn töissä. HUOMAA ETTÄ EMPATIAN LAHJAA EI SUURIMMALLA OSALLA IHMISISTÄ OLE JA SE ON KAIKISTA OKSETTAVIN OMINAISUUS, EDES ÄLY EI OLE NIIN TÄRKEÄ, VAAN EMPATIAN AVULLA TÄSSÄ MAAILMASSA NE INHIMILLISET TEOT TEHDÄÄN JA SILLÄ MAAILMA PYSYY HYVÄNÄ !!!
Korkeakoulutus näköjään ei tuo empatiaa, eikä ymmärrystä sille miksi ylipäätään narkomaaniksi päädytään ja miten tälläisten ihmisten kanssa tulisi toimia. Miten tehdä maailmasta parempi paikka ja se ei todellakaan toteudu niin että potkit päähän ihmistä joka on kärsinyt jo paljon.
Rikoksia ja päihderiippuvuutta ei tarvitse hyväksyä, mutta voi ymmärtää että mikä on johtanut mihinkin ja mitä tämä ihminen todella tarvitsee.
Jos minä olisin ihan hirveä elämänkoululainen, älyvajaa, niin tuskin kirjottaisin näin viisaita kommentteja ihmisyyden puolesta. Enkä ikinä tule elämään massan mukana, kun se tarkottaisi juurikin tälläistä julmuutta erilaisia ihmisiä kohtaan. Jotkut ihmiset sysätään ystäväpiiristä tai parisuhde markkinoilta ulos ihottumankin takia ja ajatellaan että et voi olla enää niin houkuttavaa seuraa, niin jokainen voi miettiä että menikö oikein.