Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikö nykyinen miehesi jalat alta?

Vierailija
22.08.2015 |

Oletko yhdessä miehen kanssa, joka sai perhoset lentelemään vatsassa ja huumasi sinut tuoksullaan

VAI

miehen kanssa, jonka tiedät olevan hyvä, kiltti ja luottettava kumppani, jonkka kanssa tunnet henkistä yhteyttä ja ystävyyttä?

Toisin sanoen; tunne- vai järkiliitto? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat? Tavattiin nuorena, mies oli aika huithapeli, mutta rakastuin ensisilmäyksellä, iskin hänet koska hän säväytti. Päästiin hetkessä pintaa syvemmälle ja huomasin että minulla on käsissäni ihana ja välittävä mies. Mieheni sanoi minulle että meidät on varmasti luotu tähän maailmaan toisiamme varten. Edelleen siis hullaannun hänen tuoksustaan, hän saa perhoset vatsaan, mutta samalla hän on ihana, turvallinen mies ja hyvä isä lapsilleen. Hän on paras ystäväni ja kun minulla hänet on, ei minulta mitään puutu. Meillä on kaikki, järki ja tunteet.

Vierailija
22/27 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen valitsin. Se tunnesuhde ei olisi ikinä toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt sisäisen rauhani vasta reilusti yli kolmekymppisenä. Sitä ennen traumailin lapsuuttani ja nuoruuttani, jotka tekivät minusta päämäärättömän, surullisen haahuilijan. Kolme ihanaa lasta olen saanut aikaiseksi kolmen eri miehen kanssa, tapaillut kamalia miehiä vain sokean ihastumisen merkeissä. Lopulta tapasin akateemisen, eronneen kahden lapsen isän, joka on tasapainoinen, älykäs, hauska ja ennen kaikkea luotettava, turvallinen. En tuntenut erityisen suuria tunteita aluksi, mutta miehen rauhallinen ja vakaa ote elämästä sai minut lopulta vakuuttumaan että tässä se on: ihminen jonka ansaitsen, ja joka on minulle hyvä, ja hyväksyy minut tällaisena kuin olen. 

Kyllä. Tein järkiratkaisun vihdoinkin. Enkä usko että mukavasta ulkonäöstäni huolimattakaan olisin parempaa enää voinut saada. En välttämättä ole se kumppani, johon ns. kunnolliset miehet ensimmäisenä ihastuisivat.

Vierailija
24/27 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei alussa jalat alta ja 10 vuotta myöhemmin veti maton jalkojen alta.

Nyt kelpais tollanen kakkosvaihtoehdon mies ihan mainiosti vaikka loppuelämäksi...

Vierailija
25/27 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti molempia :)

Vierailija
26/27 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vie jalat alta jos vielä jatkaa piereskelemistä.

Vierailija
27/27 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin 2, sitten 1. Sytyn hyvin hitaasti. Mutta sit palan roihulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi