Lupasin tehdä ystävän häihin kakun- En osannut kieltäytyä..
Ystävä on menossa kesällä naimisiin. Menin lupaamaan, että teen häihin kakun. Oikeasti mulla ei ole mitään hajua leipomisesta. ( Ystävä ei tiedä tätä ) . Oikeasti nuo kakut, mitä ystävä on meillä syönyt eivät ole minun tekemiäni vaan äitini. Ystävä luulee, että olen hyvä leipomaan.
Pyysi minua, koska olen niin taitava. En voinut kieltäytyä, koska hän on paras ystäväni ja olisi ihmetellyt kun olisin kieltäytynyt. Ei mulla olisi ollut kieltäytymiseen edes mitään syytä.
Mitä ihmettä teen? Ystävä haluaisi tietynlaisen kakun. Yritänkö vaan tehdä sen? En kehtaa sanoa ei
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pyydä äitiäsi tekemään.
Miksi ihmeessä äidin pitäisi leipoa tyttären ystävälle hääkakku?
Ei pidä tehdä mitään, mutta kerran osaa ja tykkää leipoa niin ehkä voi jeesiä tytärtään.
Vierailija kirjoitti:
Jos totuuden kertominen ei ole vaihtoehto, sano ettet ole ennen leiponut isompiin juhliin ja olet epävarma taidoistasi. Ystävä ehtii vielä tilata kakun leipomosta. Jatkossa opettele sanomaan ei.
Mietin vielä tuota, että jos kuitenkin kokeilen. Sen kakun ehdin vielä tilata. Eihän sen tarvi tilata kun kuukausi tai pari ennen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita hääpäivän aamuna tekstari että kaaduit kun veit kakkua autoon ja sitä ei pysty nyt enään tarjoilemaan, sorge!
En halua pilata ystäväni häitä.
Ap
Varmimmin pilaat ne tekemällä jonkun räpellyksen, jota ei kehtaa edes esille laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Provo, jokainen joka on tehnyt edes yhden kakun, tietää ettei kakkua leivota. Pullaa leivotaan.
Todellakin leivotaan. Leipominen on muutakin kuin taikinan vaivaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pyydä äitiäsi tekemään.
Miksi ihmeessä äidin pitäisi leipoa tyttären ystävälle hääkakku?
Koska äidit on <3
Jos se toivottu kakku on sellainen, että äitisi pystyy sen tekemään, niin maksat sille sen tekemisestä, saisit varmasti neuvoteltua halvemman hinnan kuin tilaamalla joltain yrittäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Provo, jokainen joka on tehnyt edes yhden kakun, tietää ettei kakkua leivota. Pullaa leivotaan.
Mä olen tehnyt useita kakkuja, ja silti sanon leipovani sellaisen. Mut provohan mä oon.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta nyt kysyn, että miten niitä kakkuja syntyy?
Kondiittori 1992 saakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt useita kakkuja, ja silti sanon leipovani sellaisen. Mut provohan mä oon.
Koko Suomi leipoo on myös provo-ohjelma. Siellähän tehdään melkein joka jaksossa jonkinlainen kakku.
Onneksi Ukrainalaisilla ystäväpareilla ei ole lisäksi tällaisia kamalia huolenaiheita!