Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei laita viestiä, olikohan tämä suhde nyt tässä?

Vierailija
22.08.2015 |

Tuore kaukosuhde siis kyseessä ja viime tapaamisesta on nyt viisi päivää, eikä mies ole laittanut minkäänlaista viestiä. Erottiin ihan hyvissä merkeissä. Minäkään en ole laittanut mitään, koska odotin laittaako mies. Ei ole laittanut. Sovittiin että ollaan yhteydessä seuraavasta tapaamisesta joka olisi varmaan reilun viikon päästä, mutta olikohan tämä nyt tässä? Tai siis luulen että mies kyllä vastaa kun laitan viestiä, mutta viestiikö se siitä, ettei kiinnosta tarpeeksi jos ei itse laita mitään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen odottaa että toinen laittaa viestiä, ja toinen odottaa että toinen laittaa viestiä :) Ei kai se nyt voi olla niin vaikeaa...

Vierailija
2/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska musta tuntuu, että olen itse se joka pitää enemmän yhteyttä. :( Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on kun ylianalysoi.

Vierailija
4/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. En haluaisi olla ikävä, mutta miehen hiljaisuus on aina merkki ettei kiinnosta tarpeeksi. Olen saanut noin pitkiä hiljaisuuksia vasta juuri ennen eroja, olivat miesten tapoja ilmoittaa että haluavat erota kun ei suoraan uskaltaneet sanoa.

Puhu nyt siellä vielä muttei tuo hyvältä kuulosta. Miksi itsekään haluaisit jatkaa suhdetta, jossa kommunikointi on noin nihkeää?

Vierailija
5/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon teillä on välimatkaa?

Vierailija
6/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:51"]No. En haluaisi olla ikävä, mutta miehen hiljaisuus on aina merkki ettei kiinnosta tarpeeksi. Olen saanut noin pitkiä hiljaisuuksia vasta juuri ennen eroja, olivat miesten tapoja ilmoittaa että haluavat erota kun ei suoraan uskaltaneet sanoa.

Puhu nyt siellä vielä muttei tuo hyvältä kuulosta. Miksi itsekään haluaisit jatkaa suhdetta, jossa kommunikointi on noin nihkeää?
[/quote]

Näin se valitettavasti tuntuu menevän.. :/

Vierailija
7/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut laittaa aina viestiä.

Vierailija
8/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kiinnostunut mies pitää yhteyttä eikä jätä naista miettimään, missä mennään. Mulla on tästä ihan tuorekin kokemus. Tapailin ihanaa miestä kuukauden ajan ja jo heti parin viikon jälkeen musta alkoi tuntua, että jotain on pielessä. Miehen yhteydenotot harveni ja tapaamisiakaan ei ollut enää niin usein. Vikan kerran kun nähtiin, mies oli koko ajan mun kimpussa ja vaikutti kiinnostuneelta, sitten suudeltiin hyvästiksi ja sen jälkeen en kuullut miehestä mitään. Parin viikon kuluttua laitoin viestin, jossa kysyin että oliko tämä nyt tässä ja vastaus oli, että kyllä. Olen pahoillani sun puolesta, mutta sun kannattaa nyt vaan siirtyä eteenpäin.

Vierailija
9/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et myöskään sanonut minkä ikäisiä olette. Itse alan olla sitä ikäluokkaa (+25), etten enää hoitaisi kommunikointia edes tapailunkaan aikana pelkillä viesteillä kaukosuhteessa, vaan jos miestä kiinnostaa kanssani oikea parisuhde niin silloin soitellaan kuin aikuiset ihmiset, eikä näpytellä viestejä... Se ei kuitenkaan lopulta ole mitään oikeaa kommunikointia, ainakaan sen tasoista joka kuuluu alkuhuumassa oleville pareille.

Että kannattaa katsoa mitä tasoa niiltä miehiltä edellyttää ja minkä verran mies on valmis panostamaan.

Vierailija
10/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hiljaisuus miehen puolelta sitä tarkoittaa, kiinnostunut mies kun ottaa yhteyttä itse ja on aktiivinen. Sitten kun siihen vielä lisää tuon ns. naisen vaiston, joka harvemmin on väärässä niin sanoisin että juttu on ohi.

Vierailija
11/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet on raukkoja jotka ei uskalla sanoa suoraan. Miksi? Alkeellisimpia käytöstapojakaan ei näemmä hallita.

Vierailija
12/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTA ITSE YHTEYTTÄ

Vierailija
13/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miks sen täytyy olla aina mies joka sitä viestiä laittaa? Samalla lailla mies voi ajatella ettei nainen ole kiinnostunut, jossei kuulu mitään.

Vierailija
14/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän se kovin tyylikäs tapa ole lopettaa tapailua. Siksi teenkin itse niin, että kysyn asiasta, koska silloin pääsen ikäänkuin itse moraalisesti voitolle. :) Tosin harvat miehet vastaa suoraan vielä sittenkään kun kysyy. Näin se vaan menee.

Vierailija
15/15 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:05"]

Eli miehet on raukkoja jotka ei uskalla sanoa suoraan. Miksi? Alkeellisimpia käytöstapojakaan ei näemmä hallita.

[/quote]

Koska "sehän on ihan selkeetä mitä ajattelen suhteesta jos en laita viestiä" = miesten logiikka.

Kyse on siitä ettei uskalla ottaa vastuuta tilanteesta. Rehellinen ja kypsä ihminen käsittää, että tuollaisen asian voi sanoa toiselle ja pitääkin sanoa: se on erityisesti jätettävälle osapuolelle tärkeää, että ei koe saavansa vain pelkkää tylyä hylkäystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan