Olen kai maksanut paypalilla, onko mulla siis paypal-tili?
Ostin viime viikolla netissä jostain ulkomaisesta nettikaupasta värillisiä piilolinssejä. Rehellisesti sanottuna en ole ihan varma että milloin ne tulevat, tuleeko ne postiin vai kotiovelle, olenko nyt edes maksanut koko helahoidon netissä vai tuleeko näistä vielä joku lasku...
En muista/ymmärrä/osaa eritellä enkä hahmottaa kunnolla tuon nettisähläämisen kaikkia vaiheita että mitä nappulaa painoin ja mitä kaikkea tarkalleen tein, mutta tiedän sen verran että:
- keksin ja näppäilin jonkun salasanan, kai se sitten on paypal-salasana...
- maksoin pankkikortilla, näppäilin pankkikortin pitkän numerosarjan etupuolelta ja kolminumeroisen takaa
- kun kirjaudun verkkopankkiin, siellä näkyy tilitapahtumissa että olen maksanut oikean summan
- olen saanut sähköpostia paypalilta, ekassa viestissä otsikko on "Activate your new account" ja viestissä lukee että "To start using your PayPal account, all you have to do is confirm your email address."
- sitten sieltä nettikaupasta on tullut s-postia otsikolla "Order Process" jossa lukee että "Normal Shipping (Registered Mail with tracking number)", Delivery Address = kotiosoitteeni ja Billing Address = kotiosoitteeni + Payment Method = PayPal
- nettikaupasta on tullut myös viesti että "Order Update", jossa sanotaan että "Your order has been updated to the following status. New status: Shipped". Lisäksi on linkki tuohon nettikauppaan jossa näkisin mikä mun "Detailed Invoice" on, mutta ei mulla ole sinne tunnuksia, joten näköjään se salasana jonka keksin ja näppäilin, niin tosiaan oli paypal-salasana!
- uusin viesti on paypalilta tullut ilmoitus (joka jostain kumman syystä tuli ainostaan kännykkään??) jossa sanotaan vain että "We've got you covered" mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan
Osaako joku tuon perusteella kertoa mikä mun tilanne on? o_o ja olenko nyt siis luonut paypal-tilin?
Sulle on tulossa piilarit ja olet luonut paypal tilin. Ole nyt vähän tarkempi sen korttisi kanssa, äläkä noin ylimalkaisesti pistä sen tietoja minne sattuu.