Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monet ystävistäni ovat minulle kateellisia.

Vierailija
01.10.2006 |

Kaunis, hieno koti hyvällä alueella. Hyvällä maulla sisustettu (eikä pelkästään rahalla vaan löydöillä ja taidoilla) teen erityisen hyvää ruokaa tuttavillemme joita kutsumme käymään tai jos he tulevat yllättäeb pystyn aina tarjoamaan hienoja, itsetehtyjä leivonnaisia ja suolaisia naposteltavia. Olemme nuoria ja suht' varakkaita, ainakin ystäviimme verrattuina. Niin ja tietysti olen itsekin kaunis ja ihana! :) Löytyykö kohtalo tovereita? Siis ihan oikeasti, kun vain tietää että on " vähän parempi" olematta kusipää =)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen mieheni mielellään vähän näyttää moisille pelleille turbo-Volvolla että kuka on KING.

Vierailija
22/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

120, mutta vain idiootit ajaa hullua vauhtia vaarantaen sekä itsensä että toiset...

Onneksi turbo-Volvosta kirjoittanut on toki provo (eikös?), mutta kyllä noita idiootteja liikenteessä valitettavasti on oikeastikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka saattaakin vaikuttaa ylimieliseltä. Töissä, jossa on tosi mukava ja välitön ilmapiiri, olen huomannut että ihan kaikesta ei sittenkään kannata puhua. Jos muut selittävät maanantaina kuinka rahat ovat taas loppu eikä päässyt lauantaina kunnolla viihteelle ja pyytävät lainaamaan kun pikalainan maksuerät joutuvat muuten perintään. Olen oppinut nykyään vastaamaan, että joo, ei me tehty viikonloppuna mitään erikoista, koska huomasin ne katseet mitä ihmiset loivat toisiinsa kun sanoin joskus että kävimme opperassa ja sen jälkeen Lehtovaarassa syömässä ja kun mainitsin lähteväni lomalla Pariisiin (kun kysyttiin!) niin sain kuulla vähän omituisia kommentteja. Otin pariisissa kamerakännykuvan eiffelintornista ja lähettelin kavereille. Ajattelin lähettää yhdelle työkaverillekin, mutta sitten taas pelkäsin että sitä pidettäisiin kerskumisena, vaikka oikeasti vaan halusin lähettää terveisiä. Ostin ihanan villakangastakin Max Maralta, valehtelin että ostin sen käytettynä enkä " edes tiennyt" merkkiä kun työkaverit kysyivät. En halunnut tilata mitään kun töissä kerättiin elloksen yhteistilausta. Viimeiseen asti halusin keksiä edes jotain tilattavaa etten taas vaikuttaisi ylimieliseltä, mutta sitten keksin oivan tekosyyn: ei oo nyt varaa! Joskus mietin minkälainen maine minulla töissä oikeasti on.

Vierailija
24/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itse opiskeluaikana vaikka missä töissä (kaupassa, siivoomassa jne.) eikä ikinä ollut tuollaista " rahat loppu" -jutustelua, siis normaalina puheena, ehkä joku yksittäinen katastrofi puitiin, kun oli jollekin sattunut jotain epätavallista suurta rahanmenoa.

Nykyisessä akateemisessa työpaikassani en tosiaan tiedä ihmisten taloudellisesta tilanteesta juuri mitään eikä tasan tehdä mitään Ellos-yhteistilauksia...

Vierailija
25/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan luuseri, mutta meillä on Volvo V70 T5 -05, ja varmaan voit kuvitella kuinka ihanasti se kiihtyy ja kulkee.

Siinä corolla-jormat jää...

Vierailija
26/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin matkustellut paljon (mm. Pariisissa käynyt) ja välillä tuhlaan vaatteisiin paljon. Opiskellut olen ja välillä töitä tehnyt, nyt äitiyslomalla. Säästän sitten muualla (paitsi ruoassa). Mitään pikavippilainoja en todellakaan ottaisi. Enkä muutenkaan ymmärrä sitä, että huvittelua varten otetaan lainoja.

Vierailija
27/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ole noin idiootteja. Jos ei oma henki ja terveys ole teille tärkeitä, ettekö voisi vaikka harrastaa jotain extreme-lajia, mutta ei maantiellä, missä voi sivulliset kärsiä?

Vierailija:

Sori vaan luuseri, mutta meillä on Volvo V70 T5 -05, ja varmaan voit kuvitella kuinka ihanasti se kiihtyy ja kulkee.

Vierailija
28/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
29/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että olet kusipää.

Vierailija
30/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleeni mieheni (50v) lausahdus samanikäiselle työkaverilleen joka ihmetteli että miksi miehelläni ei ole Volvoa (kun kaaaaikilla muillakin on). Mieheni vastasi sanatarkasti näin:" Mä en tarvi kun mulla vielä ottaa eteen" .

Että mä repesin XD!! Totta joka sana, ja on meillä vuoden vanha auto, aivan käypä peli vaikka ei Volvo tai Mersu olekaan.

Vierailija
31/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison kansainvälisen firman financial-osasto. Varmaan puolet meistä on KTMta (niin kuin minä) ja toinen puoli merkonomeja, tradenomeja yms. Muutama opiskelija osa-aikaisena seassa. Ja meillä ei tunnu kukaan osaavan pitää rahoistaan huolta, ei edes ne laskentaekonomit :) Palkatkaan eivät ole mitään huonoja. Itsekin yllätyin töihin tullessani kuinka avoimesti ihmiset valittivat rahahuolistaan (ja naureskelivat sivistyssanoille!), minut on opetettu siihen ettei raha-asioita levitellä kaiken kansan ruodittaviksi.

Vierailija
32/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mies tienaa niin hvyin, että käteen jää yli 6000 euroa kuussa ja pankkitileilläkin on varmaan yli 100 000 euroa säästöjä.

MUTTA meitä ei kenenkään tartte kateellisena katsella, ajellaan tavallisilla autoilla ja asutaan vuokralla. Ostetaan tavallisia vaatteita eikä esitetä ökyrikasta. Ei istu tyyliin, vaikka yrittäisikin. Itseekin alkais naurattaa.

Ollaan niiiiin tavallisia tallaajia kuin voidaan ja nautitaan siitä. Elämän onni ei tule muiden kateellisista katseista, vaan omasta perheestä, ihanasta parisuhteesta ja kahdesta maailman suloisimmasta lapsesta.

Vierailija
33/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei anna itselleen lupaa elää niinkuin haluaa. Jos haluaa ajaa corollalla, niin ajakoon. Jos haluaa munan jatkeen, niin ostakoon. Ihmisten pitäisi tehdä sitä, mitä itse haluaa, eikä miettiä, mitä muut ajattelee.

Vierailija
34/34 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin ymmärtää ap:tä.

Meidänkin elämässä on kaikki kivasti ja asutaan ja eletään juuri niin kuin on haluttu ja toivottukin. On kiva koti meidän tykkäämällä alueella...kesämökki ja hyvä & turvallinen auto. Ei niillä ole tarvinnut koskaan pröystäillä kenellekään ja itsekin joudun usein vähättelemään asioita.

Me emme tarvitse lainaan takaajia, eikä lainoja muutenkaan ole tullut opiskelusta yms tai autosta.

Matkailemme paljon ja viihdymme ystäviemme parissa. Järjestämme usein illanviettoja niin kotona kuin mökillä jonne aina kutsutaan ystävät.

Tiedän myös että meidän elämästämme on keskusteltu tuttujemme kesken tyyliin " kuinka niillä on varaa sisustaa ja matkustella vaikka vain mies on töissä"

Ei se minua häiritse, enkä koe olevani parempi kuin muut. Hyvä ihminen on sellainen joka osaa olaa muille huvä ja ottaa ihmiset huomioon.

Ja olen todella kiitollinen siitä että minulla on ihana perhe, ne ovat materiaa tärkeämpiä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi