Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako miehesi sisustaa kotianne?

Vierailija
22.08.2015 |

Jos antaisit vapaat kädet, minkä näköisä jälki olisi? :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin ja on sisustanutkin. Kaiken ostamisen kyllä mielellään jättää minulle. On siis pihi. Jos itse joutuisi maksamaan sisustus olisi halvinta mahdollista ja niukkaa.

Vierailija
2/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, tää on meiän yhteinen koti! Meillä on joka huoneeseen suunniteltu oma värimaailmansa, jonka puitteisiin ostellaan tavaraa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa. Tai kuuntelen toki mielipiteen, mutta yleensä lopputuloksena päädytään mun mielipiteeseen :) Mies on kätevä käsistään, mutta ei kyllä ymmärrä sisustuksesta yhtään mitään. :D

Vierailija
4/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Just oli uusinut kylppärin mulle yllätykseksi kun olin kuukauden pois kotoa ja hieno tuli. :D

Vierailija
5/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:33"]No ei saa. Tai kuuntelen toki mielipiteen, mutta yleensä lopputuloksena päädytään mun mielipiteeseen :) Mies on kätevä käsistään, mutta ei kyllä ymmärrä sisustuksesta yhtään mitään. :D
[/quote]
Onneksi asun ulkomailla, niin ei tarvitse kestää kaltaisiasi itseään täynnä olevia suomalaisnaisia.

Vierailija
6/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi, vaan ei halua. Jälkikäteen kyllä kritisoi tekemiäni valintoja lähes poikkeuksetta :D.

Vierailija
7/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ulkomaalainen ja rakastaa suomalaista designia ja tietysti muutakin. Hänellä on todella hyvä maku ja osaa sisustaa persoonallisesti. yhdessä olemme tehneet asunnostamme juuri meille sopivan ihanan kodin.  Ja tiedoksi, kotimme ei ole täynnä pelkästään designhuonekaluja, kaikkea kivasti hyvässä sovussa.

Vierailija
8/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa mielipiteensä, mutta ei ole vapaita käsiä sen suhteen. Syystä että sisustus on myös taitolaji, eikä hänellä ole mitään kiinnostusta siihen perehtyä. Jos häntä kiinnostaisi sisustus, niin olettaisin että perehtyisi siihen. Ei vain ole hänen juttunsa.

Vierailija
9/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:33"]No ei saa. Tai kuuntelen toki mielipiteen, mutta yleensä lopputuloksena päädytään mun mielipiteeseen :) Mies on kätevä käsistään, mutta ei kyllä ymmärrä sisustuksesta yhtään mitään. :D [/quote] Onneksi asun ulkomailla, niin ei tarvitse kestää kaltaisiasi itseään täynnä olevia suomalaisnaisia.

[/quote]No onneksi asutkin. Toivottavasti hyvin kaukana...

Vierailija
10/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:33"]No ei saa. Tai kuuntelen toki mielipiteen, mutta yleensä lopputuloksena päädytään mun mielipiteeseen :) Mies on kätevä käsistään, mutta ei kyllä ymmärrä sisustuksesta yhtään mitään. :D [/quote] Onneksi asun ulkomailla, niin ei tarvitse kestää kaltaisiasi itseään täynnä olevia suomalaisnaisia.

[/quote]

:D onneksi asut ulkomailla, niin ei tarvitse kestää kaltaisiasi huumorintajuttomia suomalaismiehiä ;)

Vierailija
11/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muutetaan poikaystävän kanssa yhteen, niin saa mun puolesta sisustaa. Meillä kuitenkin samanlainen maku.

Vierailija
12/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa eikä sisusta vaikka saisi. Ihan turhaan vedätte herneitä siellä, moni mies ei tajua kodin laitosta yhtään mitään. Hyvä et jälkensä saa siivottua.

Vierailija
13/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska juntti.

Vierailija
14/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, yhdessähän me täällä asutaan! Hyväksytämme kaikki uudet hankinnat toisillamme, joten kaiketi sisustuksemme olisi samanlainen kuin nytkin. Olemme molemmat kiinnostuneita sisustuksesta. Sisustuksemme on enemmän maskuliininen kuin feminiininen: mustaa ja metallia, puuta ja voimakkaita värejä, nahkaa. Ei mitään pikkusievää, romanttista eikä pastellisävyistä, koska kumpikaan ei tunne sellaista "omaksi" :)

Vierailija
15/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se, että et saa suomalaisnaista saattaa johtua sinusta itsestäsi eikä suomalaisnaisista rotuna.

Vierailija
16/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Ei mitään hajua miehellä sisustamisesta.

Vierailija
17/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen maku ja kaikki on valittu ja laitettu yhdessä. Todellakin kiinnostaa miestäkin millaisessa kodissa asuu!

Vierailija
18/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:46"]Ei saa eikä sisusta vaikka saisi. Ihan turhaan vedätte herneitä siellä, moni mies ei tajua kodin laitosta yhtään mitään. Hyvä et jälkensä saa siivottua.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi ihmeessä olet tuollainen seksisti? Kuvitteletko sen olevan jotekin fiksua?

Vierailija
19/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omituisen väristä meillä olisi, koska mies on värisokea...

Vierailija
20/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkääkö ketkään miehet muuten värikkäistä kodista ?