Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joskus olisi oikeasti kiva kuulla olevansa kaunis...

Vierailija
22.08.2015 |

Tuolla alempana aloitus jossa jotakuta kyllästyttää kuulla olevansa kaunis.

No minä en ole. En ole koskaan ollut, joskus hyvinä hetkinä ok, mutta että kaunis... Olen parisuhteessa, ja kyllä mieheni sanoo kauniiksi, mutta itse en itseäni koe niin. En ole koskaan ollut se jolle vilaistaan toista katsetta. En tiedä miten tän kirjoittaisi olematta tyrkky tai huomionkipeä, mutta joskus olisi kiva saada huomiota muiltakin. Edes hymy. Joku osoitus että kelpaisin. Tärkeintä tietenkin että kelpaan sille yhdelle tärkeälle, enkä hae mitään kokemuksia, mutta luulisin että se nostaisi hieman itsetuntoa. En tiedä. Ehkä olen väärässä. 

Onko tämä ihan hölmöä edes ajatella näin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan vanhempia ja muita sukulaisia suorastaan kiellettiin kehumasta lapsiaan, etteivät siitä ylpistyisi. Ja ylpeyshän käy lankeemuksen edellä. Kävin tuossa kahvilla yksinäni, aikani kuluksi, ja lähipöytään sattui kolme miestä, joista yksi oli italialainen, kaksi suomalaista. Tämä italialainen herrasmies hymyili minulle kauniisti, suomalaiset katsoivat suuntaani täysin ilmeettöminä. Pohjoinen maa, jäiset ihmiset?

ja ikinä koskaan ei kukaan ole sanonut minua kauniiksi, noin kolmekymmentä vuotta sitten mieheni mainitsi, että minulla on apinanaaraan rinnat. 

Vanha akka

PS: Nouskaa, sisaret ja veljet, kehukaamme joka päivä jonkun lähimmäisemme jotain hyvää ominaisuutta!

Vierailija
22/24 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oma vika, jos tyytyy suhteeseen, jossa mies ei kehu"... No joo, mutta toisaalta tää ei ainakaan mulle ole mikään kynnyskysymys. Mies on muuten varsin oivallinen, ja kaikilla on omat puutteensa. Olis vaan kivaa, jos näin joskus yllätettäisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, varsinainen parisuhde-expertti täällä kehottaa eroamaan miehestä, joka ei kehu.... :D Oletko koskaan kuullut, että valtaosa suomalaisista miehistä osoittaa rakkautensa ennemmin teoilla kuin sanoilla? Monta hyvää miestä jäisi ilman parisuhdetta, jos vain lipeväkieliset supliikkimiehet kelpuutettaisiin. 

Vierailija
24/24 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei sano mua kauniiksi, ja enää en usko vaikka sanoisikin. En vain ole hänen kauneusihanteidensa mukainen. Hänelle minussa on paljon muuta, jota hän rakastaa. Onneksi elämässäni on paljon muita ihmisiä, joilta kuulen olevani kauniin ja välillä jopa seksikkään näköinen. Ja tirdän itse olevani kaunis nainen.