Mies kuolaa miniäämme
Aviomieheni on tavattoman "ihastunut" poikamme avopuolisoon. Olen huomannut näitä kiinnostuksen merkkejä vasta parin viime kuukauden sisällä, vaikka poikani onkin seurustellutkin miniämme kanssa jo muutaman vuoden. Viime viikonlopun mökkireissulla huomasin miten mies toistuvasti vilkuili miniän auringonottoa ja muutenkin hakeutui hänen lähelleen , puhuu ja kehuu jatkuvasti sekä minulle että suoraan miniälle ja pojalle.
Kukaan muu tuskin on huomannut mitään, ainakaan poikani ei ole mitenkään kummastunut tästä käytöksestä eikä miniämme ole muuttunut mitenkään flirttailevaksi tai ahdistuneeksi. Olenkohan yksin luulojeni kanssa ja vain kuvittelen kaiken?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:13"]
Ja yritän tosiaan suhtautua asiaan niin rennosti kuin mahdollista, ihastumisia tulee väkisinkin pitkiin suhteisiin mutta nyt osuu jotenkib arkaan paikkaan kun omasta miniästä kyse. Ap
[/quote]
Miehenä voin valaista, että puutteessa elävät ja olevat aviomiehet tosiaan vilkuilevat kauniita nuoria naisia. Jos et sitä tajua, niin älä ruikuta mammapalstallakaan.
Anna miehellesi hyvät hoidot niin usein, ettei sen selkä kestä. Vilkuilut loppuvat.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:13"]
Ja yritän tosiaan suhtautua asiaan niin rennosti kuin mahdollista, ihastumisia tulee väkisinkin pitkiin suhteisiin mutta nyt osuu jotenkib arkaan paikkaan kun omasta miniästä kyse. Ap
[/quote]
Miehenä voin valaista, että puutteessa elävät ja olevat aviomiehet tosiaan vilkuilevat kauniita nuoria naisia. Jos et sitä tajua, niin älä ruikuta mammapalstallakaan.
Anna miehellesi hyvät hoidot niin usein, ettei sen selkä kestä. Vilkuilut loppuvat.
[/quote]
Seksielämämme on ihan kunnossa, kiitos vain. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:13"]
[/quote]
[/quote]
Hyvin sanottu, pelkään vain ettei se siihen kohderyhmään uppoa joka tämän neuvon tarvitsisi kipeimmin.
Ap täällä... Soittelin päivemmällä poikani kanssa ja ehdotin josko nuori pari tulisi illaksi grillailemaan. Kuulemma tulevat mielellään ja mieskin ilahtui kun saatiin tekemistä iltaamme. Huomautin äsken miehelleni että hän onkin viihtynyt miniämme seurassa tavallista paremmin ja että onko hän itse huomannut hakeutuvansa usein miniämme seuraan. Mies vaikutti vähän kiusaantuneelta, kuten arvelinkin, mutta kiisti käytöksensä muuttuneen.
Tapahtuneesta on nyt pari tuntia emmekä ole sen jälkeen oikeen keskustelleet mieheni kanssa. Pelottaa vähän millainem tunnelma illalla on, jos mies jatkaa nolostunutta linjaa eikä osaa olla oma itsensä.
Löytyisikö neuvoja miten jatkan tästä? Paljunkin voisi lämmittää, mutta tältä erää taitaa jäädä väliin..
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:25"]Ap täällä... Soittelin päivemmällä poikani kanssa ja ehdotin josko nuori pari tulisi illaksi grillailemaan. Kuulemma tulevat mielellään ja mieskin ilahtui kun saatiin tekemistä iltaamme. Huomautin äsken miehelleni että hän onkin viihtynyt miniämme seurassa tavallista paremmin ja että onko hän itse huomannut hakeutuvansa usein miniämme seuraan. Mies vaikutti vähän kiusaantuneelta, kuten arvelinkin, mutta kiisti käytöksensä muuttuneen.
Tapahtuneesta on nyt pari tuntia emmekä ole sen jälkeen oikeen keskustelleet mieheni kanssa. Pelottaa vähän millainem tunnelma illalla on, jos mies jatkaa nolostunutta linjaa eikä osaa olla oma itsensä.
Löytyisikö neuvoja miten jatkan tästä? Paljunkin voisi lämmittää, mutta tältä erää taitaa jäädä väliin..
[/quote]
Okei. Sun juttu paljastui nyt PROVOKSI.
Kuvittelet omiasi, likainen ielikuvitus...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:46"]
Hyi hitto mikä anoppi! Oksettava aloitus! Eiköhän tuo kaikki ole vaan sun mustasukkaisen pääsi sisällä.
[/quote]
Just asiallinen aloitus ja hirveen fiksusti ap asiaan suhtautuu! Tsemppiä! Toivottavasti asiat selviää hyvin.
Yököttävä äijä. Melko varmasti ainakin miniä on asian huomannut, ellei myös poikasi, mutta koska asia on niin nolo, yrittävät olla niin kuin eivät tietäisi. Pistä se pervomiehesi kuriin ennen kuin oikeasti alkaa käyttäytyä niin läpinäkyvästi että miniäsi tai poikasi joutuu puuttumaan asiaan. Silloin on vaarana, että välinne kiristyy lopullisesti.
Joo. Tuo palju paljasti koko jutun provoksi.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:59"]Joo. Tuo palju paljasti koko jutun provoksi.
[/quote]
Seuraavaksi varmaan yllättää miehensä miniän kanssa paljusta.
Ap ole varovainen, toi tilanne voi muuttua tosi ikäväksi...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:59"]Joo. Tuo palju paljasti koko jutun provoksi.
[/quote] Tai sit ap heitti läppää tiieks?
Kun olette jutelleet, kerro miten kävi.
Grillailut saatiin tosiaan grillailtua ja ilta meni ihan mukavissa merkeissä. Olin vain itse koko ajan vähän jännittynyt ja ylitulkitsin kaikkea;mies esimerkiksi vain istui miniän viereen ja epäilyni vahvistuivat... Pelkään, että alan nähdä kaikkia merkkejä ja jotain mätää ihan viattomissa asioissa ja paljastan itse mieheni mahdolliset tunteet omalla oudolla käytöksellä. Ihailevia silmäyksiä oli taas, ei ainakaan onnistuneesti niitä peitellyt saati edes yrittänyt.
Kahden jäätyämme höpöttelimme hyvissä merkeissä ensi viikon ohjelmistamme ja mies lupautui pesemään autoni jne, tuskin siis ainakaan kovasti loukkaantunut on. Alan jo epäillä että minulla todella om vain likainen mielikuvitus!
Äskeinen viesti siis ihan aplta. Ja paljusta sen verran:usein iltaa viettäessämme vieraiden kanssa olemme mielellämme laittaneet paljun kuumaksi, myös miniämme ja poikani kanssa. Tällä kertaa vain koin parhaaksi jättää sen välistä.
Hyvin fiksusti, ap, suhtaudut tilanteeseen. Kuten edellä on neuvottu, minäkin neuvoisin sanomaan miehelle asiasta, lempeästi, mutta napakasti. Saattaa olla, että pelkästään se, että ap:n mies tietää, että hän on jäänyt kiiinni asiasta, voi auttaa.