Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahdeksanvuotias tyttäreni tuli surullisena kotiin

Vierailija
22.08.2015 |

Hän oli ollut leikkipuistossa keinumassa. Siihen tyli joku pikkulapsi, joka tahtoi keinuun, ja pojan isä sanoi "Oota hetki kun poika on siinä nyt." Tytärtä harmittaa nyt kun sanottiin pojaksi. Mielipiteenne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Sano tyttärelle, että se mies oli tampio, ei sellaisista kannata välittää. Poikamaisessa tyylissä ei ole mitään vikaa!

Vierailija
22/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:10"]

Olin kerran sijaisopettajana ala-asteella ja luulin yhtä tyttöä pojaksi. Passitin sen sitten poikien liikuntatunnille, eikä tyttö kehdannut sanoa mitään takaisin vaan meni sinne tunnille. Jälkeenpäin nolotti kyllä ihan kunnolla, kun totuus selvisi...

[/quote]

Eikö se edes nimestä selvinnyt?

[/quote]

Nykyään niin outoja sekasikiönimiä, ettei :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla huumoriakin. Äidilläni oli tapana puhua pikkulapsille tuolla tavalla. Kun serkkupoika pienenä tuli meille leikkimään pikkutytön kanssa, äiti sanoi pojalle: kylläpäs sinulla on leikkikaverina kiva poika.

Tytölle kannattaa kertoa, että ihmisten sanomisia ei aina pidä ottaa vakavasti ja että joidenkin mielestä tuo on hauskaa.

Vierailija
24/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin kanssa joskus lapsena leikkaamassa ruohoa, max. 13-vuotiaana. Olin sellainen poikatyttö; lyhyet hiukset ja lippis ym. Joku juoppo sitten huuteli, että " kyllä minä tiiän, että haluaisit poika panna tuota tyttöä (kaverilla suht isot tissit jo aikaisin), varovasti koittelet tissiä niin kyllä se ajan kanssa antaa," tms. yhtä fiksua :D