Lapsen huostaanotto on parasta mitä mun lapselle on tapahtunut
Se sai hyvän elämän. Sellaisen jota mä en ois koskaan voinut tarjota sille. Sillä on nyt hyvä ja rakastava isä ja äiti ja sisaruksia. Olihan se alkuun ihan perseestä mutta nyt kun aikaa on kulunu niin ymmärrän että tää on sille paras näin. Hänestä on kasvanu hyvä poika ja on ollu kiva nähdä hänen harrastavan ja elävän ku normaali 13v. Mä luulen että olisi parempi jos mä en ois enää hänen elämässään. En osaa olla hänelle noin hyvä esimerkki kun ne toiset on. Ne pelasti mun lapsen. Niistä mun lapsi tykkää. Sen on parempi olla siellä niiden kanssa. Ei se mua enää tarvi sen elämään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Se itkee öisin väärässä perheessä ja pitää itseään syyllisenä.
Se yrittää kannatella sua kertomalla kiva juttuja kivaretkistä ja kiva perheestä.
Jos sulla ei ole oikeeta ongelmaa...
Saitko mitään apua, vai murrettiinko sut joteski, ku sossut on hyviä siinä, jos ei asiasta tiedä.
Ei ne kenenkään ystäviä ole.
Sanottiinko sua mielenterveysongelmaisiksi? Aloitko epäillä itseäsi? Oliko teillä joku konkreettinen juttu jossa ois pitänyt saada apua? Missä kohtaa homma ns kusi?
Sossut on saanu kuule näyttelijä koulutuksen. Ohjaajana joku ikivanha koneiston viimeisiä jolla kusta päässä.
Onneksi on niitäkin perhehoitajia, jotka uskaltaa kyseenalaistaa myös sossut!
Ap, älä hauku itseäsi. Teit minkä voit. Sinulla oli syysi ja meillä kaikilla on taustatekijämme. Olet oikeasti tosi tärkeä lapsellesi. Teillä on jonkinlainen jaettu vanhemmuus sijaisperheen kanssa. Älä luovu bioäidin osastasi. Pidä lapseesi yhteyttä. Ehkä myöhemmin hän arvostaa sinua, jos ei juuri nyt sitä ymmärrä tehdä. Sinä synnytit hänet ja hänellä on sinun geenisi.
Mun nuori ei haluaisi huostaan. Sossut pakottaa. Prosessi on vasta myllytyksessä ja menee hallinto oikeuteen ja myös siitä korkeimpaan oikeuteen. Saa nähä miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä hauku itseäsi. Teit minkä voit. Sinulla oli syysi ja meillä kaikilla on taustatekijämme. Olet oikeasti tosi tärkeä lapsellesi. Teillä on jonkinlainen jaettu vanhemmuus sijaisperheen kanssa. Älä luovu bioäidin osastasi. Pidä lapseesi yhteyttä. Ehkä myöhemmin hän arvostaa sinua, jos ei juuri nyt sitä ymmärrä tehdä. Sinä synnytit hänet ja hänellä on sinun geenisi.
Äiti on aina äiti. Myös aikuisena. Joten älkää hylätkö lapsianne. Saatte heidät takaisin huostasta viimeistään 18v. Mahdollisesti aiemmin jos teette kaiken voitavanne asiallisesti ja olette itse kunnollisia.
Toivon, että pidät lapseesi tiiviisti yhteyttä. Teit elämässäsi suuren päätöksen auttaaksesi lasta. Se tekee sinusta hyvän äidin. Kukaan ei voi sinua korvata. Minulla on täällä pieni lapsi, joka ikävöi äitiään joka päivä. Hän ei ole lapsen elämässä ollut vuosiin. Tekee kipeää katsoa sitä surua, jonka äidittömyys saa aikaan.
T. Perhehoitaja