Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen huostaanotto on parasta mitä mun lapselle on tapahtunut

Vierailija
16.03.2022 |

Se sai hyvän elämän. Sellaisen jota mä en ois koskaan voinut tarjota sille. Sillä on nyt hyvä ja rakastava isä ja äiti ja sisaruksia. Olihan se alkuun ihan perseestä mutta nyt kun aikaa on kulunu niin ymmärrän että tää on sille paras näin. Hänestä on kasvanu hyvä poika ja on ollu kiva nähdä hänen harrastavan ja elävän ku normaali 13v. Mä luulen että olisi parempi jos mä en ois enää hänen elämässään. En osaa olla hänelle noin hyvä esimerkki kun ne toiset on. Ne pelasti mun lapsen. Niistä mun lapsi tykkää. Sen on parempi olla siellä niiden kanssa. Ei se mua enää tarvi sen elämään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano noin. Kyllä se sustakin varmasti tykkää ja sua rakastaa.

Vierailija
2/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään että sun lapsi on viety. Lue virstisi uudelleen ja ota itseäsi niskasta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lapset on lastenkodissa. Vietiin viime marraskuussa.

Vierailija
4/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvi mussa roikkua ku ei musta oo äidiksi. Aina se kertoo mitä kivaa se on tehnyt niiden kanssa. En mä osaa tarjota sille mitään sellaista. Uskokaa oon ollu ja tuun aina olemaan paska äiti eikä mun lapsi mua tarvitse.

Vierailija
5/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, sä oot antanut sille elämän. Se on paljon enemmän kuin mikään muu. Ilman sua ei olisi häntä ❤️

Vierailija
6/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se usein menee. Meitä aina peloteltiin huostaanotolla jos kerromme mitä kotona tapahtuu. Luulin että huostaanotto on jokin vielä pahempi asia.

Vierailija
7/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hei, sä oot antanut sille elämän. Se on paljon enemmän kuin mikään muu. Ilman sua ei olisi häntä ❤️

Tämä. Syntymä on kuolemantuomio. Ilman sinua hän ei kärsisi ikinä.

Vierailija
8/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvi mussa roikkua ku ei musta oo äidiksi. Aina se kertoo mitä kivaa se on tehnyt niiden kanssa. En mä osaa tarjota sille mitään sellaista. Uskokaa oon ollu ja tuun aina olemaan paska äiti eikä mun lapsi mua tarvitse.

Tarvitsee. Jos jätät sen, se on sille iso trauma.

Vierailija
9/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sitä että ap on pystynyt tekemään näin ja lapsi on saanut hyvän elämän. Jokainen äiti/ isä ei tekisi tuota vaikka se olisikin parempi ratkaisu lapsen kannalta. 

Vierailija
10/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ala syyttelemään itseäsi en sano että sattuuhan sitä mutta elämässä nyt tuppaa tapahtumaan ihmeellisiä asioita ja fiksusti kirjoitetusta jutusta sain käsityksen että olet asian parhain päin hoitanut ja hyvä näin.

Oletko koskaan miettinyt kuinka kiitollinen poikasi voi tulevaisuudessa olla siitä että päädyit tällaiseen tilanteeseen?

Tuo mitä olet tehnyt kertoo myöskin suuresta äidinrakkaudesta äläkä ala syyttelemään itseäsi, poikasi tulee aivan varmasti ymmärtämään sen että hänen etuaan ja parasta tämän asian suhteen on ajateltu ja hän tulee pitämään sitä arvossaan ilman että se lainkaan himmentää kuvaa sinusta, usko pois.

Sinä uskallat katsoa peiliin ja myöntää tehneesi virheitä ja se on paljon tehty, hienoa.

Kukaan muu kuin sinä itse ei tiedä kuinka ikävöit poikaasi koko aika mutta ei hän ole sinun elämästäsi mihinkään kadonnut eikä lopettanut sinua rakastamasta, sinun vaikealla päätöksellä voi olla hyvin kauaskantoiset, positiiviset seuraukset poikasi tulevaisuutta ajatellen ja kaikki tietenkin toivovat niin.

Pyri nyt kuitenkin nauttimaan alkavasta keväästä ja pidä tuo sama asenne joka niin monelta puuttuu, peiliin katsominen ja omien puutteiden myöntäminen, kukaan meistä ei edelleenkään ole täydellinen.

Voi hyvin.

Vierailija
11/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
12/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kaikkien ei tulisi lisääntyä, vaikka haarat osaisikin levittää. 

Vierailija
13/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko juonut vai it se tu hoi nen?

Vierailija
14/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot paska kun oot tehnyt lapsen vaikka et ole siitä osannut huolehtia.

Vierailija
15/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itkee öisin väärässä perheessä ja pitää itseään syyllisenä.

Se yrittää kannatella sua kertomalla kiva juttuja kivaretkistä ja kiva perheestä.

Jos sulla ei ole oikeeta ongelmaa...

Saitko mitään apua, vai murrettiinko sut joteski, ku sossut on hyviä siinä, jos ei asiasta tiedä.

Ei ne kenenkään ystäviä ole.

Sanottiinko sua mielenterveysongelmaisiksi? Aloitko epäillä itseäsi? Oliko teillä joku konkreettinen juttu jossa ois pitänyt saada apua? Missä kohtaa homma ns kusi?

Sossut on saanu kuule näyttelijä koulutuksen. Ohjaajana joku ikivanha koneiston viimeisiä jolla kusta päässä.

Vierailija
16/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se itkee öisin väärässä perheessä ja pitää itseään syyllisenä.

Se yrittää kannatella sua kertomalla kiva juttuja kivaretkistä ja kiva perheestä.

Jos sulla ei ole oikeeta ongelmaa...

Saitko mitään apua, vai murrettiinko sut joteski, ku sossut on hyviä siinä, jos ei asiasta tiedä.

Ei ne kenenkään ystäviä ole.

Sanottiinko sua mielenterveysongelmaisiksi? Aloitko epäillä itseäsi? Oliko teillä joku konkreettinen juttu jossa ois pitänyt saada apua? Missä kohtaa homma ns kusi?

Sossut on saanu kuule näyttelijä koulutuksen. Ohjaajana joku ikivanha koneiston viimeisiä jolla kusta päässä.

Pöljä.

Vierailija
17/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee. Jos jätät sen, se on sille iso trauma.

En usko. Se rakastaa sen uutta perhettä ja ne sitä. Ne tarjoaa sille kivoja elämyksiä ja kokemuksia. Mä en siihen pysty. Musta ei ole kuin huolta sille. Se aina kysyy että miten mulla menee mutta ei sen niin pidä olla. Se on vielä lapsi ja mä aikuinen. Sillä on niin paljon parempi ilman mua. Ei se ansaitse tällaista taakkaa. Ehkä hetken olisi taas vaikeaa niiku silloin huostaanoton aikaan mutta nyt hänellä on kaikki ja enemmän. Mä olen vaan biologinen äiti mutta tuo toinen ihminen on hänen oikea äiti. Se osaa rakastaa ja lohduttaa ja sitä mun lapsi tarvitsee. Ei huolta ja pettymystä muhun.

Vierailija
18/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hylkää lasta. Joka tapauksessa hän jossain vaiheessa haluaisi selvittää taustansa, hyvä että tietää sen jo nyt.

Iloitse siitä että pääsi hyvään perheeseen. Joillekin käy toisin.

Ja nyt mukavaa kevättä sinulle! 🌺🌺

(Jätä nuo pölvästien kirjoitukset omaan arvoonsa. Täällä on monta fiksua ihmistä kirjoittanut ihanasti)

Vierailija
19/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen biologinen isä on?

Vierailija
20/25 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet että lapsesi ei tarvitse sinua? Ilmeisesti pidätte kuitenkin yhteyttä?