Kuinka usein käyt yksin tai perheen kanssa ostoskeksessa?
Siis sillä tavoin, että käytte myös muussa/ muissa kaupoissa kuin ruokakaupoissa?
Kommentit (11)
Pari kertaa vuodessa ja sit en kuitenkaan löydä mitään ostettavaa. Mies ei todellakaan tule mukaan moiseen helvettiin.
Nettikaupat ja posti on mun juttu. Voi valuta mitä haluaa ostaa ja sitten googlaa mistä sen saa parhaaseen hintaan. Kaupassa käydessä joutuu tyytymään niihin hyllyssä roikkuviin keskinkertaisuuksiin...ne on melkein mutta ei ihan.
Pari, kolme kertaa kuukaudessa. Sen verran usein tarvii itselle tai perheelle jotain: lenkkarit, kumpparit, koulureput, matkalaukku, kurapuku taitaa olla viimeisimpien ostoskeskuskäyntieni syitä.
Ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Enkä koskaan tilaa netistä koska en jaksa sitä palautusrumbaa. Olen joskus kokeillut enkä ole kertaakaan saanut mitään sopivaa vaatetta tai kenkiä vaikka kuinka taulukon mukaan tilaan. Eli vähemmän hermoja raastavaa mennä kauppaan sovittamaan.
Viikottain melkein, ruokakaupassa (mikä on kauppakeskuksessa) käydään muutaman päivän välein, mutta nuo teinit keksii aina jotain mitä on pakko saada, joskus saa, joskus ei.
Koko perheenä emme ole käyneet viimeiseen 12 vuoteen muuta kuin muutaman kerran ehkä pakon sanelemana. Perheen kolme lasta 12-18 vuotiaat.
Itse käyn harvakseen silloin kuin jotain oikeasti tarvitaan. Yleensä mukana teini, jonka aloitteesta matkaan on lähdetty. Ehkä noin kerran kuukaudessa, jos sitäkään.
T. espoolainen
Parin kukauden välein. Tällä viikolla tosin yritettiin kaksi kertaa, ensimmäinen ei erinäisistä syistä oikein onnistunut.
En koskaan. Tilana kaiken verkosta. En halua tukea euroillani tätä sairasta mamutusbisnestä
Aika harvoin tulee käytyä. Tai no, kengät ostan aina kaupasta ja joskus sieltä kauppakeskuksesta. Tykkään enemmän tilata kotiin, ja sovittaa kotona. Ehkä kerran kuussa tai kahdessa, niitä kenkiä ostamassa.
Kerran kaksi viikossa vähintään. Se on huomattavasti lähempänä kuin keskusta ja palvelut saa kätevästi yhden katon alta.