Ei yhtään hyvää ystävää :(
Olen surullinen!
Kommentit (5)
Minussa ilmeisesti on jotain vikaa, koska kaikki ystävät ovat jääneet, vaikka olen yrittänyt pitää yhteyttä säännöllisesti. Vika lienee se, että olen lapseton sinkku ja ystävät lapsiperheellisiä. Kun joskus todella harvoin satumme tapamaan, ystävät valittelevat miten yksinäistä, kiireistä ja kamalaa on ja miten kiva olisi nähdä useammin, silti puheluihin tai viesteihin ei vastata, sovitut tapaamiset unohdetaan (ja somessa samaan aikaan kuvia jostain kaveriperheiden illanvietoista). Kun parisuhteessa menee huonosti, sitten luokseni voi tulla valittamaan ja pakoon pariksi päiväksi arkea.
Suoraan sanottuna sattuu ja pahasti. En tiedä pitäisikö minunkin lopettaa säälittävät yhteydenpitoyritykseni kokonaan, kun kerta "ystävyys" on täysin yksipuolista.
Ei mullakaan ole. Kavereita on useampi, sellaisia, joiden kanssa on mukava viettää aikaa, mutta en ole löytänyt sellaista sielunkumppania, keneen voisin luottaa täysin. Kaipaan toisinaan sellaista tosiystävää, joka jakasi mun kanssa samat mielenkiinnonkohteet ja olisi samalla aaltopituudella.
Miksei ole? Minkä ikäinen ja mistä päin olet? Täältä varmaan löytyisi sinulle joku ystävä :)