Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas lähdin baarista ilman ketään...

Vierailija
22.08.2015 |

Itkettää tää yksinäisyys. Kaipaisin vaan jonkun ihmisen lähelle edes yhdeksi yöksi. Olin viime yönä 4 eri baarissa, vaan yhdestä löytyi yksi hyvännäköinen mies ja sekin oli toisen naisen kanssa. Tiedän että oon liian nirso, mutta alkaa turhauttaa olla ilman seksiä ja läheisyyttä. Mistään ei tunnu löytyvän edes yhdeksi yöksi kelpaavaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tunnen sun tuskan :( Itse näen n. kerran vuodessa itselle sopivan miehen. Nytkin tuli viime viikonloppuna monta juttelemaan baarissa, mutta eipä yksikään kolahtanut. Pikemminkin tuli niistä entistä yksinäisempi olo kun eivät olleet yhtään mun tyylisiä miehiä.

Ja eipä ole nirsoilua kun en etsi objektiivisesti komeaa miestä. Oman tasoisia ne itseä miellyttävät ovat olleet, koska jutuista on tullut pitkiä, mutta tällä hetkellä etsin vaan seksiä ja siihenkään ei todellakaan kelpaa vaan joku mies. Hyi olkoon jo pelkkä ajatus. Standardit pitää ihmisellä olla.

Vierailija
2/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä niin sanota, että se tulee silloin kun sitä vähiten odottaa. Joten lakkaa piinamasta itseäsi ja relaa, etsi uusia harrastuksia ja mene tanssilavoille. Katso myös pintaa syvemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos kokeillut Tinderiä?

Vierailija
4/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:56"]

Itkettää tää yksinäisyys. Kaipaisin vaan jonkun ihmisen lähelle edes yhdeksi yöksi. Olin viime yönä 4 eri baarissa, vaan yhdestä löytyi yksi hyvännäköinen mies ja sekin oli toisen naisen kanssa. Tiedän että oon liian nirso, mutta alkaa turhauttaa olla ilman seksiä ja läheisyyttä. Mistään ei tunnu löytyvän edes yhdeksi yöksi kelpaavaa.

[/quote]

Vähän epäloogiselta kuulostaa

M39

Vierailija
5/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta itseäsi. Miehet eivät tule muuttumaan "hyvännäköisiksi", mutta oma käsityksesi voi muuttua. Itsekin olin yöllä baarissa enkä muista nähneeni yhtään miestä, jossa ei olisi joitakin sympaattisia ja komeita piirteitä. Paino siis sanoilla "joitakin" ja "piirteitä", koska ei kukaan täydellinen ole.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:56"]

[/quote]

Vähän epäloogiselta kuulostaa

M39
[/quote]
No ei ole yhtään epäloogista. Kaipaisin vaan jonkun itseäni miellyttävän ihmisen, enkä tietenkään ketä vaan vastaantulijaa.
Ap

Vierailija
7/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:56"]Ootkos kokeillut Tinderiä?
[/quote]
Mulla ei ole facebookia, enkä halua mun kuvia mihinkään.
Ap

Vierailija
8/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy baarissa. Käy lavoilla.

Vierailija
9/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:08"]Älä käy baarissa. Käy lavoilla.
[/quote]
Missä lavoilla?
Ap

Vierailija
10/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun mulla, heräsin ällötyksen vierestä.

Vierailija
11/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuollaiseen kehitetä jotain hoitoa tai terapiaa? Se tuntuu olevan hyvin yleinen vaiva naisilla, että he eivät kykene ihastumaan todellisiin miehiin, tai vain muutamaan promilleen mielestään parhaita miehiä, joita he eivät voi saada.

Vierailija
12/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:12"]Miksei tuollaiseen kehitetä jotain hoitoa tai terapiaa? Se tuntuu olevan hyvin yleinen vaiva naisilla, että he eivät kykene ihastumaan todellisiin miehiin, tai vain muutamaan promilleen mielestään parhaita miehiä, joita he eivät voi saada.
[/quote]
Kyllä mä yleensä saan ne jotka haluan, mutta kun ei löydy sellaista jonka haluaisin. Ja en edes tavoittele sitä kaikista komeinta lihaskimppua, mutta mua miellyttää tietynlaiset kasvonpiirteet ja sen lisäksi miehellä pitäisi olla suht hyvä kroppa.
Ap

Vierailija
13/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuntosalikke niitä metsästämään. Pysyt itsekin hyvän näköisenä, kun treenaat etkä litki alkoholia.

Vierailija
14/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:30"]Mene kuntosalikke niitä metsästämään. Pysyt itsekin hyvän näköisenä, kun treenaat etkä litki alkoholia.
[/quote]
Pitäisi varmaankin, mutta jotenkin hävettää kun en tiedä yhtään mitä siellä pitäisi tehdä ja pelkään että näytän vaan tyhmältä.
Ap

Vierailija
15/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:30"]Mene kuntosalikke niitä metsästämään. Pysyt itsekin hyvän näköisenä, kun treenaat etkä litki alkoholia. [/quote] Pitäisi varmaankin, mutta jotenkin hävettää kun en tiedä yhtään mitä siellä pitäisi tehdä ja pelkään että näytän vaan tyhmältä. Ap

[/quote]

Eikö sulla ole yhtään kaveria, jonka kanssa mennä? Tai saahan niissä kai opastuksen tai enemmänkin jos maksaa? Mutta mitähän maksaa?T: toinen jolla samat ongelmat

Vierailija
16/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:30"]Mene kuntosalikke niitä metsästämään. Pysyt itsekin hyvän näköisenä, kun treenaat etkä litki alkoholia. [/quote] Pitäisi varmaankin, mutta jotenkin hävettää kun en tiedä yhtään mitä siellä pitäisi tehdä ja pelkään että näytän vaan tyhmältä. Ap

[/quote]

Hanki jäsenyys, niin saat ohjauksen ja oman ohjelman.

Vierailija
17/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lopettaisit niiden "hyvännäköisten miestsn" metsästämisen, ja tyytyisit ihan tavalliseen mieheen? Nirsoilu ei johda muuhun kuin pahaan mieleen.2295

Vierailija
18/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:39"]

[/quote]

Eikö sulla ole yhtään kaveria, jonka kanssa mennä? Tai saahan niissä kai opastuksen tai enemmänkin jos maksaa? Mutta mitähän maksaa?T: toinen jolla samat ongelmat

[/quote]

Riippuu niin salista ja paikkakunnasta, siitä oletko työtön vai työssäkäyvä jne. Meillä päin kotiäidit maksavat vuosijäsenyydestä 32e/kk pelkälle kuntosalille. Siihen kuuluu ohjaukset ja päivitetyt saliohjelmat.

Vierailija
19/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:44"]Jospa lopettaisit niiden "hyvännäköisten miestsn" metsästämisen, ja tyytyisit ihan tavalliseen mieheen? Nirsoilu ei johda muuhun kuin pahaan mieleen.2295
[/quote]
En voi olla miehen kanssa, joka ei miellytä mun visuaalista silmää. Toki saatan ihastua miehen luonteeseen niin paljon että en huomaa enää ulkonäköä, niin on käynyt aiemmin. Mutta jos etsin vain seksiä ja läheisyyttä niin se ulkonäkö on tärkein tekijä.
Ap

Vierailija
20/25 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:25"]Kyllä mä yleensä saan ne jotka haluan, mutta kun ei löydy sellaista jonka haluaisin. Ja en edes tavoittele sitä kaikista komeinta lihaskimppua, mutta mua miellyttää tietynlaiset kasvonpiirteet ja sen lisäksi miehellä pitäisi olla suht hyvä kroppa. Ap[/quote]

Tarkoitin sitä, että jotenkin mielesi oppisi haluamaan suurempaa osaa miehistä. Missä tahansa asiassa joustava ja helposti tyytyväinen mieli on enemmän onnea tuottava kuin perfektionistinen mieli.