Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on töykeä

Vierailija
16.03.2022 |

Autotallin hajut puskee pahasti asuintiloihin. Kyselin voisiko autotallin ilmanvaihtoa tehostaa. Mies ei aisti hajuja ja on ärsyyntynyt. Loppuvuonna mopon bensaletku valutti bensat ja öljyt tallin lattialle.
Eilen mies ärsyyntyi ja sanoi että olen hullu kun väitän että hajuja ja katuu että ikinä sekaantui minuun.
Voiko loukkaavammin enää puhutella vaimoa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ei nyt voida tietää miten puhutteli miestä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on loukkaavaa, että hajuhaittan poistoon ei saa mieheltä mitään apua ja hän lisäksi käyttäytyy minua kohtaan törkeästi.

Vierailija
4/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rehellinen mielipide töykeyttä?

Vierailija
5/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehesi kanssa samaa mieltä.

Vierailija
6/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lattia siellä tallissa on? Jos siellä on esim. betonilattia, käy pesemässä se. Bensan hajun olisi kyllä pitänyt jo melko lailla haihtua.

Vierailija
7/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuulettanut, koittanut tilkitä oven rakoa mistä haju tulee, pitänyt väliovia kiinni, yrittänyt ristivetoa, putsannut poistoilmaventtiileitä, vaihtanut iv koneen suodattimet. Eivät kuitenkaan auta. Varsinkin kun mies jättää tahallaan väliovet auki ja pitää autotallin ovenkin välillä auki, joka johtaa suoraan asuintiloihin.

Vierailija
8/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pesty betonilattia ja ostin säkin imeytysainettakin rautakaupasta. Voiko bestekaasupulloista muodostua hajuhaittaa?

Vierailija
9/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nestekaasupullo

Vierailija
10/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä imeytät sillä imeytysaineella?

Vierailija
11/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile otsonointia.

Vierailija
12/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä imeytät sillä imeytysaineella?

Vierailija
13/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuulettanut, koittanut tilkitä oven rakoa mistä haju tulee, pitänyt väliovia kiinni, yrittänyt ristivetoa, putsannut poistoilmaventtiileitä, vaihtanut iv koneen suodattimet. Eivät kuitenkaan auta. Varsinkin kun mies jättää tahallaan väliovet auki ja pitää autotallin ovenkin välillä auki, joka johtaa suoraan asuintiloihin.

Olet siis näitä hajuhulluja? Töihinkään ei saisi edes deodoranttia vähääkään laittaa? Kannattaisiko vaan asua yksin?

Vierailija
14/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. motonetissa maksaa 120 otsonaattori 120 euroa - jos saat sillä sovun, niin on halpalaite.

Vierailija
15/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Ratkeaa samalla moni muukin ongelma. Mies voi jäädä haistelemaan bensojaan

Vierailija
16/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu!

Vierailija
17/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Vierailija
18/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on loukkaavaa, että hajuhaittan poistoon ei saa mieheltä mitään apua ja hän lisäksi käyttäytyy minua kohtaan törkeästi.

Herkälle iholle tarkoitettu nestesaippua, ja sillä huolellinen alapään pesu, niin hajuhaitat poistuvat.

Vierailija
19/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremman tasa-arvon nimissä. Hoida itse hajua haitat.

Vierailija
20/30 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis näitä hajuhulluja? Töihinkään ei saisi edes deodoranttia vähääkään laittaa? Kannattaisiko vaan asua yksin?[/quote]

Ei haittaa dödöt, parfyymit, edes kakan haju, mut kemiallinen ja bensan katku asuintiloissa kyllä haittaa.